Suzuki SX4 S-Cross Hybrid (2020)

Odświeżone Suzuki SX4 S-Cross jest dostępne wyłącznie z napędem hybrydowym. Ceny tego modelu startują od 83 500 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Suzuki SX4 S-Cross jest na rynku od 2013 roku, a cztery lata do sprzedaży trafił model po liftingu. W tym roku japońskie auto ponownie zostało odświeżone, a największe zmiany zaszły pod maską. Obecnie gama silnikowa ogranicza się do benzynowej jednostki 1.4 BoosterJet, wspomaganej układem „miękkiej” hybrydy z instalacją 48V. Według naszych pomiarów SX4 S-Cross z nowym silnikiem jest nieco wolniejsze, ale za to zużywa średnio 0,5 l mniej paliwa na każde 100 km w porównaniu z dotychczas oferowanym, 140-konnym wariantem. Ponadto opisywany model oferuje także sporo miejsca w obu rzędach siedzeń, niezły bagażnik oraz łatwy w obsłudze kokpit.

Suzuki SX4 S-Cross Hybrid (2020)

Suzuki SX4 S-Cross Hybrid (2021) – wymiary

Suzuki SX4 S-Cross mierzy 430,0 cm długości, 178,5 cm szerokości i 158,5 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 260,0 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 430 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1269 l.

Suzuki SX4 S-Cross Hybrid (2020)

Suzuki SX4 S-Cross Hybrid (2021) – dane techniczne, moc, zużycie paliwa

Suzuki SX4 S-Cross jest aktualnie oferowane wyłącznie z turbodoładowanym silnikiem benzynowym, wspieranym przez układ mild hybrid 48V. Klienci mają do wyboru 6-biegową ręczną skrzynię lub automat o takiej samej liczbie przełożeń. Obie przekładnie są łączone z napędem przednim lub na cztery koła AllGrip Select.

Napęd hybrydowy:

  • 1.4 BoosterJet 48V SHVS (129 KM, 235 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,5 s, prędkość maksymalna: 190 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,6-5,9 l/100 km
  • 1.4 BoosterJet 48V SHVS (129 KM, 235 Nm) z 6-biegową przekładnią automatyczną i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: brak danych, prędkość maksymalna: brak danych, średnie zużycie paliwa: brak danych
  • 1.4 BoosterJet 48V SHVS (129 KM, 235 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,2 s, prędkość maksymalna: 190 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,2-6,4 l/100 km
  • 1.4 BoosterJet 48V SHVS (129 KM, 235 Nm) z 6-biegową przekładnią automatyczną i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: brak danych, prędkość maksymalna: brak danych, średnie zużycie paliwa: brak danych
Suzuki SX4 S-Cross Hybrid (2020)
Silnik 1.4 BoosterJet 48V SHVS

Suzuki SX4 S-Cross Hybrid (2021) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą przednionapędowego SX4 S-Cross Hybrid z silnikiem 1.4 BoosterJet /129 KM i manualną skrzynią biegów (Comfort Plus, Premium i Elegance) oraz z 6-stopniowym automatem (Elegance Sun). Dopłata do przekładni automatycznej wynosi 7000 zł, a do napędu na cztery koła AllGrip Select – 9000 zł.

Suzuki SX4 S-Cross Hybrid (2020)

Comfort Plus – od 83 500 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 16-calowe felgi stalowe z pełnymi kołpakami
  • Zestaw naprawczy koła
  • Klimatyzacja automatyczna (2-strefowa) z filtrem przeciwpyłkowym
  • System stabilizacji toru jazdy ESP z kontrolą trakcji
  • System ABS + EBD + wspomaganie hamowania awaryjnego BAS
  • Czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
  • System dezaktywacji poduszki czołowej pasażera
  • Boczne i kurtynowe poduszki powietrzne
  • Poduszka kolanowa kierowcy
  • Hill Hold Control (wspomaganie ruszania na wzniesieniu)
  • System kontroli ciśnienia w oponach TPMS
  • Przednie 3-punktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami pirotechnicznymi i ogranicznikami siły napięcia oraz regulacją wysokości mocowania
  • Tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa
  • Zagłówki na tylnych siedzeniach z regulacją wysokości (3 szt.)
  • System mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX
  • System kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa
  • Blokada zamka w drzwiach tylnych
  • Dodatkowe światło STOP
  • Immobiliser
  • Bezpieczny pedał hamulca i sprzęgła (zapadające się w przypadku zderzenia czołowego)
  • Światła do jazdy dziennej LED
  • Tylne lampy zespolone LED
  • Radar Brake Support (system wspomagania hamowania awaryjnego z detektorem radarowym)
  • Funkcja automatycznego włączania świateł
  • Emergency Stop Signal (system ostrzegania o awaryjnym hamowaniu)
  • Tylne światło przeciwmgłowe
  • Szyby atermiczne
  • Wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem
  • Ogrzewanie tylnej szyby
  • Elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne
  • Klamki i obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze nadwozia
  • Klapa bagażnika otwierana elektromagnetycznie
  • Antena dachowa
  • Pakiet Outdoor (osłony nadkoli, drzwi, progów i zderzaków)
  • Reflektory LED Hi/Low
  • Automatyczna regulacja wysokości świecenia reflektorów
  • Przednie światła przeciwmgłowe
  • Funkcja automatycznego włączania wycieraczek
  • Relingi dachowe (czarne)
  • Elektryczne, progresywne wspomaganie układu kierowniczego
  • Regulacja kolumny kierownicy (pion + poziom)
  • Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
  • Elektrycznie regulowane szyby w drzwiach przednich i tylnych
  • Radioodtwarzacz CD z czytnikiem MP3 oraz 4 głośnikami
  • Komunikacja bezprzewodowa Bluetooth z zestawem głośnomówiącym i przyciskami sterowania w kole kierownicy
  • Kierownica z przyciskami sterowania radiem oraz tempomatem
  • Gniazdo USB
  • Gniazdo 12V (w kabinie oraz bagażniku)
  • Regulacja wysokości fotela kierowcy i pasażera z przodu
  • Schowek między przednimi fotelami, z przesuwanym podłokietnikiem
  • Wyświetlacz wielofunkcyjny (zegarek cyfrowy, temperatura zewnętrzna, zużycie paliwa, zasięg jazdy)
  • System podpowiedzi zmiany biegów GSI
  • Dzielone i składane oparcie tylnej kanapy (60:40)
  • Oświetlenie wnętrza kabiny oraz bagażnika
  • Bagażnik z systemem podwójnej, płaskiej podłogi
  • Tempomat adaptacyjny (ACC) z ogranicznikiem prędkości
  • Czujnik deszczu

Premium – od 89 500 zł, obejmuje wyposażenie wersji Comfort Plus oraz dodatkowo:

  • 17-calowe felgi aluminiowe
  • Relingi dachowe (srebrne)
  • Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
  • Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
  • Kierunkowskazy w obudowach lusterek zewnętrznych
  • Srebrne nakładki progów i zderzaka tylnego
  • Chromowane listwy okien
  • Przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia
  • Interaktywny system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym
  • Połączenie ze smartfonem (Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink)
  • Kamera cofania (tył pojazdu, obraz w kolorze)
  • System kluczyka elektronicznego
  • Kierownica wykończona skórą
  • 2 dodatkowe głośniki wysokotonowe
  • Regulowany kąt pochylenia oparcia tylnej kanapy
  • Podłokietnik w oparciu tylnej kanapy z uchwytem na 2 kubki
  • Schowek na okulary
  • Srebrny ścieg ozdobny tapicerki
  • Pakiet zimowy (podgrzewane fotele przednie + nawiew na nogi pasażerów tylnych siedzeń)
  • Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne
  • Przełącznik napędu ALLGRIP z sygnalizacją załączonego trybu pracy (dla wersji z napędem na wszystkie koła)
Suzuki SX4 S-Cross Hybrid (2020)
Przełącznik napędu ALLGRIP umieszczono na tunelu między przednimi fotelami.

Elegance – od 95 500 zł, obejmuje wyposażenie wersji Premium oraz dodatkowo:

  • 17-calowe felgi aluminiowe polerowane
  • Zintegrowane czujniki cofania (przód/tył) z sygnalizacją dźwiękową i wizualną
  • Nawigacja
  • Głośnik centralny

Elegance Sun – od 107 500 zł, obejmuje wyposażenie wersji Elegance oraz dodatkowo:

  • Dach panoramiczny, szklany

Więcej na temat Suzuki SX4 S-Cross:

Suzuki SX4 S-Cross kontra Renault Kadjar – porównanie

4 kompaktowe SUV-y, w tym Suzuki SX4 S-Cross – porównanie

Crossovery z Japonii, w tym Suzuki SX4 S-Cross – porównanie

12 kompaktowych SUV-ów, w tym Suzuki SX4 S-Cross – porównanie

Używane Suzuki SX4 i Suzuki SX4 S-Cross – którego wybrać?

Zachęcamy także do zapoznania się z pozostałą ofertą Suzuki:

Nowe Suzuki Swift Hybrid (2020) – opis wersji i cennik

Nowe Suzuki Swift Sport Hybrid (2020) – opis wersji i cennik

Nowe Suzuki Swace (2020) – opis wersji i cennik

Nowe Suzuki Across (2020) – opis wersji i cennik

Oceń ten wpis
[Głosów: 6 Średnia: 4.5]

1 KOMENTARZ

  1. Dobry samochód, solidnie wyposażony, niezawodny i bezawaryjny. Bardzo dobrze spisuje się zarówno w mieście jak i na dłuższych trasach. Po pięciu latach jazdy autem z roku 2015 pozostałem wierny marce i modelowi i od dwóch miesięcy jeżdżę kolejnym Suzuki Sx4 S-Cross z roku 2020 w wersji hybrid.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here