Mercdes EQC 400 Sport 4Matic

Niemiecki producent znacząco obniżył cenę Mercedesa EQC i wprowadził do oferty nową wersję Sport z pakietem stylistycznym AMG. Sprawdź, ile teraz kosztuje ten elektryczny SUV.

Pierwszy SUV Mercedesa z napędem elektrycznym zadebiutował na rynku 2 lata temu i do tej pory był dostępny tylko w jednym wariancie – EQC 400 4Matic. Jego dwa silniki elektryczne generują maksymalnie 408 KM i 760 Nm, a akumulator o pojemności 80 kWh pozwala na przejechanie do 462 km na jednym ładowaniu.

Mercdes EQC 400 Sport 4Matic

Teraz do gamy opisywanego SUV-a dołącza druga wersja – EQC 400 Sport 4Matic, która nie różni się pod względem parametrów napędu od podstawowego modelu, za to zapewnia bogatszą specyfikację seryjną z pakietem stylistycznym AMG w standardzie. To jeszcze nie koniec nowości – w ramach odświeżenia oferty cena bazowego EQC została obniżona o blisko 40 000 zł. Szczegóły prezentujemy poniżej.

Mercedes EQC (2021) – ceny i wyposażenie

Mercedes EQC 400 4Matic – od 299 000 zł, wyposażenie standardowe obejmuje m.in.:

  • matrycowe reflektory MULTIBEAM LED wraz z Asystentem świateł drogowych Plus,
  • elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika EASY-PACK,
  • cyfrowe wskaźniki oraz wyświetlacz systemu operacyjnego o przekątnej 10,25 cala,
  • kamerę cofania,
  • szyby z izolacją akustyczną
  • ładowarki pokładowe AC o mocy 11 kW i DC o mocy 110 kW.

Mercdes EQC 400 4Matic

Ponadto nabywcy EQC otrzymują również bezpłatną 3-letnią subskrypcję usługi Mercedes me Charge, dzięki której mogą korzystać z krajowych i zagranicznych stacji ładowania za pomocą zintegrowanej, intuicyjnej funkcji płatności, a także roczny dostęp do stacji IONITY o mocy co najmniej 150 kW.

Mercedes EQC 400 Sport 4Matic – od 347 000 zł, wyposażenie standardowe obejmuje m.in.:

  • elementy linii AMG dla nadwozia (19-calowe felgi AMG w tytanowym kolorze, przednia osłona w formie czarnego panelu przedzielonego podwójnym „ostrzem”, przedni zderzak AMG ze wstawkami w kolorze czarnym i srebrnym, poszerzony tylny zderzak AMG z nakładką na kształt dyfuzora),
  • elementy linii AMG dla wnętrza (wielofunkcyjna sportowa kierownica ze spłaszczonym u dołu wieńcem i perforacją w obszarze chwytu, sportowe fotele, deska rozdzielcza pokryta syntetyczną skórą, przeszycia tapicerki w kolorze różowego złota, elementy ozdobne przypominające włókno węglowe, nakładki na pedały AMG ze szczotkowanej stali nierdzewnej oraz dywaniki podłogowe AMG),
  • nagłośnienie przestrzenne,
  • nastrojowe oświetlenie,
  • Asystenta martwego pola,
  • dostęp bezkluczykowy,
  • przyciemniane szyby.

Redakcja poleca:

Mercedes EQC 400 4Matic – nasz test

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here