Nowością w gamie rumuńskiego SUV-a jest wersja specjalna Extreme. Dowiedz się, czym charakteryzuje się Dacia Duster SL Extreme.

Dacia Duster 2. generacji zadebiutowała w salonach sprzedaży w 2018 roku, a kilka miesięcy temu doczekała się niewielkiego liftingu. Niedawno do polskiej gamy tego popularnego SUV-a dołączyła bogato wyposażona, limitowana wersja Extreme. Sprawdź, czym się wyróżnia i ile trzeba za nią zapłacić.

Nową Dacię Duster Extreme można najłatwiej rozpoznać po pomarańczowych akcentach na nadwoziu (m.in. na grillu i obudowach lusterek) oraz 17-calowych obręczach kół ze stopów lekkich w kolorze czarnym (wzór Tergan). Ponadto wyłącznie dla tej odmiany zarezerwowano lakier Szary Urban. W tym kolorze jest egzemplarz widoczny na zdjęciach, a oprócz niego klienci mają do wyboru jeszcze pięć innych.

We wnętrzu nowego Dustera Extreme znajdziemy tapicerkę materiałową łączoną ze skórą ekologiczną z pomarańczowymi przeszyciami, a także najwyższą wersję systemu multimedialnego – Media Nav z 8-calowym ekranem dotykowym, nawigacją, radiem DAB oraz bezprzewodową łącznością Android Auto i Apple CarPlay.

Rumuński SUV w opisywanej serii limitowanej Extreme oferuje w standardzie również m.in. automatyczną klimatyzację, konsolę centralną z podłokietnikiem, dwa gniazda USB z tyłu, system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania silnika Keyless Entry oraz system Multiview Camera i system monitorowania martwego pola (BSW).

Ceny Dacii Duster w wersji specjalnej Extreme startują od 75 700 zł za auto z silnikiem 1.0 TCe (100 KM) i fabryczną instalacją LPG. Odmiana 1.3 TCe (130 KM) kosztuje 80 800 zł, natomiast wariant 1.3 TCe (150 KM) z ręczną skrzynią i napędem na cztery koła został wyceniony na 91 300 zł, a przednionapędowa wersja z dwusprzęgłową przekładnią EDC – także na 91 300 zł. Najdroższy jest Duster Extreme wyposażony w turbodiesla 1.5 Blue dCi (115 KM), manualną skrzynię i napęd 4×4 – 91 800 zł.

Sprawdź ceny pozostałych wersji nowej Dacii Duster:

Dacia Duster (2022) – opis wersji i cennik

4 KOMENTARZE

  1. Nic istotnego Nie dali ale cena za pomarańczowe nitki na fotelach 10 tys w gore.To juz jest cena jak za koreańskiego Saang Yonga Tivoli .

  2. 15 lat jeździłem zawodowo E klasą W 211. Ciekaw jestem, jak się odnajdę w Dasterze prestige w automacie po przejechaniu jednym rzutem 1000 km ?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here