AC Schnitzer Toyota GR Supra

AC Schnitzer specjalizuje się w tuningu aut BMW. Tym razem na warsztat wzięli jednak Toyotę GR Supra. Sprawdźcie efekty ich pracy.

Toyota GR Supra jest chyba najbardziej kontrowersyjnym autem tej japońskiej marki od lat. Zastrzeżenia fanów modelu budzi wszystko: od wyglądu nadwozia, które w produkcyjnej wersji różni się od zjawiskowego prototypu po fakt współpracy z BMW i wykorzystanie podzespołów z nowego Z4.

Jednak techniczne podobieństwo z produktami bawarskiej marki ma też swoje plusy. Jeden z tunerów BMW, firma AC Schnitzer pokazała własną interpretację GR Supry. Oprócz zmian wizualnych, japońskie coupe otrzymało również zastrzyk mocy.

AC Schnitzer Toyota GR Supra

Nowy komputer sterujący pracą silnika gwarantuje dodatkowe 60 KM i 100 Nm, ale wymaga stosowania 98-oktanowej benzyny. Po modyfikacjach Supra osiąga okrągłe 400 KM i 600 Nm. I to wszystko z gwarancją do 5 lat! Odpowiednią ścieżkę dźwiękową dla jednostki napędowej zapewnia nowy tłumik końcowy ze stali nierdzewnej, z końcówkami w kolorze czarnym lub z włókna węglowego.

Redakcja poleca: Toyota GR Supra – nasz test

Fabryczne zawieszenie ustąpiło miejsca gwintowanemu z regulacją wysokości, które pozwala obniżyć nadwozie o 30-40 mm. Większy docisk, a tym samym lepszą przyczepność gwarantują nowy przedni splitter oraz wykonany z włókna węglowego spojler na tylnej klapie. Klienci firmy AC Schnitzer mogą również poprawić wygląd swojej Supry wybierając jeden z 4 dostępnych wzorów felg ze stopów lekkich.

Najskromniej prezentują się zmiany w kabinie. We wnętrzu znajdziemy jedynie aluminiowe nakładki na pedały i podnóżek oraz wykonane z tego samego materiału pokrętło systemu iDrive z logo AC Schnitzer. Dodatkowo Suprę można wyposażyć w pojemnik na kluczyk, wkładany w fabryczny uchwyt na kubek w podłokietniku.

Zobacz również: Toyota GR Supra w pięciu wersjach na SEMA 2019

Oceny czytelników
[Głosów: 1 Średnia: 5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here