Suzuki Baleno powróciło na rynek w 2015 roku. Pod maską znajdziemy jedną z dwóch jednostek benzynowych: wolnossącą 1.2 (90 KM) lub turbodoładowaną 1.0 (110 KM). Obie wersje mają przedni napęd i 5-biegową ręczną skrzynię. Silnik 1.0 BoosterJet można zamówić także z 6-biegowym „automatem”.
Długość/szerokość/wysokość: 400/175/146-147 cm
Rozstaw osi: 252 cm
Średnica zawracania: 9,8 m
Pojemność bagażnika: 355-1056 l
Pojemność zbiornika paliwa: 37 l
Masa własna: 865-935 kg
Ładowność: 490-540 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.2 DualJet | B, R4, 16V | 1242 cm³ | 90 KM | 120 Nm | M5/przedni | 12,3 s | 180 km/h | 4,4 l/100 km |
1.2 DualJet SHVS | B, R4, 16V | 1242 cm³ | 90 KM | 120 Nm | M5/przedni | 12,3 s | 180 km/h | 4,0 l/100 km |
1.0 BOOSTERJET | TB, R3, 12V | 998 cm³ | 110 KM | 170 Nm | M5/przedni | 11,0 s | 200 km/h | 4,5 l/100 km |
1.0 BOOSTERJET AT | TB, R3, 12V | 998 cm³ | 110 KM | 160 Nm | A6/przedni | 11,0 s | 190 km/h | 4,9 l/100 km |