NowościCennikiPorsche 911 (2024). Opis wersji i cennik

Porsche 911 (2024). Opis wersji i cennik

Porsche 911 jest samochodem marzeń niejednego fana motoryzacji. Ceny tego modelu zaczynają się od 611 000 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Porsche 911 w swoim aktualnym, ósmym wydaniu (oznaczenie producenta: 992) zostało oficjalnie zaprezentowane w listopadzie 2018 roku podczas salonu samochodowego w Los Angeles. Obecnie w gamie modelu znajdziemy trzy wersje nadwoziowe (Coupe, Cabriolet i Targa) oraz aż czternaście wariantów silnikowych. Najmocniejsza odmiana Turbo S ma 650 KM i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,7 s.

Porsche 911 (992) - tył
Porsche 911 Cabriolet

Porsche 911 (2024) – wymiary, pojemność bagażnika

Porsche 911 mierzy 451,9 cm długości, 185,2 cm szerokości (202,4 cm z lusterkami) i 129,8 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 245,0 cm. Bazowa pojemność przedniego bagażnika wynosi 132 litry.

Porsche 911 - bagażnik

Porsche 911 (2024) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Porsche 911 jest aktualnie dostępne w czternastu wersjach silnikowych. W ofercie znajdziemy zarówno wersje tylnonapędowe, jak i korzystające z napędu na cztery koła. Poniżej prezentujemy dane techniczne dla samochodów z manualną skrzynią biegów, w nawiasach podane osiągi aut z dwusprzęgłową przekładnią PDK (o ile się różnią; nie dotyczy modeli Carrera, Carrera 4, Turbo, Turbo S, Dakar, GT3 RS oraz S/T).

Silniki benzynowe:

  • Carrera (3.0 B6; 385 KM, 450 Nm) z 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2 s, prędkość maksymalna: 293 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,3-10,8 l/100 km
  • Carrera 4 (3.0 B6; 385 KM, 450 Nm) z 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2 s, prędkość maksymalna: 291 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,3-10,9 l/100 km
  • Carrera T (3.0 B6; 385 KM, 450 Nm) z 7-biegową manualną skrzynią lub 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,5 (4,0) s, prędkość maksymalna: 291 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,3-10,9 (10,3-10,8) l/100 km
  • Carrera S (3.0 B6; 450 KM, 530 Nm) z 7-biegową manualną skrzynią lub 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2 (3,7) s, prędkość maksymalna: 308 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,1-10,7 (10,5-11,1) l/100 km
  • Carrera 4S (3.0 B6; 450 KM, 530 Nm) z 7-biegową manualną skrzynią lub 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2 (3,6) s, prędkość maksymalna: 306 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,2-10,8 (10,5-11,1) l/100 km
  • Carrera GTS (3.0 B6; 480 KM, 570 Nm) z 7-biegową manualną skrzynią lub 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,1 (3,4) s, prędkość maksymalna: 311 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,4-11,0 (10,7-11,4) l/100 km
  • Carrera 4 GTS (3.0 B6; 480 KM, 570 Nm) z 7-biegową manualną skrzynią lub 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,1 (3,3) s, prędkość maksymalna: 309 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,6-11,1 (10,8-11,4) l/100 km
  • Turbo (3.7 B6; 580 KM, 750 Nm) z 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s, prędkość maksymalna: 320 km/h, średnie zużycie paliwa: 12,0-12,3 l/100 km
  • Turbo S (3.7 B6; 650 KM, 800 Nm) z 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 2,7 s, prędkość maksymalna: 330 km/h, średnie zużycie paliwa: 12,0-12,3 l/100 km
  • Dakar (3.0 B6; 480 KM, 570 Nm) z 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 3,4 s, prędkość maksymalna: 240 km/h, średnie zużycie paliwa: 11,3 l/100 km
  • GT3 (4.0 B6; 510 KM, 470 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią lub 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 3,9 (3,4) s, prędkość maksymalna: 320 (318) km/h, średnie zużycie paliwa: 12,9 (13,0) l/100 km
  • GT3 Touring (4.0 B6; 510 KM, 470 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią lub 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 3,9 (3,4) s, prędkość maksymalna: 320 (318) km/h, średnie zużycie paliwa: 12,9 l/100 km
  • GT3 RS (4.0 B6; 525 KM, 465 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 3,2 s, prędkość maksymalna: 296 km/h, średnie zużycie paliwa: 13,4 l/100 km
  • S/T (4.0 B6; 525 KM, 465 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 3,7 s, prędkość maksymalna: 300 km/h, średnie zużycie paliwa: 13,8 l/100 km

Nowe Porsche 911 (2024) – wyposażenie i ceny

Na liście wyposażenia standardowego Porsche 911 znajdziemy m.in.:

  • 19-/20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Carrera (dotyczy wersji Carrera, Carrera 4 oraz Targa 4)
  • 20-/21-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Carrera S (dotyczy wersji Carrera S, Carrera 4S oraz Targa 4S)
  • 20-/21-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Carrera S w kolorze Titanium Grey (dotyczy wersji Carrera T)
  • 20-/21-calowe obręcze kół ze stopów lekkich 911 Turbo (dotyczy wersji Turbo)
  • 20-/21-calowe obręcze kół ze stopów lekkich 911 Turbo S (dotyczy wersji Turbo S)
  • 20-/21-calowe obręcze kół ze stopów lekkich 911 Turbo S w kolorze Satin Black (dotyczy wersji Carrera GTS, Carrera 4 GTS oraz Targa 4 GTS)
  • 20-/21-calowe obręcze kół ze stopów lekkich 911 Turbo S w kolorze Satin Platinum (dotyczy wersji Edition 50Y Porsche Design)
  • 19-/20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Dakar lakierowane na kolor Satin Black z oponami All-Terrain (dotyczy wersji Dakar)
  • 20-/21-calowe obręcze kół ze stopów lekkich 911 GT3 (dotyczy wersji GT3 oraz GT3 Touring)
  • 20-/21-calowe kute obręcze kół z aluminium GT3 RS (dotyczy wersji GT3 RS)
  • 20-/21-calowe kute obręcze kół z magnezu S/T (dotyczy wersji S/T)
  • Dwustrefowy układ klimatyzacji z osobną regulacją temperatury dla kierowcy i pasażera oraz automatycznym obiegiem zamkniętym z czujnikiem jakości powietrza
  • Pełnowymiarowe (dwustopniowe) poduszki powietrzne dla kierowcy i przedniego pasażera
  • Porsche Side Impact Protection System (POSIP) złożony z elementów pochłaniających energię zderzenia w drzwiach oraz bocznych poduszek powietrznych chroniących klatkę piersiową i kurtyn powietrznych chroniących głowę dla kierowcy i pasażera
  • Porsche Stability Management (PSM) z systemem ABS i rozszerzonymi funkcjami hamowania
  • Asystent ostrzegania przed kolizją i wspomagania hamowania, w tym rozpoznawanie pieszych
  • Tempomat
  • Elektromechanicznie wspomagany układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu, z generatorem impulsów na kierownicy
  • Przycisk SPORT aktywujący dynamiczne ustawienia silnika i skrzyni biegów
  • Tryb Porsche WET
  • Funkcja Auto Start-Stop
  • Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
  • Układ kontroli ciśnienia w oponach (TPM)
  • Europejski automatyczny system zgłoszeń alarmowych eCall
  • Wspomaganie parkowania ParkAssist z przodu i z tyłu
  • Immobilizer z centralnym zamkiem w pilocie, systemem alarmowym i ultradźwiękowym czujnikiem ochrony wnętrza
  • Zdalnie sterowany centralny zamek
  • Bezkluczykowe uruchamianie
  • Asystent świateł z funkcją oświetlania drogi do domu (Welcome Home)
  • Reflektory LED ze zintegrowanymi 4-punktowymi światłami LED do jazdy w dzień
  • Dodatkowe światła LED w przednim zderzaku ze światłami pozycyjnymi i kierunkowskazami
  • Trójwymiarowe tylne lampy w technice LED ze zintegrowanym trzecim światłem hamowania
  • Tylny pas świetlny ze zintegrowanymi światłami postojowymi i światłem przeciwmgłowym
  • Układ mycia przedniej szyby z wycieraczkami typu aero i spryskiwaczami
  • Barwione na zielono szyby termoizolacyjne
  • Wielofunkcyjna kierownica ręczną regulacją wysokości i głębokości (oraz z manetkami zmiany biegów dla skrzyni PDK)
  • Kierownica, uchwyty drzwi, podłokietniki w drzwiach i pokrywa schowka w konsoli środkowej wykończone gładką skórą
  • Elementy dekoracyjne deski rozdzielczej, konsoli środkowej i drzwi w kolorze Diamar Darksilver
  • Podsufitka oraz panele słupków A, B i C wykończone tkaniną
  • Środkowe panele przednich foteli, boczki i zagłówki przednich foteli pokryte tłoczoną skórą
  • Sportowe przednie fotele z elektryczną regulacją pochylenia oparcia i wysokości siedzenia oraz ręczną regulacją wzdłużną
  • Mocowania ISOFIX do fotelika dla dziecka na fotelu pasażera
  • Nakładki progów drzwi z oznaczeniem modelu
  • Dywaniki podłogowe
  • Wznosząca się konsola środkowa ze schowkiem
  • Zamykany schowek na rękawiczki oraz schowki w drzwiach
  • Dwa uchwyty na napoje: jeden po stronie pasażera i jeden w konsoli centralnej
  • Wieszaki na ubrania na oparciach foteli
  • Lampki do czytania, oświetlenie orientacyjne, podświetlenie stacyjki, oświetlenie bagażnika, oświetlenie przestrzeni na nogi, oświetlenie schowka i drzwi – wszystko w technice LED
  • Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych dla kierowcy i pasażera
  • Lusterka zewnętrzne na panelach drzwi, regulowane elektrycznie i podgrzewane, po stronie kierowcy – asferyczne
  • Elektrycznie sterowane szyby z funkcjami automatycznego otwierania/zamykania i ochrony uszczelek
  • Dwa gniazda USB w schowku w konsoli środkowej, gniazdo 12V w przestrzeni na nogi pasażera
  • Zestaw wskaźników z centralnym analogowym obrotomierzem i dwoma 7-calowymi wyświetlaczami TFT oraz 10,9-calowym wyświetlaczem środkowym
  • Wskaźnik biegu na obrotomierzu
  • Porsche Communication Management (PCM) z 10,9-calowym ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości, nawigacją online, przygotowaniem do integracji telefonu (Bluetooth) oraz systemem obsługi głosowej aktywowanym hasłem „Hej Porsche”
  • Porsche Connect z nawigacją z informacjami o ruchu w czasie rzeczywistym, strumieniowaniem muzyki i radiem online, usługami obsługi zdalnej (Remote) oraz szeregiem innych usług Porsche Connect
  • Porsche Car Connect wraz z Porsche Vehicle Tracking System Plus (PVTS Plus)
  • Connect Care (usługi wsparcia w razie wypadku i awarii, predykcyjna konserwacja samochodu, aktualizacje oprogramowania online, cyfrowa instrukcja obsługi)
  • Integracja smartfona (Apple CarPlay oraz Android Auto)
  • Radio cyfrowe
  • Nagłośnienie Sound Package Plus z 8 głośnikami o łącznej mocy 150W, ze zintegrowanym wzmacniaczem i cyfrowym przetwarzaniem dźwięku

Poniżej prezentujemy wyjściowe ceny poszczególnych wersji silnikowych:

  • Porsche 911 Carrera – od 611 000 zł
  • Porsche 911 Carrera Cabriolet – od 680 000 zł
  • Porsche 911 Carrera 4 – od 649 000 zł
  • Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet – od 718 000 zł
  • Porsche 911 Targa 4 – od 718 000 zł
  • Porsche 911 Carrera T – od 663 000 zł
  • Porsche 911 Carrera S – od 686 000 zł
  • Porsche 911 Carrera S Cabriolet – od 755 000 zł
  • Porsche 911 Carrera 4S – od 724 000 zł
  • Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet – od 793 000 zł
  • Porsche 911 Targa 4S – od 793 000 zł
  • Porsche 911 Carrera GTS – od 776 000 zł
  • Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet – od 845 000 zł
  • Porsche 911 Carrera 4 GTS – od 814 000 zł
  • Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabriolet – od 883 000 zł
  • Porsche 911 Targa 4 GTS – od 883 000 zł
  • Porsche 911 Turbo – od 1 084 000 zł
  • Porsche 911 Turbo Cabriolet – od 1 150 000 zł
  • Porsche 911 Turbo S – od 1 249 000 zł
  • Porsche 911 Turbo S Cabriolet – od 1 315 000 zł
  • Porsche 911 Edition 50Y Porsche Design – od 1 037 000 zł
  • Porsche 911 Dakar – od 1 189 000 zł
  • Porsche 911 GT3 – od 1 023 000 zł
  • Porsche 911 GT3 Touring – od 1 023 000 zł
  • Porsche 911 GT3 RS – od 1 331 000 zł
  • Porsche 911 S/T – od 1 623 000 zł

Porsche 911 jest objęte 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.

Więcej na temat Porsche 911 (992):

Porsche 911 (992) – pierwsze wrażenia

Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet – nasz test

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

1 KOMENTARZ

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji