AdBlueMercedes-Benz C 200 BlueTEC (gen. 205) - pojemność zbiornika AdBlue

Mercedes-Benz C 200 BlueTEC (gen. 205) – pojemność zbiornika AdBlue

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie Mercedes-Benz C 200 BlueTEC (gen. 205)? Tu znajdziesz odpowiedź na to pytanie.

Mercedes-Benz C 200 BlueTEC to model samochodu klasy średniej, charakteryzujący się eleganckim designem i wysoką jakością wykonania. Wyposażony jest w silnik o pojemności 1598 ccm i mocy 100 KM. Aby spełniać normy emisji spalin, samochód wymaga stosowania dodatkowego płynu AdBlue. Mercedes-Benz C 200 BlueTEC spełnia normę Euro 6. Adblue należy dolewać do specjalnego zbiornika znajdującego się obok baku paliwa. Dzięki zaawansowanej technologii silnika, ten model zapewnia dynamiczną jazdę przy jednoczesnym niskim zużyciu paliwa.

Co to jest AdBlue, do czego jest stosowane?

AdBlue to handlowa nazwa roztworu mocznika w wodzie, wykorzystywanego w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi wyposażonymi w systemy redukcji emisji spalin. Jest to ciecz bezbarwna, bezpieczna dla środowiska i ludzi. AdBlue jest stosowane głównie w samochodach z silnikami wysokoprężnymi (chociaż także pojawia się w silnikach benzynowych) spełniających normy emisji spalin Euro 4, Euro 5, Euro 6 oraz w niektórych pojazdach komercyjnych i ciężarowych. Jego głównym celem jest redukcja emisji tlenków azotu (NOx) poprzez wstrzykiwanie go do układu wydechowego, gdzie reaguje z tlenkami azotu, przekształcając je w bezpieczne składniki: azot i wodę. Dzięki temu AdBlue pomaga zmniejszyć negatywny wpływ pojazdów na środowisko naturalne, spełniając jednocześnie coraz bardziej restrykcyjne normy dotyczące emisji spalin.

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie Mercedes-Benz C 200 BlueTEC (gen. 205)?

W samochodzie Mercedes-Benz C 200 BlueTEC (gen. 205) wyposażonym w silnik Diesla o pojemności 1598 ccm i mocy 136 KM (100 kW) znajduje się pojemnik na płyn AdBlue o pojemności 8,5 l.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji