Obecnie sprzedawana druga generacja C-Maxa przeszła lifting w 2014 roku. Do napędu są wykorzystywane turbodoładowane jednostki benzynowe i wysokoprężne, łączone z 6-biegową skrzynią manualną lub automatyczną. Model Grand C-Max ma rozstaw osi powiększony do 279 cm.
Długość/szerokość/wysokość: 438-452/186/163-168 cm
Rozstaw osi: 265-279 cm
Średnica zawracania: 10,7-11,2 m
Pojemność bagażnika: 471-1723 l, Grand 600-1867 l
Pojemność zbiornika paliwa: 53-60 l
Masa własna: 1391-1605 kg
Ładowność: 509-724 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.0 EcoBoost 100 ASS | TB, R3, 12V | 999 cm³ | 100 KM | 170 Nm | M6/przedni | 12,6 s | 174 km/h | 5,1 l/100 km |
1.0 EcoBoost 125 ASS | TB, R3, 12V | 999 cm³ | 125 KM | 170 Nm | M6/przedni | 11,4 s | 187 km/h | 5,1 l/100 km |
1.5 EcoBoost 150 ASS | TB, R4, 16V | 1499 cm³ | 150 KM | 240 Nm | M6/przedni | 9,4 s | 204 km/h | 6,1 l/100 km |
1.5 EcoBoost 150 ASS | TB, R4, 16V | 1499 cm³ | 150 KM | 240 Nm | A6/przedni | 10,2 s | 200 km/h | 6,5 l/100 km |
1.5 EcoBoost 182 ASS | TB, R4, 16V | 1499 cm³ | 182 KM | 240 Nm | A6/przedni | 9,2 s | 213 km/h | 6,5 l/100 km |
1.5 TDCi 95 | TD, R4, 8V | 1499 cm³ | 95 KM | 270 Nm | M6/przedni | 13,3 s | 170 km/h | 4,1 l/100 km |
1.5 TDCi 120 | TD, R4, 8V | 1499 cm³ | 120 KM | 270 Nm | M6/przedni | 11,3 s | 184 km/h | 4,1 l/100 km |
1.5 TDCi 120 PowerShift | TD, R4, 8V | 1499 cm³ | 120 KM | 300 Nm | A6/przedni | 12,4 s | 182 km/h | 4,6 l/100 km |
2.0 TDCi 150 ASS | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 150 KM | 370 Nm | M6/przedni | 9,5 s | 204 km/h | 4,4 l/100 km |
2.0 TDCi 150 ASS PowerShift | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 150 KM | 370 Nm | A6/przedni | 10,3 s | 202 km/h | 4,8 l/100 km |
2.0 TDCi 170 ASS PowerShift | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 170 KM | 400 Nm | A6/przedni | 8,5 s | 212 km/h | 4,8 l/100 km |
1.0 EcoBoost 100 ASS Grand | TB, R3, 12V | 999 cm³ | 100 KM | 170 Nm | M6/przedni | 13,6 s | 172 km/h | 5,2 l/100 km |
1.0 EcoBoost 125 ASS Grand | TB, R3, 12V | 999 cm³ | 125 KM | 170 Nm | M6/przedni | 12,2 s | 185 km/h | 5,2 l/100 km |
1.5 EcoBoost 150 ASS Grand | TB, R4, 16V | 1499 cm³ | 150 KM | 240 Nm | M6/przedni | 9,7 s | 202 km/h | 6,3 l/100 km |
1.5 EcoBoost 150 ASS Grand | TB, R4, 16V | 1499 cm³ | 150 KM | 240 Nm | A6/przedni | 10,5 s | 199 km/h | 6,8 l/100 km |
1.5 EcoBoost 182 ASS Grand | TB, R4, 16V | 1499 cm³ | 182 KM | 240 Nm | A6/przedni | 9,5 s | 211 km/h | 6,8 l/100 km |
1.5 TDCi 95 Grand | TD, R4, 8V | 1499 cm³ | 95 KM | 270 Nm | M6/przedni | 14,3 s | 166 km/h | 4,4 l/100 km |
1.5 TDCi 120 Grand | TD, R4, 8V | 1499 cm³ | 120 KM | 270 Nm | M6/przedni | 12,3 s | 180 km/h | 4,4 l/100 km |
1.5 TDCi 120 PowerShift Grand | TD, R4, 8V | 1499 cm³ | 120 KM | 300 Nm | A6/przedni | 13,4 s | 178 km/h | 5,0 l/100 km |
2.0 TDCi 150 ASS Grand | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 150 KM | 370 Nm | M6/przedni | 9,8 s | 202 km/h | 4,6 l/100 km |
2.0 TDCi 150 ASS PowerShift Grand | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 150 KM | 370 Nm | A6/przedni | 10,7 s | 200 km/h | 5,0 l/100 km |
2.0 TDCi 170 ASS PowerShift Grand | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 170 KM | 400 Nm | A6/przedni | 8,8 s | 209 km/h | 5,0 l/100 km |
Zobacz też: Ford Edge test