NowościAktualnościŻyj kolorowo – wyjątkowa paleta lakierów nowego Fiata 600

Żyj kolorowo – wyjątkowa paleta lakierów nowego Fiata 600

Wraz z premierą nowego Fiata 600 włoski producent znacząco odświeżył swoją gamę kolorystyczną, wprowadzając barwy inspirowane włoskim morzem, słońcem, ziemią i niebem. Dowiedz się więcej na ten temat.

Pod koniec czerwca ubiegłego roku Fiat ogłosił, że kończy produkcję szarych samochodów i wkracza w całkowicie nowy, kolorowy świat w myśl hasła: „WŁOCHY. KRAINA KOLORÓW. FIAT. MARKA KOLORÓW”. Pierwszym modelem, w którego palecie lakierów znajdziemy jasne, żywe barwy odwołujące się do kolorów włoskiego morza, włoskiego słońca, włoskiej ziemi i włoskiego nieba, został montowany w Polsce Fiat 600.

„Złamaliśmy zasady: postanowiliśmy zaprzestać produkcji szarych samochodów Fiata. To trudna i przełomowa decyzja, której celem jest dalsze wzmocnienie pozycji Fiata jako marki kojarzącej się z radością, kolorem i optymizmem. Włochy to kraj kolorów, od dzisiaj także kolorów samochodów Fiata” – oświadczył w momencie ogłoszenia tej decyzji Olivier Francois, dyrektor generalny marki Fiat i globalny dyrektor marketingu Stellantis – „Ten wybór potwierdza wszystkim wartości nowego stylu Dolce Vita i włoskie DNA uosabiane przez markę. Fiat pragnie być inspiracją do tego, aby żyć pełnią życia, zawsze z optymistycznym i pozytywnym nastawieniem. Będzie to również jedna z kluczowych misji nowego Fiata 600”.

Nowy Fiat 600 jest oferowany w dwóch wersjach wyposażenia i dla każdej z nich włoski koncern przygotował osobną gamę kolorystyczną. Dla podstawowej odmiany RED do wyboru są 3 kolory nadwozia – Czerwony (lakier pastelowy, bez dopłaty), Biały (lakier pastelowy, 2500 zł) oraz Czarny (lakier pastelowy, 2500 zł).

Z kolei osoby zainteresowane zakupem najbogatszego wariantu La Prima mogą wybierać pomiędzy 4 kolorami nadwozia – Pomarańczowym Sun of Italy (lakier metalizowany, bez dopłaty), Beżowym Earth of Italy (lakier metalizowany, 3000 zł), Niebieskim Sky of Italy (lakier metalizowany, 3000 zł) i oraz Turkusowym Sea of Italy (lakier metalizowany, 3000 zł). Warto docenić, że wszystkie lakiery otrzymały sugestywne nazwy kojarzące się z niezwykłymi włoskimi krajobrazami i stylem dolce vita.

Na koniec chcielibyśmy jeszcze zachęcić do obejrzenia klipu reklamowego, który powstał w celu wypromowania strategicznej decyzji marki Fiat o zaprzestaniu produkcji szarych samochodów:

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji