BMW serii 5 Limuzyna - przód

Odświeżone BMW serii 5 (G30) zadebiutowało na rynku w 2020 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 205 200 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Aktualna generacja BMW serii 5 (oznaczenie producenta: G30) trafiła do sprzedaży w 2017 roku, a trzy lata później został przedstawiony model po liftingu. W ramach modernizacji subtelnie przeprojektowano przednią i tylną część nadwozia (m.in. nowe reflektory i tylne światła LED), a także zaktualizowano system multimedialny i uzupełniono listę dostępnych systemów bezpieczeństwa. Więcej na ten temat: BMW serii 5 po liftingu – oficjalne zdjęcia i informacje

NASZ SKLEP
BMW serii 5 Touring - tył
BMW serii 5 Touring

BMW serii 5 (2022) – wymiary, pojemność bagażnika

BMW serii 5 Limuzyna mierzy 496,3 cm długości, 186,8 cm szerokości (212,6 cm z lusterkami) i 147,9 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 297,5 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 530 litrów. Wersje hybrydowe oferują nieco mniejszy kufer – 410 l.

BMW serii 5 Limuzyna - bagażnik
BMW serii 5 Limuzyna

BMW serii 5 Touring mierzy 496,3 cm długości, 186,8 cm szerokości (212,6 cm z lusterkami) i 149,8 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 297,5 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 560 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1700 l. Wersje hybrydowe oferują nieco mniejszy kufer, odpowiednio: 430-1560 l.

BMW serii 5 Touring - bagażnik
BMW serii 5 Touring

BMW serii 5 (2022) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Gama silnikowa obejmuje 6 jednostek benzynowych i 4 wysokoprężne oraz 4 hybrydy plug-in. Napęd na wszystkie koła xDrive występuje w wersjach M550i, M5, M5 Competition, 540d i 545e (standard) oraz 530i, 540i, 520d, 530d i 530e (opcja), a pozostałe odmiany są tylnonapędowe. Poniżej prezentujemy dane techniczne BMW serii 5 Limuzyna, w nawiasach podane parametry BMW serii 5 Touring (o ile się różnią; wersje 540i, M550i xDrive, M5, M5 Competition oraz 545e xDrive są dostępne wyłącznie z nadwoziem sedan).

Silniki benzynowe:

  • 520i (2.0 R4; 184 KM, 290 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 (8,3) s, prędkość maksymalna: 235 (225) km/h, średnie zużycie paliwa: 6,1-7,1 (6,6-7,4) l/100 km
  • 530i (2.0 R4; 252 KM, 350 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,4 (6,7) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,3-7,0 (6,5-7,3) l/100 km
  • 530i xDrive (2.0 R4; 252 KM, 350 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 (6,6) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,6-7,3 (7,1-7,9) l/100 km
  • 540i (3.0 R6; 333 KM, 450 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,2 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,0-7,9 l/100 km
  • 540i xDrive (3.0 R6; 333 KM, 500 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 (5,2) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,5-8,2 (7,8-8,5) l/100 km
  • M550i xDrive (4.4 V8; 530 KM, 750 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,3-11,0 l/100 km
  • M5 xDrive (4.4 V8; 600 KM, 750 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 3,4 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 11,1-11,3 l/100 km
  • M5 Competition xDrive (4.4 V8; 625 KM, 750 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 3,3 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 11,1-11,3 l/100 km

Silniki wysokoprężne:

  • 518d (2.0 R4; 150 KM, 350 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,8 (9,2) s, prędkość maksymalna: 220 (212) km/h, średnie zużycie paliwa: 4,7-5,3 (5,1-5,6) l/100 km
  • 520d (2.0 R4; 190 KM, 400 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,2 (7,6) s, prędkość maksymalna: 235 (225) km/h, średnie zużycie paliwa: 4,7-5,5 (5,0-5,7) l/100 km
  • 520d xDrive (2.0 R4; 190 KM, 400 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,2 (7,6) s, prędkość maksymalna: 232 (222) km/h, średnie zużycie paliwa: 5,0-5,8 (5,3-5,9) l/100 km
  • 530d (3.0 R6; 286 KM, 650 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,6 (5,7) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,1-5,7 (5,4-6,0) l/100 km
  • 530d xDrive (3.0 R6; 286 KM, 650 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,4 (5,6) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,4-6,1 (5,8-6,4) l/100 km
  • 540d xDrive (3.0 R6; 340 KM, 700 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,6 (4,8) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,5-6,2 (5,8-6,5) l/100 km
BMW serii 5 Limuzyna - silnik
Silnik modelu 540d xDrive (3.0/340 KM)

Napęd hybrydowy:

  • 520e (2.0 R4; 204 KM, 350 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 (8,2) s, prędkość maksymalna: 225 (218) km/h, średnie zużycie paliwa: 1,3-1,8 (1,5-1,9) l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 61 km
  • 530e (2.0 R4; 292 KM, 420 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 (6,1) s, prędkość maksymalna: 235 (225) km/h, średnie zużycie paliwa: 1,3-1,8 (1,5-1,9) l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 61 km
  • 530e xDrive (2.0 R4; 292 KM, 420 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 (6,1) s, prędkość maksymalna: 230 (225) km/h, średnie zużycie paliwa: 1,6-2,2 (1,8-2,2) l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 55 km
  • 545e xDrive (3.0 R6; 394 KM, 600 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,6 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,6-2,1 l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 57 km
BMW serii 5 Limuzyna - silnik
Silnik modelu 530e xDrive (2.0/292 KM)

Nowe BMW serii 5 (2022) – wyposażenie

BMW serii 5 Limuzyna - deska rozdzielcza

Na liście wyposażenia standardowego BMW serii 5 znajdziemy m.in.:

  • 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich M Y-spoke Bicolor (dotyczy wersji M5 Competition xDrive)
  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich M Double-spoke (dotyczy wersji M5 xDrive)
  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich M Y-spoke Bicolor Jet Black (dotyczy wersji M550i xDrive)
  • 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich V-spoke (dotyczy pozostałych wersji silnikowych)
  • Zestaw naprawczy do opon
  • Klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa o rozszerzonym zakresie (4-strefowa w standardzie w wersji M550i xDrive, M5 xDrive oraz M5 Competition xDrive)
  • Poduszki powietrzne przednie, boczne oraz kurtyny powietrzne
  • Układ dynamicznej kontroli stabilności i trakcji (DSC)
  • Pasywna ochrona pieszych
  • Active Guard – ostrzeganie przed kolizją z poprzedzającym pojazdem, asystent uwagi
  • Regulator prędkości z funkcją hamowania
  • Mocowanie do fotelików ISOFIX
  • Czujniki parkowania (PDC) z przodu i z tyłu
  • Hamulec parkingowy z automatyczną elektromechaniczną funkcją Hold
  • Servotronic – wspomaganie kierownicy zależne od prędkości
  • Przełącznik właściwości jezdnych
  • Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą świateł mijania
  • Reflektory LED
  • Światła tylne LED
  • Oświetlenie powitalne
  • Końcówki układu wydechowego w kształcie rombu, po lewej i po prawej stronie
  • Lusterko zewnętrzne składane elektrycznie z funkcją podgrzewania
  • Lusterko wewnętrzne przyciemniane automatycznie
  • Tapicerka materiałowa Junction (tapicerka materiałowa Alcantara Rhombicle w wersji M550i xDrive)
  • Fotele przednie częściowo regulowane elektrycznie (elektryczna regulacja foteli z pamięcią ustawień fotela kierowcy w wersji M550i xDrive)
  • Składane oparcie kanapy z tyłu w proporcji 40:20:40
  • Podłokietniki z przodu i z tyłu
  • Sportowa skórzana kierownica wielofunkcyjna
  • Regulacja kolumny kierownicy w pionie i w poziomie
  • Dywaniki welurowe
  • Uchwyt na napoje
  • Uchwyty do mocowania ładunku w bagażniku
  • Szyby atermiczne
  • Podgrzewane dysze spryskiwaczy
  • System alarmowy
  • Bezkluczykowy system Start/Stop
  • BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym – analogowy zestaw wskaźników z 5,7-calowym wyświetlaczem oraz system multimedialny BMW iDrive z 10,25-calowym ekranem dotykowym (BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym i 12,3-calowym ekranem dotykowym dla wersji M550i xDrive)
  • Tuner DAB do odbioru cyfrowych stacji radiowych
  • Telefonia komfortowa – zestaw głośnomówiący Bluetooth pozwalający na podłączenie dwóch telefonów i odtwarzacza audio
  • Zestaw stereo z 6 głośnikami (zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound z 16 głośnikami o mocy 464W dla wersji M550i xDrive)

BMW serii 5 Limuzyna (2022) – ceny

Poniżej prezentujemy wyjściowe ceny poszczególnych wersji silnikowych:

  • BMW 520i Limuzyna – od 220 200 zł
  • BMW 530i Limuzyna – od 239 300 zł
  • BMW 530i xDrive Limuzyna – od 251 300 zł
  • BMW 540i Limuzyna – od 291 400 zł
  • BMW 540i xDrive Limuzyna – od 303 400 zł
  • BMW M550i xDrive Limuzyna – od 439 600 zł
  • BMW M5 xDrive Limuzyna – od 579 800 zł
  • BMW M5 Competition xDrive Limuzyna – od 622 900 zł
  • BMW 518d Limuzyna – od 205 200 zł
  • BMW 520d Limuzyna – od 228 200 zł
  • BMW 520d xDrive Limuzyna – od 240 200 zł
  • BMW 530d Limuzyna – od 288 700 zł
  • BMW 530d xDrive Limuzyna – od 300 700 zł
  • BMW 540d xDrive Limuzyna – od 314 400 zł
  • BMW 520e Limuzyna – od 226 100 zł
  • BMW 530e Limuzyna – od 249 800 zł
  • BMW 530e xDrive Limuzyna – od 261 800 zł
  • BMW 545e xDrive Limuzyna – od 327 600 zł

Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.

BMW serii 5 Touring (2022) – ceny

Poniżej prezentujemy wyjściowe ceny poszczególnych wersji silnikowych:

  • BMW 520i Touring – od 232 200 zł
  • BMW 530i Touring – od 251 300 zł
  • BMW 530i xDrive Touring – od 263 300 zł
  • BMW 540i xDrive Touring – od 315 400 zł
  • BMW 518d Touring – od 217 200 zł
  • BMW 520d Touring – od 240 200 zł
  • BMW 520d xDrive Touring – od 252 200 zł
  • BMW 530d Touring – od 300 700 zł
  • BMW 530d xDrive Touring – od 312 700 zł
  • BMW 540d xDrive Touring – od 326 400 zł
  • BMW 520e Touring – od 239 700 zł
  • BMW 530e Touring – od 261 800 zł
  • BMW 530e xDrive Touring – od 273 800 zł

Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.

Więcej na temat BMW serii 5:

BMW 530e (G30) – nasz test

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj