Artykuł partneraOferta i gama skrojona pod floty

Oferta i gama skrojona pod floty

Toyota doskonale radzi sobie na polskim rynku. Nie tylko lideruje w statystykach sprzedaży, ale okazuje się również najmocniejszym graczem w segmencie flotowym.

Zainteresowanie samochodami danej marki jest wypadkową wielu czynników. Kluczowe to postrzeganie producenta, design, gwarancja, walory praktyczne czy relacja ceny do jakości. W przypadku, gdy nabywcą jest klient flotowy, dochodzą do tego dodatkowe wymagania. Ze względu na nierzadko pokaźne zamówienia, znacząca staje się dostępność samochodów oraz gwarancja warunków i realizacji dostaw. Nie bez znaczenia są całkowite koszty posiadania, czyli zarówno koszty eksploatacji, jak i wartość pojazdów przy odsprzedaży.

Oczekiwania klientów flotowych ewidentnie pełnia Toyota, która w okresie od stycznia do sierpnia dostarczyła przedsiębiorcom ponad 47 tysięcy aut osobowych. Między styczniem a lipcem Toyota wypracowała 18-procentowy wzrost względem analogicznego okresu 2022 r., uzyskała 16,6% udziału w rynku flotowym i o blisko 16 tys. egzemplarzy zdystansowała drugą markę w zestawieniu. A w zasięgu są jeszcze lepsze wyniki, co koncern udowodnił we wrześniu. Tylko w tym miesiącu firmy zarejestrowały 6037 Toyot, co cało marce 21,3% udziału w rynku. Niezmiennie najpopularniejszym autem osobowym w Polsce jest Toyota Corolla.Toyota dla firm

Nie powinno więc dziwić, że Toyota kuje żelazo, póki gorące i wzmacnia swoją ofertę flotową. Dostępność aut została zwiększona, a zamówienia realizowane są szybko. Dedykowani doradcy flotowi czekają na klientów w każdym punkcie dealerskim. Pomogą wybrać odpowiedni model i zaproponują najwłaściwszy sposób finansowania, a klientom zainteresowanym autami klasy premium chętnie przedstawią ofertę na samochody marki Lexus. W dobie pracy zdalnej i tendencji do załatwiania wielu spraw za pośrednictwem sieci, ukłonem wykonanym w stronę klienta jest możliwość nawiązania kontaktu z doradcą flotowym Toyoty poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie toyota.pl.

Żeby potencjalny klient mógł w możliwie pełny sposób zapoznać się z interesującymi go autami, każdy salon ma park samochodów dla klientów flotowych, umożliwiający odbycie nawet kilkudniowych jazd testowych. Ponadto doradcy flotowi mogą zaproponować udział w Akademii Jazdy Toyoty i Lexusa, gdzie w bezpiecznych warunkach klienci mogą sprawdzić możliwości aut oraz przetestować m.in. działanie najnowocześniejszych systemów bezpieczeństwa i wspomagania kierowania Toyota T-MATE. A żeby późniejsza eksploatacja pojazdów była efektywna i bezpieczna, istnieje możliwość zapisania kierowców na zajęcia w zakresie doskonalenia techniki jazdy prowadzone przez doświadczonych instruktorów Akademii Jazdy Toyoty i Lexusa.

Toyota współpracuje z firmami na zasadach partnerskich, dostosowując warunki zakupu lub finansowania auta do rodzaju działalności. W związku z pełną dostępnością swojej gamy modelowej, Toyota może zaproponować przedsiębiorstwom jeszcze bardziej konkurencyjne oraz elastyczne warunki, a także gwarantować terminy dostaw.

Zakup całej floty pojazdów byłby dużym obciążeniem dla firmowego budżetu. Na szczęście wydatek można zoptymalizować, korzystając z oferowanych przez Toyotę planów finansowania – od kredytów przez leasing po wynajem długoterminowy. Sam program wynajmu długoterminowego Kinto One umożliwia zagwarantowanie stałych miesięcznych kosztów użytkowania, które zawierają pełną opiekę własną, w tym ubezpieczenie, wymiany opon oraz przeglądy serwisowe. Ten atrakcyjny produkt dostępny jest zarówno dla firm dużych jak i małych. Z tej formy finansowania można skorzystać, planując zakup już trzech samochodów. Nie trzeba zamawiać ich jednocześnie. Program jest dostępny na trzecie auto zamawiane w ciągu trzech ostatnich lat.

Toyota - program dla firmDzięki zaufaniu naszych klientów, którzy chcą mieć w swoich flotach nowoczesne, oszczędne i niskoemisyjne samochody, jesteśmy liderem w Polsce. Bardzo uważnie analizujemy rynek i dokładamy wszelkich starań, by zaproponować naszym partnerom jak najlepsze rozwiązania. Błyskawicznie odpowiadamy na potrzeby klientów, dlatego wprowadzamy nową odsłonę programu. Pełna dostępność aut, szybka realizacja zamówień oraz gwarancja warunków to jego najważniejsze założenia – wyjaśnia Mirosław Sochacki, Corporate Sales Senior Manager w Toyota Central Europe.

Warto wiedzieć: Najpopularniejsze nowe auto w Polsce. Za co kierowcy pokochali Toyotę Corollę?

Skoro mowa o oszczędności i niskiej emisji, nie sposób nie wspomnieć o napędzie hybrydowym. Od lat jest wyróżnikiem Toyoty. Okazał się nie tylko sposobem na niskie spalanie. Hybrydy Toyoty i Lexusa dały się poznać jako wyjątkowo solidne konstrukcje, które bezawaryjnie pokonują setki tysięcy kilometrów. Doskonała renoma przekłada się na zainteresowanie używanymi hybrydami. Kupując nowe auto ze spalinowo-elektrycznym napędem można więc spodziewać się niskiej utraty wartości i łatwości odsprzedaży.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji