Do gamy Toyoty GR Supra dołącza limitowana wersja Jarama Racetrack Edition. Dowiedz się więcej o tym aucie i sprawdź, czym się wyróżnia.

Kilka dni temu japoński producent zaprezentował Toyotę GR Supra w specjalnej wersji Jarama Racetrack Edition, której podaż jest ograniczona – dla europejskich klientów przewidziano jedynie 90 egzemplarzy. Sprawdźmy zatem, czym charakteryzuje się ta limitowana edycja Supry.

Nazwa nowej wersji specjalnej GR Supry odnosi się do hiszpańskiego toru wyścigowego Jarama, na którym w 2019 roku dziennikarze motoryzacyjni z całego świata mogli po raz pierwszy przetestować możliwości tego tylnonapędowego coupe. Auto z edycji limitowanej wyróżnia się wyjątkowym lakierem Horizon Blue, z którym kontrastują polakierowane na czarny mat, 19-calowe obręcze kół z kutego aluminium oraz czerwone zaciski hamulcowe.

Wnętrze GR Supry w wersji Jarama Racetrack Edition także różni się od tego w standardowym modelu. Na desce rozdzielczej została umieszczona wykonana z włókna węglowego tabliczka z numerem produkcyjnym oraz mapą toru Jarama i logotypem Toyoty GR Supry. Siedzenia pokrywa czarna tapicerka z Alcantary z niebieskimi przeszyciami. Przednie fotele w standardzie są podgrzewane i mają elektryczną regulację z pamięcią ustawień.

Pod maską Toyoty GR Supra Jarama Racetrack Edition znajdziemy 6-cylindrowy, rzędowy silnik benzynowy o pojemności 3,0 l, który rozwija 340 KM i 500 Nm. Ta turbodoładowana jednostka współpracuje z 8-biegowym automatem, a siła napędowa jest kierowana w całości na tylne koła. Supra z tym motorem osiąga „setkę” w 4,3 s od startu, a maksymalnie może rozpędzić się do 250 km/h.

Sprawdź aktualny polski cennik Toyoty GR Supra:

Toyota GR Supra (2021) – opis wersji i cennik

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here