Porsche przedstawiło nową wersję systemu multimedialnego PCM. Zmiany zostały wprowadzone w oparciu o sugestie klientów. Dowiedz się więcej na ten temat.

Najnowsza, szósta generacja systemu informacyjno-rozrywkowego Porsche Communication Management (PCM) jest już dostępna w modelach 911, Cayenne, Panamera oraz Taycan. Zaktualizowane multimedia w samochodach z Zuffenhausen oferują wiele nowych rozwiązań oraz funkcji, w tym odświeżony interfejs, natywną integrację usługi Spotify, zoptymalizowane sterowanie głosowe oraz bezprzewodowe połączenie Android Auto.

NASZ SKLEP

Nowy interfejs zyskał kolorowe ikony, dzięki którym „poruszanie się” po menu systemu jest bardziej intuicyjne dla użytkownika. Obsługę ułatwia również poprawiony Pilot głosowy. Ten zintegrowany asystent głosowy działa teraz sprawniej i zapewnia dostęp do szeregu funkcji, jak wiadomości czy instrukcja obsługi.

Z kolei natywna integracja Spotify oznacza, że system bezpośrednio łączy się z usługą strumieniowania muzyki, bez potrzeby korzystania ze smartfona. Użytkownicy Spotify Premium mogą powiązać swoje konto z samochodem za pomocą identyfikatora Porsche ID, uzyskując natychmiastowy dostęp do ponad 70 mln utworów i 3,2 mln podkastów. Aplikacja wyświetla też wszystkie zapisane listy utworów i oferuje funkcję Like oraz nową opcję Go to Radio, która wyszukuje utwór podobny do aktualnie odtwarzanego.

System PCM 6.0 zawiera również udoskonalony Planer ładowania, który dzięki zoptymalizowanemu algorytmowi nadaje większy priorytet punktom, które oferują wyższą moc, i bardziej efektywnie planuje przystanki na ładowanie. Ponadto przy obliczaniu całkowitego czasu jazdy Planer ładowania uwzględnia czas potrzebny na rozpoczęcie oraz zakończenie procesu ładowania na stacji.

W ramach aktualizacji wprowadzono także funkcję dynamicznego powiększania stacji ładowania na mapie w trakcie podróży. Dodatkowo system pokazuje wszystkie dostępne możliwości ładowania w bezpośrednim sąsiedztwie, łącznie z tymi, które są aktualnie używane, a nowy filtr umożliwia sortowanie punktów według mocy ładowania.

Redakcja poleca:

Porsche 911 (2022) – opis wersji i cennik

Porsche Cayenne (2022) – opis wersji i cennik

Porsche Panamera (2022) – opis wersji i cennik

Porsche Taycan (2022) – opis wersji i cennik

1 KOMENTARZ

  1. Rzeczywiście marka idzie z duchem czasu, wcześniej nie wyobrażałem sobie nawet elektrycznego porsche teraz taycan wymiata. Wiadomo, kierowcy nie wyobrażają sobie już jazdy bez multimediów więc i oni wdrażają nowe systemy. Swoją drogą wybieram się do salonu Porsche Centrum Sopot i może uda się tam coś podejrzeć

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj