NowościAktualnościOdświeżony Nissan Micra – co się zmieniło?

Odświeżony Nissan Micra – co się zmieniło?

Miejski Nissan Micra doczekał się drobnego liftingu. W ofercie pojawią się nowe wersje wyposażenia oraz nowoczesne systemy bezpieczeństwa. Sprawdź szczegóły.

Nissan Micra piątej generacji jest na rynku od 2017 roku i właśnie przeszedł niewielką modernizację. Wizualne zmiany są raczej skromne – wprowadzono 2 nowe warianty kolorystyczne oraz nowe 16-calowe obręcze kół „Genki”. Natomiast istotnie odświeżono gamę modelu, która teraz będzie obejmować 5 wersji wyposażenia: Visia, Acenta, N-Design, N-Sport i Tekna.

Odmiana N-Sport otrzymała obudowy lusterek bocznych oraz wstawki w zderzakach i na drzwiach w kolorze czarnym, a także 17-calowe alufelgi „Perso” i reflektory LED w standardzie. W środku znajdziemy fotele z tapicerką z elementami Alcantary. W przypadku wersji N-Design lusterka i wstawki na nadwoziu mogą być czarne lub chromowane. Do tego dochodzą wspomniane 16-calowe obręcze „Genki”, fotele pokryte czarną tapicerką z szarymi akcentami oraz wnętrze częściowo wykończone skórą.

Topowy wariant Tekna oferuje zaawansowane systemy asystujące i rozbudowane multimedia. Na wyposażeniu tej odmiany znajdziemy m.in. pakiet kamer 360 stopni Nissan Intelligent Around View Monitor oraz system nagłośnienia Bose Personal. Ponadto za dopłatą można wybrać system informacyjno-rozrywkowy NissanConnect z nawigacją TomTom (opcja dostępna od wersji Acenta).

Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa (zależnie od konfiguracji) obejmuje m.in. automatyczny hamulec awaryjny z funkcją wykrywania pieszych, adaptacyjne światła drogowe, system wspomagania ruszania pod górę, inteligentny system ostrzegania o możliwości kolizji, inteligentny system ostrzegania i interwencji przy niezamierzonej zmianie pasa ruchu, rozpoznawanie znaków drogowych.

Pod maskę zmodernizowanej Micry trafił benzynowy silnik 1.0 IG-T o mocy 92 KM, spełniający normę emisji spalin Euro 6d. Nowa jednostka napędowa zapewnia także mniejsze zużycie paliwa i lepszą dynamikę od dotychczas stosowanej. Turbodoładowany motor jest łączony z 5-biegową ręczną skrzynią lub bezstopniową przekładnią Xtronic.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji