AdBlueMercedes-Benz ML 350 BlueTEC (gen. 166) - pojemność zbiornika AdBlue

Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC (gen. 166) – pojemność zbiornika AdBlue

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC (gen. 166)? Tu znajdziesz odpowiedź na to pytanie.

Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC to luksusowy SUV, który wyróżnia się eleganckim designem i wysoką jakością wykonania. Wyposażony jest w silnik o mocy 190 KM i pojemności 2987 ccm, który zapewnia dynamiczną jazdę i oszczędność paliwa. Ten model samochodu wymaga stosowania płynu AdBlue, który pomaga redukować emisję szkodliwych substancji do atmosfery. Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC spełnia normę Euro 6, co oznacza, że jest przyjazny dla środowiska. Adblue należy dolać do specjalnego zbiornika znajdującego się obok baku paliwa.

Co to jest AdBlue, do czego jest stosowane?

AdBlue to handlowa nazwa roztworu mocznika w wodzie, wykorzystywanego w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi wyposażonymi w systemy redukcji emisji spalin. Jest to ciecz bezbarwna, bezpieczna dla środowiska i ludzi. AdBlue jest stosowane głównie w samochodach z silnikami wysokoprężnymi (chociaż także pojawia się w silnikach benzynowych) spełniających normy emisji spalin Euro 4, Euro 5, Euro 6 oraz w niektórych pojazdach komercyjnych i ciężarowych. Jego głównym celem jest redukcja emisji tlenków azotu (NOx) poprzez wstrzykiwanie go do układu wydechowego, gdzie reaguje z tlenkami azotu, przekształcając je w bezpieczne składniki: azot i wodę. Dzięki temu AdBlue pomaga zmniejszyć negatywny wpływ pojazdów na środowisko naturalne, spełniając jednocześnie coraz bardziej restrykcyjne normy dotyczące emisji spalin.

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC (gen. 166)?

W samochodzie Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC (gen. 166) wyposażonym w silnik Diesla o pojemności 2987 ccm i mocy 258 KM (190 kW) znajduje się pojemnik na płyn AdBlue o pojemności 24,5 l.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji