NowościAktualnościJeep Wrangler 4xe – test zużycia prądu w trasie

Jeep Wrangler 4xe – test zużycia prądu w trasie

Jeep Wrangler 4xe to hybryda plug-in, która według amerykańskich norm w trybie elektrycznym może przejechać do 34 km. Sprawdźmy, jaki jest jego rzeczywisty zasięg „na prądzie”.

Jeep Wrangler w aktualnym wydaniu pojawił się na rynku 3 lata temu, a w ubiegłym roku zaprezentowana została wersja 4xe z napędem hybrydowym typu plug-in. Korzysta ona z 2-litrowego, turbodoładowanego silnika benzynowego, który jest wspierany przez dwie jednostki elektryczna. Moc systemowa tego układu to 380 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 637 Nm.

Hybrydowy Jeep został wyposażony w akumulator o pojemności 17,3 kWh, który zgodnie z amerykańską normą EPA pozwala na przejechanie ok. 34 km bez angażowania silnika spalinowego. Tom Moloughney z redakcji InsideEVs postanowił sprawdzić, ile wynosi rzeczywisty zasięg Wranglera 4xe. Zachęcamy do obejrzenia poniższego materiału:

Jadąc z prędkością 70 mil na godzinę (ok. 113 km/h), testowany Jeep Wrangler 4xe pokonał 35 km w trybie elektrycznym (od 100% do całkowitego wyczerpania baterii). Oznacza to, że średnie zużycie energii wyniosło ok. 42,8 kWh/100 km.

Sprawdź polski cennik Jeepa Wranglera 4xe:

Jeep Wrangler 4xe (2021) – opis wersji i cennik

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji