Jaguar XF drugiej generacji zadebiutował w 2015 roku. Dostępny jako sedan oraz kombi. Do wyboru 4 jednostki benzynowe (200-380 KM) i 4 wysokoprężne (163-300 KM). Dwa najsłabsze turbodiesle mają 6-biegową manualną skrzynię, w pozostałych znajdziemy 8-biegowy „automat”. Napęd 4×4 – w opcji w wybranych wersjach.
Długość/szerokość/wysokość: 495-496/199/146-160 cm
Rozstaw osi: 296 cm
Średnica zawracania: 11,6 m
Pojemność bagażnika: sed 540 l, kmb 565-1700 l
Pojemność zbiornika paliwa: 55-74 l
Masa własna: 1545-1855 kg
Ładowność: 575-705 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.0 i4P | TB, R4, 16V | 1997 cm³ | 200 KM | 320 Nm | A8/tylny | 7,5 s | 235 km/h | 6,8 l/100 km |
2.0 i4P | TB, R4, 16V | 1997 cm³ | 250 KM | 365 Nm | A8/tylny | 6,6 s | 244 km/h | 6,8 l/100 km |
2.0 i4P AWD | TB, R4, 16V | 1997 cm³ | 250 KM | 365 Nm | A8/4x4 | 6,6 s | 237 km/h | 6,9 l/100 km |
2.0 i4P AWD | TB, R4, 16V | 1997 cm³ | 300 KM | 400 Nm | A8/4x4 | 5,8 s | 250 km/h | 7,2 l/100 km |
3.0 V6 S/C | KB, V6, 24V | 2995 cm³ | 380 KM | 450 Nm | A8/tylny | 5,3 s | 250 km/h | 8,3 l/100 km |
3.0 V6 S/C AWD | KB, V6, 24V | 2995 cm³ | 380 KM | 450 Nm | A8/4x4 | 5,3 s | 250 km/h | 8,6 l/100 km |
2.0 i4D | TD, R4, 16V | 1999 cm³ | 163 KM | 380 Nm | M6/tylny | 8,7 s | 229 km/h | 4,0 l/100 km |
2.0 i4D | TD, R4, 16V | 1999 cm³ | 180 KM | 430 Nm | M6/tylny | 8,0 s | 230 km/h | 4,3 l/100 km |
2.0 i4D | TD, R4, 16V | 1999 cm³ | 180 KM | 430 Nm | A8/tylny | 8,1 s | 229 km/h | 4,3 l/100 km |
2.0 i4D AWD | TD, R4, 16V | 1999 cm³ | 180 KM | 430 Nm | A8/4x4 | 8,4 s | 222 km/h | 4,9 l/100 km |
2.0 i4D | TD, R4, 16V | 1999 cm³ | 240 KM | 500 Nm | A8/tylny | 6,5 s | 246 km/h | 5,3 l/100 km |
2.0 i4D AWD | TD, R4, 16V | 1999 cm³ | 240 KM | 500 Nm | A8/4x4 | 6,5 s | 246 km/h | 5,5 l/100 km |
3.0 TDV6 | TD, V6, 24V | 2993 cm³ | 300 KM | 700 Nm | A8/tylny | 6,2 s | 250 km/h | 5,5 l/100 km |
2.0 i4P Sportbrake | TB, R4, 16V | 1997 cm³ | 250 KM | 365 Nm | A8/tylny | 7,1 s | 241 km/h | 6,8 l/100 km |
2.0 i4D Sportbrake | TD, R4, 16V | 1999 cm³ | 163 KM | 380 Nm | M6/tylny | 9,3 s | 219 km/h | 4,5 l/100 km |
2.0 i4D Sportbrake | TD, R4, 16V | 1999 cm³ | 163 KM | 380 Nm | A8/tylny | 9,4 s | 219 km/h | 4,5 l/100 km |
2.0 i4D Sportbrake | TD, R4, 16V | 1999 cm³ | 180 KM | 430 Nm | A8/tylny | 8,8 s | 221 km/h | 4,6 l/100 km |
2.0 i4D AWD Sportbrake | TD, R4, 16V | 1999 cm³ | 180 KM | 430 Nm | A8/4x4 | 8,9 s | 219 km/h | 5,0 l/100 km |
2.0 i4D AWD Sportbrake | TD, R4, 16V | 1999 cm³ | 240 KM | 500 Nm | A8/4x4 | 6,7 s | 241 km/h | 5,8 l/100 km |
3.0 TDV6 Sportbrake | TD, V6, 24V | 2993 cm³ | 300 KM | 700 Nm | A8/tylny | 6,6 s | 250 km/h | 5,7 l/100 km |