AdBlueVolkswagen Golf 2.0 TDI SCR (gen. VII) - pojemność zbiornika AdBlue

Volkswagen Golf 2.0 TDI SCR (gen. VII) – pojemność zbiornika AdBlue

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie VW Golf 2.0 TDI SCR (gen. VII)? Tu znajdziesz odpowiedź na to pytanie.

VW Golf 2.0 TDI SCR to popularny model niemieckiego producenta, charakteryzujący się nowoczesnym designem i wysoką jakością wykonania. Samochód wyposażony jest w silnik o pojemności 1968 ccm oraz mocy 110 KM. Aby spełnić normy emisji spalin, Golf 2.0 TDI SCR potrzebuje AdBlue, dodatek redukujący emisję tlenków azotu. Ten model spełnia normę Euro 6. Dolewanie AdBlue odbywa się poprzez specjalne wloty, zazwyczaj znajdujące się obok wlotu paliwa. VW Golf 2.0 TDI SCR to idealny wybór dla osób ceniących komfort jazdy i oszczędność paliwa.

Co to jest AdBlue, do czego jest stosowane?

AdBlue to handlowa nazwa roztworu mocznika w wodzie, wykorzystywanego w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi wyposażonymi w systemy redukcji emisji spalin. Jest to ciecz bezbarwna, bezpieczna dla środowiska i ludzi. AdBlue jest stosowane głównie w samochodach z silnikami wysokoprężnymi (chociaż także pojawia się w silnikach benzynowych) spełniających normy emisji spalin Euro 4, Euro 5, Euro 6 oraz w niektórych pojazdach komercyjnych i ciężarowych. Jego głównym celem jest redukcja emisji tlenków azotu (NOx) poprzez wstrzykiwanie go do układu wydechowego, gdzie reaguje z tlenkami azotu, przekształcając je w bezpieczne składniki: azot i wodę. Dzięki temu AdBlue pomaga zmniejszyć negatywny wpływ pojazdów na środowisko naturalne, spełniając jednocześnie coraz bardziej restrykcyjne normy dotyczące emisji spalin.

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie VW Golf 2.0 TDI SCR (gen. VII)?

W samochodzie VW Golf 2.0 TDI SCR (gen. VII) wyposażonym w silnik Diesla o pojemności 1968 ccm i mocy 150 KM (110 kW) znajduje się pojemnik na płyn AdBlue o pojemności 12,0 l.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji