Już niedługo do sprzedaży trafi nowy Hyundai Tucson w usportowionej wersji N Line. Dowiedz się, co wyróżnia tę odmianę koreańskiego SUV-a.

Zaprezentowany w ubiegłym roku Hyundai Tucson doczeka się wkrótce nowej wersji wyposażenia. Wiosną tego roku do gamy modelu dołączy sportowo stylizowana wersja N Line. Sprawdźmy, czym się wyróżnia.

Hyundai Tucson N Line otrzymał nowy pakiet stylistyczny, który obejmuje przeprojektowany przedni zderzak z większym, trapezoidalnym wlotem powietrza, listwy na nadkolach i nakładki progowe w kolorze nadwozia oraz zmieniony tylny zderzak z imitacją dyfuzora. Uzupełnieniem całości są czarne listwy wokół szyb oraz lusterka zewnętrzne w kolorze Phantom Black.

Odmiana N Line zyskała także dedykowane, 19-calowe obręcze aluminiowe kół, których wzór przypomina nieco śnieżynkę.

Klienci będą mieli do wyboru 7 kolorów nadwozia: Shadow Grey, Polar White, Engine Red, Sunset Red, Sunset Red, Shimmering Silver oraz Phantom Black. Pierwszy lakier jest zarezerwowany wyłącznie dla opisywanej wersji, a wszystkie (z wyjątkiem dwóch ostatnich) mogą opcjonalnie występować w połączeniu z dachem Phantom Black.

Wnętrze Tucsona N Line również charakteryzuje się sportową stylistyką. W kabinie czekają sportowe fotele, wykończone czarnym zamszem i skórą oraz czerwonymi przeszyciami. Czerwone szwy znajdziemy też m.in. na boczkach drzwi oraz podłokietniku. Efektu dopełniają czarna podsufitka, metalowe nakładki na pedały, podnóżek oraz nowe listwy progowe, inne niż w pozostałych odmianach.

Warto zwrócić jeszcze uwagę na wszechobecne logo N, dzięki któremu nie zapomnimy, z jaką wersją mamy do czynienia. Emblematy N znajdziemy na fotelach, kierownicy oraz (zależnie od wybranej przekładni) na skórzanej gałce zmiany biegów lub osłonie konsoli drążka zmiany biegów.

Nowy Hyundai Tucson N Line będzie dostępny poniższych wersjach silnikowych:

  • 1.6 T-GDI 6MT (150 KM) z 6-biegową manualną skrzynią
  • 1.6 T-GDI 48V (150 KM) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DCT
  • 1.6 T-GDI 48V (180 KM) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DCT
  • 1.6 T-GDI Hybrid (230 KM) z 6-biegową przekładnią automatyczną
  • 1.6 T-GDI Plug-in Hybrid (265 KM) z 6-biegową przekładnią automatyczną

Ponadto auta wyposażone w silniki 1.6 T-GDI 48V o mocy 150 lub 180 KM otrzymają zoptymalizowane ustawienia elektronicznie sterowanego zawieszenia (ECS). Dzięki nowej kalibracji komputer ECS szybciej i sprawniej reaguje zarówno na ruchy nadwozia, jak i polecenia wydawane przez kierowcę. W trybie Normal zawieszenie zapewnia wystarczający komfort do codziennej jazdy, natomiast w ustawieniu Sport można liczyć na lepszą kontrolę nad autem i informacje zwrotne w całym zakresie prędkości.

Tucson w wariancie N Line będzie wyposażony w najnowsze systemy bezpieczeństwa i inforozrywki, znane już z dotychczas oferowanych wersji. Na pokładzie koreańskiego SUV-a znajdziemy cyfrowy kokpit, który składa się z 10,25-calowego ekranu dotykowego systemu multimedialnego z fabryczną nawigacją i łącznością Bluelink oraz wyświetlacza cyfrowych zegarów o takiej samej przekątnej.

Spośród bogatego pakietu systemów wspomagających kierowcę można wskazać m.in. funkcję wyświetlania widoku z martwego pola (BVM) na zestawie wskaźników oraz asystenta jazdy autostradowej (HDA), który utrzymuje auto na środku pasa, dostosowując prędkość w oparciu o dane nawigacyjne i natężenie ruchu.

Zobacz również:

Nowy Hyundai Tucson (2021) – opis wersji i cennik

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here