PoradyPoradyNowe retrofity Philipsa Ultinon Essential gen2 LED

Nowe retrofity Philipsa Ultinon Essential gen2 LED

Philips rozwija retrofity, czyli żarówki, które zastąpią żarówki halogenowe. Jest to nowa seria Ultinon Essential gen2 LED.

Nowa gama źródeł światła – retrofity, zostały zaprezentowane podczas branżowych targów Automechanika 2016 we Frankfurcie. Jest to żarówka halogenowa, w której żarnik i wypełniona gazem szklana bańka zostały zastąpione diodą LED. Taką nowoczesną żarówką można w łatwy sposób zastąpić dotychczas używaną.

Te nowoczesne retrofity nie uzyskały jeszcze homologacji do użytku w Europie, jednak ich zalety już doceniono przez specjalistów i kierowców w innych częściach świata. Philips nie poprzestaje na doskonaleniu pierwszych retrofitów X-tremeUltinon. Kolejnymi są serie Ultinon LED i X-tremeUltinon LED gen2.

Nową generację retrofitów LED – Ultinon Essential gen2 wyróżnia wiele praktycznych rozwiązań. Kompaktowa budowa jeszcze bardziej uprasza ich montaż w reflektorze z założenia przeznaczonym dla żarówek halogenowych. Całość ma zaledwie 7,33 cm wysokości razem ze sterownikiem w obudowie i podwójnym system chłodzenia. Aluminiowy radiator rozprasza ciepło i przy pomocy wiatraczka zapewnia doskonały przepływ powietrza bez względu na model reflektora.

Dodatkową zaletą jest biała, zbliżona do światła dziennego barwa. Pod tym względem w retrofitach Ultinon Essential osiągnięto 6500 K, co jest więcej niż w lampach ksenonowych.
Zastosowane wysokiej jakości diod LED oraz kształt aluminiowej konstrukcji dają szeroką i jasną wiązkę światła i zachowują ostrą linię odcięcia światła. Na przykład w popularnej H7 współczynnik intensywności oświetlenia osiąga wartość wyższą niż wymagane minimum obowiązujące w UE.

Nowe retrofity Ultinon Essential LED dostępne są jako: H1, H3, H4, H7, H11 oraz przeciwmgłowe H8/H11/H16, HB3/4 i HIR2 i wszystkie są kompatybilne z instalacją samochodową 12V i 24V.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

3 KOMENTARZE

    • Trzeba uważnie czytać 🙂
      „Te nowoczesne retrofity nie uzyskały jeszcze homologacji do użytku w Europie, jednak ich zalety już doceniono przez specjalistów i kierowców w innych częściach świata.”

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji