AdBlueMercedes-Benz GLE Coupe 400 d (gen. 167) - pojemność zbiornika AdBlue

Mercedes-Benz GLE Coupe 400 d (gen. 167) – pojemność zbiornika AdBlue

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie Mercedes-Benz GLE Coupe 400 d (gen. 167)? Tu znajdziesz odpowiedź na to pytanie.

Mercedes-Benz GLE Coupe 400 d to luksusowy SUV, który charakteryzuje się eleganckim designem i sportowym charakterem. Model ten wyposażony jest w silnik o pojemności 2925 ccm i mocy 243 KM. Aby spełniać normy emisji spalin Euro 6d-TEMP, samochód wymaga dodatkowego zasilenia AdBlue. Adblue należy dolać do specjalnego zbiornika znajdującego się obok baku paliwa. Dzięki swoim osiągom i wygodzie podróżowania, Mercedes-Benz GLE Coupe 400 d jest doskonałym wyborem dla osób poszukujących luksusowego i dynamicznego SUV-a.

Co to jest AdBlue, do czego jest stosowane?

AdBlue to handlowa nazwa roztworu mocznika w wodzie, wykorzystywanego w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi wyposażonymi w systemy redukcji emisji spalin. Jest to ciecz bezbarwna, bezpieczna dla środowiska i ludzi. AdBlue jest stosowane głównie w samochodach z silnikami wysokoprężnymi (chociaż także pojawia się w silnikach benzynowych) spełniających normy emisji spalin Euro 4, Euro 5, Euro 6 oraz w niektórych pojazdach komercyjnych i ciężarowych. Jego głównym celem jest redukcja emisji tlenków azotu (NOx) poprzez wstrzykiwanie go do układu wydechowego, gdzie reaguje z tlenkami azotu, przekształcając je w bezpieczne składniki: azot i wodę. Dzięki temu AdBlue pomaga zmniejszyć negatywny wpływ pojazdów na środowisko naturalne, spełniając jednocześnie coraz bardziej restrykcyjne normy dotyczące emisji spalin.

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie Mercedes-Benz GLE Coupe 400 d (gen. 167)?

W samochodzie Mercedes-Benz GLE Coupe 400 d (gen. 167) wyposażonym w silnik Diesla o pojemności 2925 ccm i mocy 330 KM (243 kW) znajduje się pojemnik na płyn AdBlue o pojemności 32,0 l.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji