Druga generacja Hondy HR-V jest na rynku od 2015 roku. Do wyboru dwa silniki: benzynowy 1.5 i-VTEC (130 KM) i wysokoprężny 1.6 i-DTEC (120 KM). Napęd trafia na koła przednie za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej skrzyni. Silnik 1.5 i-VTEC można zamówić także z bezstopniową przekładnią CVT.
Długość/szerokość/wysokość: 429/177/161 cm
Rozstaw osi: 261 cm
Średnica zawracania: 10,6 m
Pojemność bagażnika: 448-1533 l
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l
Masa własna: 1241-1324 kg
Ładowność: 541-549 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.5 i-VTEC | B, R4, 16V | 1498 cm³ | 130 KM | 155 Nm | M6/przedni | 10,2 s | 192 km/h | 5,6 l/100 km |
1.5 i-VTEC CVT | B, R4, 16V | 1498 cm³ | 130 KM | 155 Nm | CVT/przedni | 11,2 s | 187 km/h | 5,2 l/100 km |
1.6 i-DTEC | TD, R4, 16V | 1597 cm³ | 120 KM | 300 Nm | M6/przedni | 10,0 s | 192 km/h | 4,0 l/100 km |