Honda CR-V czwartej generacji przeszła lifting w 2015 roku, a wkrótce ruszy sprzedaż jej następcy. Pod maską znajdziemy jeden z dwóch silników: benzynowy 2.0 i-VTEC lub wysokoprężny 1.6 i-DTEC. Napęd trafia na przednią lub obie osie za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej albo „automatu” o 5 lub 9 przełożeniach.
Długość/szerokość/wysokość: 403-405/169/152 cm
Rozstaw osi: 253 cm
Średnica zawracania: 10,0 m
Pojemność bagażnika: 354-1314 l
Pojemność zbiornika paliwa: 40 l
Masa własna: 1073-1124 kg
Ładowność: 481-532 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.0 i-VTEC | B, R4, 16V | 1997 cm³ | 155 KM | 192 Nm | M6/przedni | 10,0 s | 190 km/h | 7,2 l/100 km |
2.0 i-VTEC 4x4 | B, R4, 16V | 1997 cm³ | 155 KM | 192 Nm | M6/4x4 | 10,2 s | 190 km/h | 7,4 l/100 km |
2.0 i-VTEC 4x4 | B, R4, 16V | 1997 cm³ | 155 KM | 192 Nm | A5/4x4 | 10,2 s | 190 km/h | 7,4 l/100 km |
1.6 i-DTEC | TD, R4, 16V | 1597 cm³ | 120 KM | 300 Nm | M6/przedni | 11,2 s | 182 km/h | 4,5 l/100 km |
1.6 i-DTEC 4x4 | TD, R4, 16V | 1597 cm³ | 160 KM | 350 Nm | M6/4x4 | 9,6 s | 202 km/h | 4,9 l/100 km |
1.6 i-DTEC 4x4 | TD, R4, 16V | 1597 cm³ | 160 KM | 350 Nm | A9/4x4 | 10,0 s | 197 km/h | 5,1 l/100 km |