NowościAktualnościBMW M5 CS – test na torze Silesia Ring

BMW M5 CS – test na torze Silesia Ring

BMW M5 CS jest najmocniejszym seryjnie produkowanym modelem w historii tej marki. Zachęcamy do obejrzenia szczegółowego testu tego auta.

BMW M5 CS bazuje na modelu M5 Competition, lecz istotnie różni się od swojego pierwowzoru. Z zewnątrz wyróżnia je m.in. matowy, ciemnozielony lakier nadwozia, 20-calowe felgi w złotym kolorze oraz karbonowe dodatki. Natomiast we wnętrzu czekają cztery fotele kubełkowe pokryte tapicerką materiałowo-skórzaną Merino Black Mugello Red.

„Sercem” M5 CS jest podwójnie turbodoładowany, benzynowy silnik 4.4 V8, który w tym modelu wytwarza 635 KM i 750 Nm. Za przekazywanie mocy na wszystkie koła odpowiadają 8-stopniowa przekładnia M Steptronic z układem Drivelogic oraz napęd M xDrive z tylnonapędowym trybem 2WD. Taka konfiguracja w połączeniu z niższą o ok. 70 kg masą własną (względem „zwykłego” M5 Competition) zapewnia fenomenalne osiągi: 0-100 km/h w 3,0 s oraz 0-200 km/h w 10,4 s. Prędkość maksymalna tego auta wynosi 305 km/h.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat BMW M5 CS i poznać wrażenia z jazdy tym wyjątkowym sedanem, to polecamy recenzję, którą przygotował znany m.in. z anteny TVN Turbo dziennikarz motoryzacyjny Łukasz Bąk na kanale CaroSeria:

Redakcja poleca:

Wszystkie generacje BMW M5 – historia modelu

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji