Aston Martin - nowe logo

Brytyjski producent aut luksusowych i sportowych zdecydował się na opracowanie nowego logo. To pierwsza tak poważna zmiana od blisko 20 lat. Dowiedz się więcej na ten temat.

Aston Martin to brytyjska marka samochodów, która ma w swojej gamie luksusowe i sportowe modele. Firma została utworzona w 1913 roku przez Roberta Bamforda i Lionela Martina, a jej nazwa stanowi nawiązanie do Aston Hill, gdzie odbywały się wyścigi samochodowe, oraz nazwiska jednego z założycieli. Charakterystyczne, „uskrzydlone” logo wprowadzono po raz pierwszy w 1927 roku, a emblemat obecnie stosowany przez tego producenta zadebiutował w 2003 roku.

Aston Martin - nowe logo

Niedawno poznaliśmy nowy znak graficzny Astona Martina, który na pierwszy rzut oka nie różni się wyraźnie do poprzedniego z 2003 roku. Dopiero po bliższym przyjrzeniu się można zauważyć, że zmienił się krój czcionki, którą zapisano nazwę firmy, a także tło za nią. Ponadto wzór skrzydeł został nieco uproszczony i wygładzony.

Nowy emblemat Astona Martina jest wytwarzany ręcznie przez wysokiej klasy rzemieślników. Każdy logotyp, który trafia do gotowego auta, powstaje w Vaughtons w Birmingham. To 203-letnia firma złotniczej, która w przeszłości wykonała m.in. medale na Igrzyska Olimpijskie w Londynie w 1908 roku.

Moment zmiany logo nie jest oczywiście przypadkowy. Aston Martin rozpoczyna właśnie kolejny rozdział swojej ponad 100-letniej historii, startując z nową kampanią marketingową pod hasłem Intensity. Driven. Jej głównym celem jest przedstawienie emocji, jakie towarzyszą podczas obcowania z autami tej brytyjskiej marki, a tym samym pozyskanie młodszych grup klientów.

Poznaj historię logo Astona Martina:

Logo Aston Martin – co oznacza logo brytyjskiej marki?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj