Nowy Lexus LBX spotkał się z ciepłym przyjęciem wśród polskich klientów. Sprawdź, ile zamówień do tej pory złożono i ile trzeba zapłacić za tego miejskiego crossovera.
Lexus LBX miał swoją premierę na początku czerwca tego roku, a zaledwie miesiąc później trafił do sprzedaży w Polsce. Od tego momentu klienci w naszym kraju złożyli aż 800 zamówień. To wyśmienity rezultat, biorąc pod uwagę, że jak na razie samochód można było obejrzeć jedynie podczas przedpremierowych pokazów, bez możliwości odbycia jazdy próbnej.
Z udostępnionych przez polski oddział marki statystyk wynika, że 60% klientów wybrało auta w najwyższych specyfikacjach, a połowa zamówionych egzemplarzy będzie miała lakier Sonic Copper. Sporym powodzeniem cieszy się też wersja 4×4 – co czwarty Lexus LBX będzie wyposażony w inteligentny napęd na cztery koła E-FOUR.
Ponadto z przewidzianej na polski rynek puli 300 samochodów w specjalnej, premierowej wersji Original Edition wszystkie znalazły już nabywców. Lexus LBX w tej odmianie oferuje kompletne wyposażenie i charakteryzuje się m.in. matowymi felgami o średnicy 18 cali, dodatkowymi listwami zderzaków, napisem „Original Edition” na tylnej klapie oraz tapicerką Ultrasuede z naturalną skórą i grafitowymi przeszyciami. Auto występuje w czarnym lakierze lub w jednym z trzech wariantów z czarnym kontrastującym dachem – Sonic Chrome, Sonic Copper i Dark Blue.
Lexus LBX korzysta z platformy GA-B i dzieli podzespoły z Toyotą Yaris Cross. Do napędu tego modelu użyto 136-konnego układu hybrydowego, który zapewnia przyspieszenie 0-100 km/h w mniej niż 10 sekund oraz zużycie paliwa poniżej 5 litrów na 100 km. Klienci mają do wyboru pięć poziomów wyposażenia – wariant standardowy oraz cztery „atmosfery” (Elegant, Emotion, Relax i Cool). Ceny zaczynają się od 149 900 zł.
Sprawdź szczegółowy polski cennik Lexusa LBX: