Doradca ds. Serwisu
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie samochodów do obsługi i wydawanie po obsłudze serwisowej
- Bieżąca obsługa Klienta, aktywna sprzedaż usług serwisowych
- Nadzorowanie procesu naprawy (kontakt z Klientem)
- Nadzór nad jakością dokumentacji i prawidłowością rozliczeń
- Przeprowadzanie jazd próbnych celem potwierdzenia zgłaszanych przez Klienta usterek
- Współpraca z pracownikami hali serwisowej
- Dbałość o jakość i dobry wizerunek firmy
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min dwa lata,
- Znajomość mechaniki samochodowej
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Odpowiedzialność i wysoki poziom kultury osobistej
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie MS Office,
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętności organizacyjne
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzeń i premii zależny od osiąganych wyników
- Możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia poprzez szkolenia Toyota Motor Poland
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z: ubezpieczenia grupowego dla siebie i rodziny, Karty Multisport oraz prywatnej opieki zdrowotnej
- Przyjazną atmosferę w pracy
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@toyota-radosc.pl