Stock Manager
Zadania i wyzwania na stanowisku:
- zbierasz zapotrzebowania na pojazdy od przedstawicieli kanałów sprzedaży,
- analizujesz rynek, prowadzisz monitoring działań konkurencji w zakresie zakupu aut,
- współpracujesz z obszarem zakupów w zakresie wyboru i konfiguracji aut,
- przygotowujesz rekomendacje potrzeb zakupowych dla komitetu decyzyjnego,
- tworzysz kalkulacje dla wybranych pojazdów (np. uzgodnienie parametrów finansowych, serwisowych oraz produktowych),
- prowadzisz bieżący monitoring, kompletności i poprawności danych oraz statusów w narzędziu do zarządzania paczkami pojazdów,
- prowadzisz bieżąca obsługę rezerwacji pojazdów i ich sprzedaży – zarządzanie stanem stoku pojazdów,
- animacja sieci sprzedaży w tym przygotowywanie niezbędnej komunikacji,
- wykonujesz raporty i analizy danych,
- odpowiadasz za logistykę w zakresie aut z paczek między innymi koordynacja ich lokalizacji i wydań.
Nasze oczekiwania:
- posiadasz min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w zakresie branży CFM,
- znasz branżę motoryzacyjną oraz specyfikę rynku samochodów osobowych,
- jesteś osobą samodzielną w realizacji powierzonych zadań oraz dobrze zorganizowaną w pracy,
- umiesz obsługiwać komputer w szczególności pakiet MS Office,
- znasz język angielski.
To możemy zaoferować:
- zatrudnienie w renomowanej firmie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,
- przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
szkolenia i programy rozwojowe, - pracę hybrydową – zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- pakiet benefitów, w tym: opiekę medyczną, pakiet sportowo – rekreacyjny, program well-beingowy.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę system.erecruiter.pl.