Volkswagen Polo - przód

Producent z Wolfsburga pokazał dziś odświeżoną wersję Volkswagena Polo. Sprawdź, co dokładnie zmieniło się przy okazji liftingu.

Aktualna, szósta odsłona Volkswagena Polo pojawiła się na rynku w 2017 roku. Od jej debiutu minęły zatem już 4 lata, więc to dobry moment, żeby przeprowadzić kurację odmładzającą. Niemiecki producent podszedł do tematu kompleksowo, wprowadzając duże zmiany zarówno na zewnątrz, jak i w kabinie tego miejskiego auta.

Volkswagen Polo - przód

Volkswagena Polo po liftingu można bez trudu rozpoznać po przeprojektowanych przedniej i tylnej część nadwozia, w efekcie czego przypomina teraz nieco Golfa. Uwagę zwracają całkowicie nowe reflektory i tylne świata w technologii LED (dostępne w standardzie, za dopłatą oferowane będą matrycowe reflektory IQ.Light LED-Matrix).

Volkswagen Polo - tylne światła

Odświeżone Polo upodobniło się do większego „brata” nie tylko wizualnie, ale także pod względem wyposażenia. W środku znajdziemy cyfrowy zestaw wskaźników Digital Cockpit oraz wielofunkcyjną kierownicę w nowym kształcie (oba te elementy należą do wyposażenia seryjnego), a także najnowsze multimedia oferowane przez VW.

Volkswagen Polo - kokpit

Sporą nowość stanowi opcjonalny system IQ.Drive Travel Assist, który pozwala na częściowo automatyczną jazdę z prędkością do 210 km/h. Wykorzystuje on m.in. funkcje adaptacyjnego tempomatu ACC (automatyczna regulacja prędkości i odległości od poprzedzającego pojazdu) oraz systemu Lane Assist (utrzymuje samochód na wybranym pasie ruchu). Volkswagen Polo z systemem Travel Assist jest wyposażony także w wielofunkcyjną kierownicę z dotykowymi polami, które rejestrują, czy kierowca trzyma na niej ręce w czasie jazdy.

Lifting Volkswagena Polo wiąże się również ze sporym przemeblowaniem w gamie modelu. Zamiast dotychczasowych trzech poziomów wyposażenia (Trendline, Comfortline i Highline) zostaną wprowadzone cztery – bazowy wariant Polo oraz Life, Style i R-Line. Ponadto jeszcze w tym roku do oferty dołączy sportowa odmiana GTI.

Volkswagen Polo - wnętrze

Bez większych zmian obyło się za to pod maską. Klienci do wyboru będą mieli 5 wersji silnikowych, a na początek do sprzedaży trafią 3-cylindrowe, benzynowe jednostki 1.0 MPI (80 KM) oraz 1.0 TSI w dwóch wariantach mocy (95 KM i 110 KM). 110-konny silnik w standardzie będzie łączony z 7-biegową przekładnią DSG, a w przypadku 95-konnego wariantu dwusprzęgłowa skrzynia będzie oferowana za dopłatą.

Zobacz również:

Volkswagen Polo (2021) – opis wersji i cennik

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here