VW Polo (2020)

Volkswagen Polo szóstej generacji jest na rynku od 2017 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 62 190 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Szóste wydanie Volkswagena Polo zadebiutowało w 2017 roku. Ten 5-drzwiowy hatchback korzysta z modułowej platformy MQB i stanowi bardzo dojrzałą konstrukcję. Na jego pokładzie znajdziemy nowoczesne systemy asystujące i multimedia z dostępem do usług online. Wnętrze jest przestronne i porządnie zmontowane, a praca zawieszenia i układu kierowniczego również nie budzi zastrzeżeń.

VW Polo (2020)

Volkswagen Polo (2021) – wymiary

Volkswagen Polo mierzy 405,3 cm długości, 196,4 cm szerokości (z lusterkami) i 146,1 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 255,1 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 351 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1125 l.

VW Polo (2020)

VW Polo (2021) – dane techniczne, silniki, moc, zużycie paliwa

Paleta dostępnych jednostek napędowych obejmuje 4 silniki benzynowe. Wszystkie wersje mają przedni napęd.

Silniki benzynowe:

  • 1.0 MPI (80 KM, 93 Nm) z 5-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 15,4 s, prędkość maksymalna: 171 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,5-5,6 l/100 km
  • 1.0 TSI (95 KM, 175 Nm) z 5-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,8 s, prędkość maksymalna: 187 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,3-5,4 l/100 km
  • 1.0 TSI (95 KM, 175 Nm) z 7-biegową przekładnią DSG, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,3 s, prędkość maksymalna: 187 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,6 l/100 km
  • 1.0 TSI (110 KM, 200 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,9 s, prędkość maksymalna: 195 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,2 l/100 km
  • 1.0 TSI (110 KM, 200 Nm) z 7-biegową przekładnią DSG, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,4 s, prędkość maksymalna: 195 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,6 l/100 km
VW Polo (2020)
Silnik 1.0 TSI
  • 1.5 TSI (150 KM, 250 Nm) z 7-biegową przekładnią DSG, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 s, prędkość maksymalna: 216 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,1 l/100 km

Nowy Volkswagen Polo (2021) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikami 1.0 MPI/80 KM (Trendline, Comfortline i United) oraz 1.0 TSI/95 KM (Highline). Dopłata do dwusprzęgłowej skrzyni DSG (dotyczy tylko 1.0 TSI) wynosi 7300 zł.

VW Polo (2020)

Trendline – od 62 190 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 14-calowe stalowe obręcze kół z kołpakami
  • Zestaw naprawczy
  • Klimatyzacja z regulacją manualną Climatic
  • Asystent podjazdu
  • Sytemy bezpieczeństwa: ESP, ASR, ABS, EDL, EDTC
  • Emergency call – automatyczne wzywanie pomocy
  • Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście
  • System wykrywający pieszych
  • Isofix – przygotowanie do montażu fotelików dziecięcych na siedzeniach z tyłu
  • Poduszka czołowa kierowcy i pasażera wraz z dezaktywacją poduszki powietrznej dla pasażera
  • Poduszki powietrzne boczne dla kierowcy i pasażera oraz kurtyny powietrzne przód/tył
  • Sygnalizacja spadku ciśnienia w oponach
  • Światła do jazdy dziennej LED z funkcją automatycznego włączania świateł oraz Coming/Leaving Home
  • Światła tylne, przyciemniane
  • Kierownica z tworzywa sztucznego
  • Panel na desce rozdzielczej Deep Black Pearl
  • Podłoga bagażnika regulowana na wysokość
  • Fotel kierowcy z regulacją wysokości
  • Oparcie kanapy tylnej bez podłokietnika, składane i dzielone
  • Tapicerka siedzeń Basket
  • Szyby elektrycznie sterowane z przodu i tyłu
  • Gniazdo 12V w konsoli środkowej
  • System Start-Stop z odzyskiwaniem energii przy hamowaniu
  • Lusterka boczne elektrycznie regulowane i podgrzewane
  • Centralny zamek, zdalnie sterowany
  • Komputer pokładowy Plus
  • Gniazdo USB-C
  • Radio Composition z 6,5-calowym, kolorowym ekranem dotykowym
  • Radio cyfrowe DAB+
  • Bluetooth
  • 4 głośniki

Comfortline – od 65 590 zł, obejmuje wyposażenie wersji Trendline oraz dodatkowo:

  • 15-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Seyne, czarne
  • System rozpoznający zmęczenie kierowcy
  • Kierownica multifunkcyjna
  • Panel na desce rozdzielczej Limestone Grey Metallic
  • Podłokietnik z przodu, ze schowkiem
  • Tapicerka siedzeń Slash
  • Gniazdo USB-C oraz gniazdo USB do ładowania
VW Polo (2020)
Elektrycznie sterowane szyby i lusterka należą do wyposażenia seryjnego już w podstawowej wersji Trendline.

Highline – od 72 490 zł, obejmuje wyposażenie wersji Comfortline oraz dodatkowo:

  • 15-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Salou (nie dotyczy aut z silnikiem 1.5 TSI)
  • 16-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Las Minas (tylko z silnikiem 1.5 TSI)
  • Reflektory przeciwmgielne z przodu, z funkcją statycznego doświetlania zakrętów
  • Podwójna końcówka układu wydechowego (tylko z silnikiem 1.5 TSI)
  • Kierownica multifunkcyjna, obszyta skórą
  • Dźwignia hamulca ręcznego obszyta skórą
  • Gałka dźwigni zmiany biegów obszyta skórą
  • Oświetlenie Ambiente
  • Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu
  • Panel na desce rozdzielczej Deep Iron Metallic
  • Dywaniki tekstylne z przodu i z tyłu
  • Fotel kierowcy i pasażera, sportowy
  • Fotel kierowcy i pasażera, z regulacją wysokości
  • Tapicerka siedzeń Tracks 2
  • Czujnik deszczu
  • Lusterko wsteczne, automatycznie przyciemniane
  • System radiowy Ready2Discover z usługą Streaming&Internet
  • 6 głośników
VW Polo (2020)
Automatyczna klimatyzacja 2-strefowa Climatronic kosztuje 3580 zł i jest dostępna także w atrakcyjnych cenowo pakietach wyposażenia dodatkowego.

United – od 74 290 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 15-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Dublin, czarne
  • Zestaw naprawczy
  • Klimatyzacja z regulacją manualną Climatic
  • Asystent podjazdu
  • Emergency call – automatyczne wzywanie pomocy
  • Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście
  • Isofix – przygotowanie do montażu fotelików dziecięcych na siedzeniach z tyłu
  • Poduszka czołowa kierowcy i pasażera wraz z dezaktywacją poduszki powietrznej dla pasażera
  • Poduszki powietrzne boczne dla kierowcy i pasażera oraz kurtyny powietrzne przód/tył
  • Sygnalizacja spadku ciśnienia w oponach
  • System rozpoznający zmęczenie kierowcy
  • System wykrywający pieszych
  • Systemy bezpieczeństwa: ESP, ASR, ABS, EDL, EDTC
  • Funkcja automatycznego włączania świateł oraz funkcja Coming/Leaving Home
  • Światła tylne, przyciemniane
  • Listwy progowe wersji specjalnej
  • Dywaniki tekstylne z przodu i z tyłu
  • Dźwignia hamulca ręcznego obszyta skórą
  • Elementy dekoracyjne wnętrza dla wersji specjalnej
  • Gałka dźwigni zmiany biegów obszyta skórą
  • Kierownica multifunkcyjna, obszyta skórą
  • Oświetlenie Ambiente
  • Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu
  • Podłoga bagażnika regulowana na wysokość
  • Fotel kierowcy i pasażera, z regulacją wysokości
  • Tapicerka siedzeń dla wersji specjalnej
  • Regulacja odcinka lędźwiowego dla siedzeń przednich
  • Schowek pod fotelem kierowcy
  • Podłokietnik z przodu, ze schowkiem
  • Oparcie kanapy tylnej bez podłokietnika, składane i dzielone
  • Szyby elektrycznie sterowane z przodu i tyłu
  • Lusterka boczne elektrycznie regulowane i podgrzewane
  • System Start-Stop z odzyskiwaniem energii przy hamowaniu
  • Gniazdo 12V w konsoli środkowej
  • Autoalarm
  • Centralny zamek, zdalnie sterowany
  • Czujniki parkowania z przodu i tyłu
  • Komputer pokładowy Plus
  • Gniazdo USB-C oraz gniazdo USB do ładowania
  • System radiowy Ready2Discover z usługą Streaming&Internet
  • Radio cyfrowe DAB+
  • App-Connect – bezprzewodowe połączenie smartfona z samochodem (dla CarPlay, przewodowe dla Android Auto)
  • Bluetooth
  • Funkcja obsługi głosowej
  • 6 głośników

Więcej na temat Volkswagena Polo:

Volkswagen Polo 1.0 TSI DSG – nasz test

Volkswagen Polo kontra rywale – porównanie

11 aut miejskich, w tym Volkswagen Polo – porównanie

Najoszczędniejsze auta do miasta – przegląd rynku 2020

Volkswagen Polo GTI kontra rywale – porównanie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here