Volkswagen Passat B8 zadebiutował na rynku w 2014 roku. Gamę nadwoziową tworzą sedan, kombi oraz uterenowiony Alltrack. Do wyboru: 4 jednostki benzynowe (125-220 KM), 4 wysokoprężne (120-240 KM) i hybryda (218 KM). W mocniejszych wersjach dostępny jest napęd 4×4, łączony z dwusprzęgłową skrzynią DSG.
Długość/szerokość/wysokość: 477-478/183/146-152 cm
Rozstaw osi: 279 cm
Średnica zawracania: 11,7 m
Pojemność bagażnika: sed 586 l, kmb 650-1780 l
Pojemność zbiornika paliwa: 50-66 l
Masa własna: 1244-1701 kg
Ładowność: 553-681 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.4 TSI 125 | TB, R4, 16V | 1395 cm³ | 125 KM | 200 Nm | M6/przedni | 9,9 s | 206 km/h | 5,5 l/100 km |
1.4 TSI ACT 150 | TB, R4, 16V | 1395 cm³ | 150 KM | 250 Nm | M6/przedni | 8,4 s | 220 km/h | 5,0 l/100 km |
1.4 TSI ACT 150 DSG | TB, R4, 16V | 1395 cm³ | 150 KM | 250 Nm | A7/przedni | 8,4 s | 220 km/h | 5,1 l/100 km |
1.8 TSI 180 | TB, R4, 16V | 1798 cm³ | 180 KM | 320 Nm | M6/przedni | 7,7 s | 232 km/h | 5,9 l/100 km |
1.8 TSI 180 DSG | TB, R4, 16V | 1798 cm³ | 180 KM | 250 Nm | A7/przedni | 7,9 s | 232 km/h | 5,8 l/100 km |
2.0 TSI 220 DSG | TB, R4, 16V | 1984 cm³ | 220 KM | 350 Nm | A6/przedni | 6,7 s | 246 km/h | 6,2 l/100 km |
GTE | HB P-l, R4, 16V | 1395 cm³ | 218 KM | 250 Nm | A6/przedni | 7,4 s | 225 km/h | 1,7 l/100 km |
1.6 TDI 120 | TD, R4, 16V | 1598 cm³ | 120 KM | 250 Nm | M6/przedni | 10,8 s | 206 km/h | 4,2 l/100 km |
2.0 TDI 150 | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 150 KM | 340 Nm | M6/przedni | 8,7 s | 220 km/h | 4,1 l/100 km |
2.0 TDI 150 DSG | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 150 KM | 340 Nm | A7/przedni | 8,7 s | 218 km/h | 4,3 l/100 km |
2.0 TDI 190 SCR DSG | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 190 KM | 400 Nm | A7/przedni | 7,7 s | 235 km/h | 4,6 l/100 km |
2.0 TDI SCR 190 DSG 4Motion | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 190 KM | 400 Nm | A7/4x4 | 7,5 s | 230 km/h | 5,1 l/100 km |
2.0 TDI Bi-Turbo SCR 240 DSG 4Motion | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 240 KM | 500 Nm | A7/4x4 | 6,1 s | 240 km/h | 5,3 l/100 km |
1.4 TSI 125 Variant | TB, R4, 16V | 1395 cm³ | 125 KM | 200 Nm | M6/przedni | 9,9 s | 206 km/h | 5,5 l/100 km |
1.4 TSI ACT 150 Variant | TB, R4, 16V | 1395 cm³ | 150 KM | 250 Nm | M6/przedni | 8,6 s | 218 km/h | 5,2 l/100 km |
1.4 TSI ACT 150 DSG Variant | TB, R4, 16V | 1395 cm³ | 150 KM | 250 Nm | A7/przedni | 8,6 s | 218 km/h | 5,1 l/100 km |
1.8 TSI 180 DSG Variant | TB, R4, 16V | 1798 cm³ | 180 KM | 250 Nm | A7/przedni | 8,1 s | 230 km/h | 5,8 l/100 km |
2.0 TSI 220 DSG Variant | TB, R4, 16V | 1984 cm³ | 220 KM | 350 Nm | A6/przedni | 6,9 s | 244 km/h | 6,3 l/100 km |
2.0 TSI 280 DSG 4Motion Variant | TB, R4, 16V | 1984 cm³ | 280 KM | 350 Nm | A6/4x4 | 5,7 s | 250 km/h | 7,2 l/100 km |
GTE Variant | HB P-l, R4, 16V | 1395 cm³ | 218 KM | 250 Nm | A6/przedni | 7,6 s | 225 km/h | 1,7 l/100 km |
1.6 TDI 120 Variant | TD, R4, 16V | 1598 cm³ | 120 KM | 250 Nm | M6/przedni | 11,0 s | 204 km/h | 4,2 l/100 km |
2.0 TDI 150 Variant | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 150 KM | 340 Nm | M6/przedni | 8,9 s | 218 km/h | 4,3 l/100 km |
2.0 TDI 150 DSG Variant | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 150 KM | 340 Nm | A7/przedni | 8,9 s | 216 km/h | 4,4 l/100 km |
2.0 TDI SCR 190 DSG Variant | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 190 KM | 400 Nm | A7/przedni | 7,9 s | 233 km/h | 4,6 l/100 km |
2.0 TDI SCR 190 DSG 4Motion Variant | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 190 KM | 400 Nm | A7/4x4 | 7,7 s | 228 km/h | 5,1 l/100 km |
2.0 TSI 220 DSG 4Motion Alltrack | TB, R4, 16V | 1984 cm³ | 220 KM | 350 Nm | A7/4x4 | 6,8 s | 231 km/h | 6,9 l/100 km |
2.0 TDI SCR 190 DSG 4Motion Alltrack | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 190 KM | 400 Nm | A7/4x4 | 8,0 s | 220 km/h | 5,3 l/100 km |
2.0 TDI Bi-Turbo 240 DSG 4Motion Variant | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 240 KM | 500 Nm | A7/4x4 | 6,3 s | 238 km/h | 5,4 l/100 km |
2.0 TDI Bi-Turbo SCR 240 DSG 4Motion Alltrack | TD, R4, 16V | 1968 cm³ | 240 KM | 500 Nm | A7/4x4 | 6,4 s | 234 km/h | 5,5 l/100 km |