VW ID.4 - przód

Volkswagen ID.4 to elektryczny SUV, który korzysta z modułowej platformy MEB. Ceny tego modelu startują od 170 190 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Volkswagen ID.4 zadebiutował we wrześniu ubiegłego roku. Ten elektryczny SUV (podobnie jak kompaktowe ID.3 oraz Skoda Enyaq) bazuje na płycie MEB, a jego atrakcyjnie stylizowane nadwozie skrywa przestronne wnętrze, zaprojektowano według koncepcji „open space”. Z punktu widzenia funkcjonalności warto także dodać, że opisywany model może zostać wyposażony w opcjonalny hak holowniczy, który pozwoli ciągnąć przyczepę o masie do 1000 kg. Fanów sportowych osiągów powinna zainteresować wersja GTX, której poświęciliśmy osobny artykuł. Zobacz: Volkswagen ID.4 GTX – opis wersji i cennik

VW ID.4 - tył

Volkswagen ID.4 (2021) – wymiary, pojemność bagażnika

Volkswagen ID.4 mierzy 458,4 cm długości, 185,2 cm szerokości i 164,0 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 277,0 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 543 litry, a maksymalnie można ją powiększyć do 1575 l.

VW ID.4 (2021) – dane techniczne, moc, osiągi, zasięg

Volkswagen ID.4 jest aktualnie oferowany w 2 wersjach silnikowych. Obie mają tylny napęd.

Napęd elektryczny:

  • ID.4 Pure Performance (170 KM, 310 Nm) z 1-biegową przekładnią redukcyjną i akumulatorem o pojemności 52 kWh netto, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,0 s, prędkość maksymalna: 160 km/h, średnie zużycie energii: 16,7 kWh/100 km, zasięg: do 346 km
  • ID.4 Pro Performance (204 KM, 310 Nm) z 1-biegową przekładnią redukcyjną i akumulatorem o pojemności 77 kWh netto, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,5 s, prędkość maksymalna: 160 km/h, średnie zużycie energii: 17,1 kWh/100 km, zasięg: do 519 km
VW ID.4 - gniazdo ładowania
Gniazdo ładowania znajduje się w prawym tylnym błotniku.

Nowy VW ID.4 (2021) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut ze 170-konnym silnikiem elektrycznym i baterią o użytecznej pojemności 52 kWh (Pure Performance) oraz z 204-konnym silnikiem i baterią 77 kWh (Pro Performance). Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, natomiast akumulator trakcyjny podlega dodatkowo 8-letniej gwarancji z limitem 160 000 km.

VW ID.4 - deska rozdzielcza

Pure Performance – od 170 190 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 18-calowe stalowe obręcze kół
  • Zestaw naprawczy
  • Klimatyzacja automatyczna Climatronic, jednostrefowa, zdalnie sterowana
  • Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, poduszka pasażera z funkcją dezaktywacji
  • Poduszki powietrzne kurtynowe, boczne z przodu oraz centralna
  • 3-punktowe pasy bezpieczeństwa z przodu z napinaczami
  • Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa
  • Isofix – przygotowanie do montażu dwóch fotelików dziecięcych na siedzeniach z tyłu oraz na siedzeniu pasażera z przodu
  • Front Assist – system awaryjnego hamowania oraz rozpoznawania pieszych i rowerzystów
  • Proaktywny tempomat z automatyczną regulacją odległości ACC oraz funkcją stop & go
  • Sign Assist – system rozpoznawania znaków drogowych
  • System Lane Assist – asystent utrzymania pasa ruchu
  • System rozpoznający zmęczenie kierowcy
  • Emergency call – automatyczne wzywanie pomocy
  • Sygnalizacja spadku ciśnienia w oponach
  • Reflektory LED z automatyczną regulacją zasięgu
  • Tylne światła w technologii LED
  • Obudowy lusterek w kolorze nadwozia
  • Lusterka zewnętrzne – asferyczne po stronie kierowcy, convex po stronie pasażera
  • Powitalne oświetlenie otoczenia z lusterek
  • Relingi dachowe, czarne
  • Termoizolacyjne szyby
  • Panele drzwi wykończone skórą ekologiczną
  • Tapicerka siedzeń z tkaniny Matrix
  • Fotel kierowcy z regulacją wysokości
  • Podłokietnik w fotelach kierowcy i pasażera z przodu
  • Oparcie kanapy tylnej bez podłokietnika, składane i dzielone (1/3 do 2/3)
  • 3 siedzenia z tyłu, asymetrycznie składane oparcie, podłokietnik z dwoma uchwytami na napoje, otwór na przedmioty
  • 3 zagłówki w drugim rzędzie siedzeń, opuszczane
  • Deska rozdzielcza standardowa
  • Kierownica multifunkcyjna
  • Konsola środkowa z miejscem na napoje
  • Oświetlenie wnętrza Ambient – 10 kolorów podświetlenia
  • Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych
  • Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie, podgrzewane
  • Lusterko wsteczne, automatycznie przyciemniane
  • Zabezpieczenie antykradzieżowe (Immobiliser)
  • Centralny zamek, zdalnie sterowany / 2 komplety kluczy / funkcja Press&Drive
  • Pokrywa bagażnika odblokowywana elektrycznie
  • Park Pilot – czujniki parkowania z przodu i tyłu
  • Czujnik deszczu
  • Wybór profilu jazdy
  • 7 głośników
  • Modulator dźwięku – ID.Sound
  • 10-calowy wyświetlacz Discover
  • System nawigacji satelitarnej Discover Pro
  • Tuner cyfrowy DAB+
  • Funkcja obsługi głosowej
  • Gniazdo USB-C
  • Instalacja telefoniczna Comfort z ładowaniem indukcyjnym
  • Bezprzewodowy App Connect – widok ekranu smartfona na ekranie nawigacji
  • Gniazdo CCS do szybkiego ładowania – umożliwia ładowanie prądem stałym i zmiennym
  • Kabel do ładowania prądem zmiennym AC ze stacji ładującej
  • Ładowanie akumulatora mocą 7,2 kW prądem AC
  • Ładowanie akumulatora prądem DC mocą 50 kW

Pro Performance – od 198 590 zł, obejmuje wyposażenie wersji Pure Performance oraz dodatkowo:

  • 19-calowe stalowe obręcze kół
  • Ładowanie akumulatora mocą 11 kW prądem AC
  • Ładowanie akumulatora prądem DC mocą 125 kW

5 KOMENTARZE

  1. Witam.
    Bardzo nie udany samochód jak na suv-a. Porównuję do mojego już niestety do starszego egzemplarza z roku 2014.
    Po pierwsze: nie ma chowanego ekranu multimedialnego tylko wygląda jak by ktoś w ostatniej chwili postawił tablet na kokpicie.
    Po drugie: Przednie oparcie pasażera nie składa się do przodu co daje dodatkowe pół metra długości bagażowej jak na suva.
    Po trzecie: Przy cenie ponad 253 tyś zł. proponuje się zasięg zaledwie około 500 km, kiedy ja obecnie przy moim suvie za cenę 100 tyś zł. przejeżdżam 1100 km.
    Można tu jeszcze wiele rzeczy wytknąć ale szkoda czasu na tak beznadziejny samochód.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.
    Leszek

  2. Leszek, niestety czytając Twoj komentarz jedyne co sie sunie na usta to „co za trol”, chlopie, porównujesz kompletnie rózne samochody, różne technologie. Traktorem sobie pojezdzij, tam masz i miejsce i spalanie odpowiednie.

  3. Leszek w jakim Ty wieku żyjesz, i jak możesz porównywać auta tak różne. Za 10 lat pewnie będziesz musiał z diesla zrezygnować i albo rowerek albo elektryk, bo swoim autem nigdzie nie wjedziesz chyba że na pole

Skomentuj Leszek Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here