Toyota pochwaliła się ostatnio wynikami sprzedaży modelu ProAce City. Dowiedz się, ile egzemplarzy kupili do tej pory polscy klienci oraz sprawdź cennik tego modelu.
Toyota ProAce City zadebiutowała w salonach sprzedaży w styczniu 2020 roku i jest obecnie najpopularniejszym kombivanem na polskim rynku. Od momentu rynkowego debiutu Polacy zamówili łącznie 10 118 egzemplarzy tego modelu, z czego 5386 sztuk to auta w osobowej wersji Verso, a 4732 to dostawcze furgony (stan na koniec czerwca 2022 roku).
W naszym kraju klienci najczęściej wybierają Toyotę ProAce City z wysokoprężnym silnikiem 1.5 D-4D o mocy 100 lub 130 KM (93% w przypadku wersji użytkowej oraz 75% w odmianie Verso). Oprócz turbodiesli dostępne są również dwie jednostki benzynowe 1.2 D-4T (110-130 KM), a w gamie dostawczego modelu znajdziemy jeszcze wariant z napędem elektrycznym.
Interesująca jest także statystyka dotycząca podziału na wersje nadwoziowe. 62% zamówień osobowej Toyoty ProAce City Verso dotyczy aut ze standardowym rozstawem osi, natomiast w użytkowym modelu ProAce City preferencje klientów rozkładają się po równo między krótkim a długim nadwoziem.
Jeśli chodzi o wyposażenie, to tutaj raczej nie ma dużego zaskoczenia. Dostawcza Toyota ProAce City jest najczęściej kupowana w bazowej wersji Active. W przypadku osobowego Verso największą popularnością cieszy się najbogatsza odmiana Family (47% zamówień), dalej środkowy wariant Business (32%), a podstawową wersję Combi wybiera tylko 21% nabywców.
Dowiedz się więcej na temat Toyoty ProAce City Verso: