NowościAktualnościToyota GR Yaris na torze. Czy warto dopłacić za Pakiet Sport?

Toyota GR Yaris na torze. Czy warto dopłacić za Pakiet Sport?

Pakiet Sport obejmuje m.in. kute felgi oraz przedni i tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Czy warto wybrać tę opcję przy zakupie Toyoty GR Yaris?

Standardowa Toyota GR Yaris kosztuje obecnie 148 900 zł i w zamian oferuje kierowcy niezapomniane wrażenia z jazdy. Jej 1,6-litrowy silnik wytwarza 261 KM i 360 Nm. W połączeniu z 6-stopniową ręczną skrzynią biegów i napędem na cztery koła GR-Four ten turbodoładowany motor zapewnia przyspieszenie do „setki” w 5,5 s od startu oraz prędkość maksymalną wynoszącą 230 km/h.

Za dodatkowe 19 000 zł można otrzymać Pakiet Sport, który zawiera 18-calowe kute felgi aluminiowe z oponami Michelin Pilot Sports 4S, czerwone zaciski hamulcowe, bardziej sportowo zestrojone zawieszenie oraz przedni i tylny dyferencjał typu Torsen LSD. Japoński producent nie podaje jednak, jak to opcjonalne wyposażenie wpływa na osiągi GR Yarisa.

Na szczęście z pomocą przyszli redaktorzy australijskiego magazynu Motor, którzy postanowili porównać na torze Toyotę GR Yaris wyposażoną w Pakiet Sport ze standardowym modelem. Zachęcamy do obejrzenia poniższego materiału:

Zobacz również:

Toyota GR Yaris – opis wersji i cennik

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji