Toyota C-HR łączy śmiały styl ze wszystkim, co uosabia japońska marka: technologią, jakością i zaufaniem.
Nowa Toyota C-HR niewiele różni się od prototypów, które ją zapowiadały: niepowtarzalna sylwetka w stylu coupe, wyraziste przetłoczenia i wysmakowane detale to coś, czego wśród kompaktowych crossoverów jeszcze nie było.

Toyota C-HR powstała na modułowej platformie TNGA (Toyota New Global Architecture) – wyjątkowo sztywnej i lekkiej. Korzysta z niej już nowy Prius, ale w przypadku C-HR’a projektanci dodatkowo obniżyli środek ciężkości pojazdu. Efekt: wyjątkowo zwinne i stabilne prowadzenie bez strat na komforcie jazdy.
C-HR trafia na rynek w dwóch wersjach silnikowych. Bazowa dysponuje nowoczesnym, 4-cylindrowym benzynowym silnikiem 1.2 turbo (116 KM), który współpracuje z niezwykle precyzyjną 6-biegową skrzynią manualną lub bezstopniową przekładnią Multidrive S. Alternatywnie, model oferowany jest z najnowszą generacją napędu hybrydowego. 1,8-litrową jednostkę benzynową połączono tu z silnikiem elektrycznym i przekładnią E-CVT. Cały zespół generuje moc 122 KM i wyróżnia się niezwykle niskim zużyciem paliwa.