Toyota Corolla Hybrid Selection 2.0 Dynamic Force

Pandemia koronawirusa także w Polsce wpływa negatywnie na rynek nowych samochodów. Poznaj szczegółowe dane.

Trwająca od miesięcy rywalizacja między Toyotą Corolla a Skodą Octavia w marcu zeszła na dalszy plan. Z powodu epidemii COVID-19 fabryki zawiesiły produkcję, a salony dealerskie działają w ograniczonym zakresie lub są zamknięte, a sprzedaż nowych aut przenosi się do Internetu. Jednak to nie wystarcza, by w obecnym kryzysie zachęcić ludzi do kupowania samochodów i nie należy się temu dziwić. Poniżej prezentujemy szczegółowe wyniki sprzedaży nowych samochodów w marcu.

W marcu 2020 r. sprzedano w Polsce 29 657 aut osobowych. To aż o 40,83% (-20 463 sztuk) mniej niż przed rokiem. To także o 22,99% (-8 855 szt.) mniej niż w lutym 2020 r. Od początku roku w naszym kraju zarejestrowano 107 641 samochodów osobowych, czyli o 23,01% (-32 163 szt.) mniej w porównaniu z pierwszym kwartałem 2019 r.

W marcu 2020 r. wśród najchętniej kupowanych modeli znalazły się:

  1. Toyota Corolla (1597 szt.)
  2. Skoda Octavia (1278 szt.)
  3. Skoda Fabia (1033 szt.)
  4. Toyota Yaris (1005 szt.)
  5. Dacia Duster (907 szt.)
  6. Skoda Superb (733 szt.)
  7. Toyota C-HR (702 szt.)
  8. Renault Clio (673 szt.)
  9. Volkswagen Golf (606 szt.)
  10. Toyota RAV4 (569 szt.)

Zobacz również:

Źródło: IBRM Samar

Oceny czytelników
[Głosów: 4 Średnia: 5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here