3. Peugeot

Zadowolonych klientów przybywa, pewne miejsce na podium.

65,4%

Podobnie jak w zeszłym roku najniższe miejsce na podium przypadło Peugeotowi, a ogólna liczba zadowolonych kierowców w tym czasie nawet się trochę zwiększyła – sięga już blisko dwóch trzecich. Maksymalne noty zbierane są za jakość obsługi oraz skuteczność napraw. Wizyta w serwisie jest zatem w ocenie ankietowanych przyjemnością, nie ma też większego ryzyka, że będzie ją trzeba powtarzać z uwagi na powracające usterki, które nie zostały usunięte podczas wcześniejszych napraw. Klienci mają więc poczucie, że ich samochody trafiają we właściwe ręce.

Jakość obsługi: 5/5
Fachowość/kompetencje: 4/5
Skuteczność napraw: 5/5

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji