Peugeot Rifter - przód

Peugeot Rifter zadebiutował na rynku w 2018 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 83 900 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Peugeot Rifter trafił do sprzedaży w 2018 roku, zastępując osobowego Partnera (ta nazwa jest obecnie zarezerwowana dla wersji użytkowych). Opisywany model dzieli platformę z Citroenem Berlingo, Oplem Combo Life oraz Toyotą ProAce City Verso i także występuje w dwóch wariantach: Standard oraz dłuższym o 35 cm Long. Na tle „rodzeństwa” Rifter wyróżnia się nadwoziem stylizowanym na crossovera, a w jego wnętrzu znajdziemy charakterystyczny dla Peugeota i-Cockpit z wysoko umieszczonym zestawem wskaźników.

Peugeot Rifter (2022) – wymiary, pojemność bagażnika

Peugeot Rifter w wersji Standard mierzy 440,3 cm długości, 184,8 cm szerokości (210,7 cm z lusterkami) i 183,7 cm wysokości (187,4 cm z relingami dachowymi). Jego rozstaw osi to 278,5 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 775 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 3000 l.

Peugeot Rifter (2021)
Peugeot Rifter

Peugeot Rifter w wersji Long mierzy 475,3 cm długości, 184,8 cm szerokości (210,7 cm z lusterkami) i 184,0 cm wysokości (187,9 cm z relingami dachowymi). Jego rozstaw osi to 297,5 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 1050 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 3500 l.

Peugeot Rifter Long (2021)
Peugeot Rifter Long

Peugeot Rifter (2022) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Paleta dostępnych jednostek napędowych obejmuje 2 silniki benzynowe i 2 wysokoprężne. Wszystkie wersje mają przedni napęd.

Silniki benzynowe:

  • 1.2 PureTech (110 KM, 205 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,7 s, prędkość maksymalna: 174 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,5-6,6 l/100 km
  • 1.2 PureTech (130 KM, 230 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 12,5 s, prędkość maksymalna: 185 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,9-7,0 l/100 km

Silniki wysokoprężne:

  • 1.5 BlueHDi (100 KM, 250 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 15,0 s, prędkość maksymalna: 167 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,2-5,4 l/100 km
  • 1.5 BlueHDi (130 KM, 300 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,6 s, prędkość maksymalna: 184 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,2-5,4 l/100 km
Peugeot Rifter (2021)
Silnik 1.5 BlueHDi

Nowy Peugeot Rifter (2022) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikami 1.2 PureTech/110 KM (Active Pack i Allure), 1.5 BlueHDi/100 KM (Allure Pack) oraz 1.2 PureTech/130 KM (GT). Dopłata do odmiany Long z wydłużonym rozstawem osi wynosi 6400 zł (Active Pack) lub 5300 zł (Allure, Allure Pack i GT), a do wariantu 7-osobowego – 2800 zł. Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.

Peugeot Rifter (2021)

Active Pack – od 83 900 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 16-calowe felgi stalowe z kołpakami RAKIURA
  • Zestaw naprawczy
  • Klimatyzacja manualna
  • 6 poduszek bezpieczeństwa (czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtynowe dla 1. i 2. rzędu siedzeń)
  • ABS + AFUI + ESC + ASR + Hill Assist
  • Tempomat i ogranicznik prędkości
  • System aktywnego monitorowania pasa ruchu z korektą toru jazdy (LKA)
  • System monitorowania ograniczeń prędkości z rekomendacją zalecanej prędkości (SLI / ISA)
  • System automatycznego hamowania Active Safety Brake (V-AEB)
  • Hamulec postojowy ręczny
  • Czujniki spadku ciśnienia w ogumieniu pośrednie
  • Automatyczny włącznik reflektorów (czujnik zmierzchu)
  • Wycieraczki sterowane manualnie
  • System Magic Wash Premium
  • Drzwi przesuwne z prawej strony (tylko dla długości Standard)
  • Drzwi przesuwne z prawej i lewej strony (tylko dla długości Long)
  • Klapa tylna z ogrzewaną szybą i wycieraczką
  • Styl zewnętrzny ACTIVE PACK – klamki zewnętrzne i obudowy lusterek bocznych czarne, nielakierowane, zderzaki przedni i tylny czarne, nielakierowane
  • Fotel kierowcy NCAP – regulacja na wysokość, wzdłużnie i pochylenia oparcia, zagłówek regulowany na wysokość
  • Fotel pasażera REGULOWANY – regulacja pochylenia oparcia i zagłówka na wysokość
  • Kanapa w 2. rzędzie, składana 1/3 – 2/3, mocowania Isofix (x3)
  • Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
  • Schowek otwarty po stronie kierowcy w desce rozdzielczej
  • Dwa schowki po stronie pasażera
  • Dwa uchwyty na kubki
  • Gniazdo 12V na desce rozdzielczej
  • Półka podsufitowa
  • Lampki podsufitowe dla 1. i 2. rzędu siedzeń oraz w bagażniku
  • Uchwyty dla pasażerów w 1. i 2. rzędzie siedzeń
  • Wykładzina na podłodze i w bagażniku
  • Półka przykrywająca przestrzeń bagażową (tylko dla długości Standard)
  • Roleta przykrywająca przestrzeń bagażową (tylko dla długości Long)
  • 4 uchwyty do zabezpieczenia bagażu
  • Centralny zamek – przycisk na desce rozdzielczej z kontrolką, automatyczne ryglowanie zamków drzwi po ruszeniu i odryglowanie w przypadku uderzenia
  • Mechaniczne zabezpieczenie otwarcia drzwi przez dzieci
  • Szyby boczne przednie sterowane elektrycznie
  • Szyby uchylne w drzwiach przesuwnych
  • Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie, podgrzewane
  • Panel zegarów analogowych z 3,5-calowym wyświetlaczem matrycowym
  • System audio RCE DAB – 5-calowy, monochromatyczny ekran dotykowy, radio z tunerem cyfrowym (DAB), Bluetooth, wejście USB
  • 4 głośniki

Allure – od 92 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Active Pack oraz dodatkowo:

  • 16-calowe felgi stalowe z kołpakami TONGARIRO
  • Rozszerzony system monitorowania ograniczeń prędkości (ETSR)
  • System wykrywania zmęczenia kierowcy przez kamerę (DAA3)
  • System automatycznego przełączania świateł (HBA)
  • Hamulec postojowy elektryczny
  • Czujniki parkowania tył
  • Wycieraczki automatyczne (czujnik deszczu)
  • Drzwi przesuwne z prawej i lewej strony (dotyczy obu wersji nadwoziowych)
  • Styl zewnętrzny ALLURE – światła przeciwmgłowe, światła dzienne DRL LED, klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia, obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze czarnym, chromowana listwa wokół atrapy chłodnicy, centralna część zderzaków lakierowana w kolorze nadwozia, szara (aluminium) listwa w dolnej części zderzaka
  • Relingi dachowe w kolorze szary aluminium
  • Fotel kierowcy KOMFORT – regulacja w odcinku lędźwiowym, na wysokość, wzdłużnie i pochylenia oparcia, zagłówek regulowany na wysokość, podłokietnik
  • Fotel pasażera SKŁADANY – ruchomy podłokietnik, regulacja pochylenia oparcia i zagłówka na wysokość, stoliki lotnicze i kieszenie w oparciach przednich foteli
  • Kierownica wielofunkcyjna
  • Konsola centralna – schowek, port USB
  • 6 głośników
Peugeot Rifter (2021)
Dwa indywidualne fotele w 3. rzędzie wymagają 2800 zł dopłaty.

Allure Pack – od 108 300 zł, obejmuje wyposażenie wersji Allure oraz dodatkowo:

  • 16-calowe felgi aluminiowe TARANAKI
  • Kamera cofania 180 stopni z funkcją rzutowania z góry (Top Rear View)
  • Styl zewnętrzny ALLURE PACK – światła przeciwmgłowe, światła dzienne DRL LED, klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia, obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze czarnym, chromowana listwa wokół atrapy chłodnicy, centralna część zderzaków lakierowana w kolorze nadwozia, szara (aluminium) listwa w dolnej części zderzaka
  • Kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą
  • Zabezpieczenie otwarcia drzwi przez dzieci elektryczne
  • Szyby boczne w drzwiach przesuwnych sterowane elektrycznie sekwencyjne
  • Otwierana szyba w pokrywie bagażnika
  • Przyciemniane szyby boczne tylne i w pokrywie bagażnika
  • Lusterka zewnętrzne składane elektrycznie
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Cyfrowy panel zegarów z 10-calowym wyświetlaczem
  • Peugeot Connect Radio DAB (RCC A2) – 8-calowy ekran dotykowy, Mirror Screen, radio z tunerem cyfrowym (DAB), Bluetooth, wejście USB
Peugeot Rifter (2021)
System Advanced Grip Control wymaga 700 zł dopłaty (dostępny jako opcja dla wszystkich wersji).

GT – od 117 400 zł, obejmuje wyposażenie wersji Allure Pack oraz dodatkowo:

  • 17-calowe felgi aluminiowe AORAKI
  • Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
  • Czujniki parkowania przód i tył
  • Styl zewnętrzny GT – światła przeciwmgłowe, światła dzienne DRL LED, klamki zewnętrzne i obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze czarnym Onyx, czarna lakierowana listwa wokół atrapy chłodnicy, centralna część zderzaków lakierowana w kolorze nadwozia, wstawki lakierowane w kolorze czarnym Onyx w listwach ochronnych bocznych, szara (aluminium) listwa w dolnej części zderzaka, monogram GT
  • Relingi dachowe w kolorze czarnym, lakierowane
  • Trzy indywidualne fotele w 2. rzędzie, składane, mocowania Isofix (x3), dwa uchwyty na kubki, gniazdo 12V w 3. rzędzie
  • Kierownica wielofunkcyjna obszyta perforowaną skórą GT
  • Konsola centralna z regulacją klimatyzacji dla 2. rzędu siedzeń, schowek, port USB
  • System bezkluczykowego dostępu i uruchomienia pojazdu ADML – aktywny dla drzwi przednich i bagażnika, wlew paliwa z zamknięciem elektrycznym

Więcej na temat Peugeota Riftera:

Peugeot Rifter kontra Citroen Berlingo i Opel Combo Life – porównanie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj