NowościAktualnościNowy Volkswagen Golf R Variant – test i wrażenia z jazdy

Nowy Volkswagen Golf R Variant – test i wrażenia z jazdy

Volkswagen Golf R Variant to naprawdę szybkie kombi – ma 320 KM i osiąga „setkę” w 4,9 sekundy. Zachęcamy do obejrzenia szczegółowego testu tego auta.

Volkswagen Golf R w najnowszej odsłonie ujrzał światło dzienne jesienią ubiegłego roku, a kilka miesięcy temu gama modelu wzbogaciła się o wersję z nadwoziem kombi. Golf R Variant uzupełnia listę zalet hatchbacka o przestronniejszą kabinę (więcej miejsca na nogi w 2. rzędzie) oraz większy bagażnik (611-1642 l).

Pod maską tego auta znajdziemy 2-litrowy, turbodoładowany silnik TSI, który dostarcza 320 KM i 420 Nm. Taka konfiguracja połączeniu z 7-stopniową przekładnią DSG i napędem na wszystkie koła 4Motion pozwala na sprint od 0 do 100 km/h w 4,9 s (tylko o 0,2 s wolniej od hatchbacka). Prędkość maksymalna Golfa R Variant została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak dzięki opcjonalnemu pakietowi R-Performance można podnieść ten limit do 270 km/h.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat Volkswagena Golfa R Variant, to polecamy recenzję przygotowaną przez redakcję Autogefühl:

Sprawdź polski cennik Volkswagena Golfa R:

Volkswagen Golf R (2021) – opis wersji i cennik

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji