Opel Mokka - przód

Opel Mokka to ubiegłoroczna nowość od producenta z Russelsheim. Ceny tego modelu startują od 81 490 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Nowy Opel Mokka został zaprezentowany w zeszłym roku. Konstrukcję tego crossovera oparto na modułowej platformie CMP, z której korzystają także m.in. Citroen C4 i Peugeot 2008. W porównaniu z poprzednikiem opisywane auto okazuje się lżejsze i krótsze, ale ma za to dłuższy rozstaw osi, dzięki czemu oferuje bardziej przestronne wnętrze. Nowa Mokka jest dostępna w trzech odmianach: benzynowej, wysokoprężnej oraz elektrycznej. Ostatniej z wymienionych poświęciliśmy osobny artykuł.

Opel Mokka - tył

Opel Mokka (2021) – wymiary, pojemność bagażnika

Nowy Opel Mokka mierzy 415,1 cm długości, 198,7 cm szerokości (z lusterkami) i 153,4 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 255,7 cm. Pojemność bagażnika wynosi 350 litrów, a po złożeniu tylnych siedzeń rośnie do 1105 l.

Opel Mokka - bagażnik

Opel Mokka (2021) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Paleta dostępnych jednostek napędowych obejmuje 2 silniki benzynowe i 1 wysokoprężny. Wszystkie wersje mają przedni napęd.

Silniki benzynowe:

  • 1.2 Turbo (100 KM, 205 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,6 s, prędkość maksymalna: 188 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,5-5,7 l/100 km
  • 1.2 Turbo (130 KM, 230 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,1 s, prędkość maksymalna: 202 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,5-5,6 l/100 km
  • 1.2 Turbo (130 KM, 230 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,2 s, prędkość maksymalna: 200 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,9-6,0 l/100 km
Opel Mokka - silnik
Silnik 1.2 Turbo

Silniki wysokoprężne:

  • 1.5 Diesel (110 KM, 250 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,8 s, prędkość maksymalna: 190 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,3-4,5 l/100 km

Nowy Opel Mokka (2021) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikiem 1.2 Turbo/100 KM i manualną skrzynią biegów. Wariant 1.2 Turbo/130 KM jest droższy o 6500 zł, a 1.5 Diesel/110 KM – o 8000 zł. Dopłata do 8-biegowego automatu (dotyczy 1.2 Turbo/130 KM) wynosi 6500 zł. Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją.

Opel Mokka - deska rozdzielcza

Mokka – od 81 490 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 16-calowe stalowe obręcze kół z oponami 215/65 R16
  • Zestaw naprawczy do opon z kompresorem
  • Klimatyzacja sterowana ręcznie
  • Układ stabilizacji toru jazdy ESP z systemami ABS i Traction Control
  • Przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz kurtynowe poduszki w obu rzędach
  • Układ wspomagający ruszanie na pochyłościach HSA
  • Pakiet NCAP3 – układ rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości, system ostrzegania przed kolizją (również z pieszym) i automatycznego hamowania przy niskich prędkościach, system wykrywania zmęczenia kierowcy, układ utrzymania na pasie ruchu, tempomat z ogranicznikiem prędkości
  • System przypominania o zapięciu pasów przód/tył
  • System monitorowania ciśnienia w oponach
  • Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
  • Reflektory i światła do jazdy dziennej w technologii LED, z systemem sterowania światłami drogowymi
  • Światła tylne w technologii LED
  • Spojler dachowy lakierowany na czarno
  • Listwa boczna w linii dachu w kolorze srebrnym
  • Tapicerka materiałowa Jet Black, czarna
  • Fotel kierowcy z regulacją w 6 kierunkach (wzdłużną, wysokości, pochylenia oparcia)
  • Fotel pasażera z regulacją w 4 kierunkach (wzdłużną, pochylenia oparcia)
  • Zaczepy Isofix do fotelików dziecięcych na tylnych zewnętrznych siedzeniach
  • Tylna kanapa dzielona w proporcji 60:40
  • Szara podsufitka (lusterka w osłonach przeciwsłonecznych, podświetlane tylko kierowcy)
  • Sportowe koło kierownicy pokryte skórą, spłaszczone u dołu, z przyciskami sterowania
  • Kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
  • Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
  • 7-calowy kolorowy wyświetlacz graficzny wskaźników kierowcy
  • System Radio z 7-calowym kolorowym ekranem dotykowym oraz łączami Bluetooth, USB i tunerem cyfrowym DAB
  • 4 głośniki

Edition – od 83 250 zł, obejmuje wyposażenie wersji Mokka oraz dodatkowo:

  • 16-calowe obręcze kół ze stopów lekkich z oponami 215/65 R16
  • Manetki zmiany biegów przy kierownicy (dotyczy aut z przekładnią automatyczną)
  • System dodatkowego ogrzewania Quick Heat (dotyczy aut z silnikiem 1.5 Diesel/110 KM)
Opel Mokka - kamera cofania
Panoramiczna kamera cofania 180 stopni należy do wyposażenia seryjnego od wersji Elegance.

Elegance – od 91 650 zł, obejmuje wyposażenie wersji Edition oraz dodatkowo:

  • 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich srebrno-czarne, z oponami 215/60 R17
  • Klimatyzacja sterowana elektronicznie, jednostrefowa
  • Panoramiczna kamera cofania 180 stopni
  • Czujniki parkowania z tyłu
  • Reflektory przeciwmgielne w technologii LED
  • Pakiet Dobrej Widoczności – światłoczułe lusterko wewnętrzne, czujnik deszczu, automatyczne sterowanie światłami z czujnikiem oświetlenia (tunelowym)
  • Tapicerka łączona materiał-skóra syntetyczna Dark Cinder
  • Fotele przednie komfortowe z kieszeniami z tyłu oparć
  • Fotel pasażera z regulacją w 6 kierunkach (wzdłużną, wysokości, pochylenia oparcia)
  • Konsola centralna z podłokietnikiem i schowkiem
  • Gniazdo ładowania USB pod podłokietnikiem
  • Dodatkowe nastrojowe podświetlenie wnętrza LED
  • System Multimedia z 7-calowym kolorowym ekranem dotykowym oraz łączami Bluetooth, USB i tunerem cyfrowym DAB
  • Funkcje projekcji ekranu smartfona Apple CarPlay i Android Auto
  • 6 głośników
Opel Mokka - klimatyzacja
Automatyczna klimatyzacja także należy do wyposażenia seryjnego od wersji Elegance.

Elegance Business – od 94 800 zł, obejmuje wyposażenie wersji Elegance oraz dodatkowo:

  • 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich srebrno-czarne, z oponami 215/60 R17
  • System automatycznego sterowania zamkami drzwi przednich i zapłonem Open&Start
  • System Multimedia Navi z 7-calowym kolorowym ekranem dotykowym i nawigacją 3D (mapy Europy) oraz łączami Bluetooth, USB i tunerem cyfrowym DAB
  • Funkcje projekcji ekranu smartfona Apple CarPlay i Android Auto
  • System OpelConnect
  • 6 głośników
Opel Mokka - nawigacja
System multimedialny z nawigacją w standardzie znajdziemy w wersjach Elegance Business i Ultimate.

GS Line – od 96 200 zł, obejmuje wyposażenie wersji Elegance oraz dodatkowo:

  • 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich czarne, z oponami 215/60 R17
  • Klimatyzacja sterowana elektronicznie, jednostrefowa
  • Panoramiczna kamera cofania 180 stopni
  • Czujniki parkowania z tyłu
  • Reflektory przeciwmgielne w technologii LED
  • Pakiet wizualny „Black” – ramka panelu przedniego Vizor, loga Opel, nazwa modelu i nakładki na zderzakach w kolorze czarnym
  • Dach w kolorze czarnym Diamond (dostępność zależna od koloru nadwozia)
  • Listwa boczna w linii dachu w kolorze czerwonym/czarnym (zależnie od koloru nadwozia)
  • Przyciemniane szyby tylna oraz boczne tylne
  • Pakiet Dobrej Widoczności – światłoczułe lusterko wewnętrzne, czujnik deszczu, automatyczne sterowanie światłami z czujnikiem oświetlenia (tunelowym)
  • Tapicerka łączona materiał-skóra syntetyczna Focus, czarna z czerwonymi elementami
  • Fotele przednie komfortowe z kieszeniami z tyłu oparć
  • Fotel pasażera z regulacją w 6 kierunkach (wzdłużną, wysokości, pochylenia oparcia)
  • Czarna podsufitka (podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych)
  • Aluminiowe nakładki na pedały
  • Konsola centralna z podłokietnikiem i schowkiem
  • Gniazdo ładowania USB pod podłokietnikiem
  • Przełącznik trybu „Sport”
  • System Multimedia z 7-calowym kolorowym ekranem dotykowym oraz łączami Bluetooth, USB i tunerem cyfrowym DAB
  • Funkcje projekcji ekranu smartfona Apple CarPlay i Android Auto
  • 6 głośników
Opel Mokka - felga
17-calowe alufelgi w kolorze czarnym to wyróżnik wersji GS Line.

GS Line Plus – od 99 200 zł, obejmuje wyposażenie wersji GS Line oraz dodatkowo:

  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich czarno-srebrno-czerwone, z oponami 215/55 R18
  • Pakiet NCAP4 – zaawansowany układ wykrywania pieszych i rowerzystów, zaawansowany system zapobiegania kolizji i hamowania awaryjnego, tempomat adaptacyjny, zaawansowany układ utrzymania w linii pasa ruchu tylko dla wersji z przekładnią automatyczną
Opel Mokka - cyfrowe zegary
Cyfrowy zestaw wskaźników z 12-calowym wyświetlaczem to standard w topowej wersji Ultimate.

Ultimate – od 108 150 zł, obejmuje wyposażenie wersji Elegance Business oraz dodatkowo:

  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich srebrno-czarne, z oponami 215/55 R18
  • Układ ostrzegania o pojeździe w martwym polu (w lusterkach bocznych)
  • Pakiet NCAP4 – zaawansowany układ wykrywania pieszych i rowerzystów, zaawansowany system zapobiegania kolizji i hamowania awaryjnego, tempomat adaptacyjny, zaawansowany układ utrzymania w linii pasa ruchu tylko dla wersji z przekładnią automatyczną
  • Czujniki parkowania z przodu, z tyłu i po bokach
  • Reflektory matrycowe LED IntelliLux
  • Dach w kolorze czarnym Diamond (dostępność zależna od koloru nadwozia)
  • Przyciemniane szyby tylna oraz boczne tylne
  • Tapicerka Alcantara, czarna, z elementami ze sztucznej skóry
  • Fotele przednie komfortowe z kieszeniami z tyłu oparć
  • Podgrzewane fotele przednie
  • Podgrzewane koło kierownicy (niedostępne z przekładnią automatyczną)
  • Czarna podsufitka (podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych)
  • Aluminiowe nakładki na pedały
  • Przełącznik trybu „Sport”
  • Elektrycznie składane lusterka boczne
  • 12-calowy kolorowy wyświetlacz graficzny wskaźników kierowcy
  • System Multimedia Navi Pro z 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym HD i nawigacją 3D (mapy Europy) oraz łączami Bluetooth, USB i tunerem cyfrowym DAB
  • Funkcje projekcji ekranu smartfona Apple CarPlay i Android Auto
  • System OpelConnect
  • 6 głośników

Więcej na temat nowego Opla Mokka:

Nowy Opel Mokka z bliska – pierwsze wrażenia

1 KOMENTARZ

  1. Szkoda, że jest niższy. Właściwie to już hatchback a nie crossover/suv. Sam wygląd fajny, ale właśnie funkcjonalność wyższego auta była atutem dotychczasowej Mokki. A teraz moze i ładny ale stracił tą funkcjonalność. Szkoda. Przestaję się nim interesować.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here