Ford Explorer - przód

Ford Explorer to największy SUV w europejskiej gamie marki. Ceny tego modelu zaczynają się od 372 700 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Ford Explorer 6. generacji został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Detroit w 2019 roku i jest trzecim (po Mustangu i Edge’u) amerykańskim modelem tej marki, który trafił do sprzedaży w Europie. Pomimo sporych rozmiarów i słusznej wagi (prawie 2,5 tony „na pusto”) ten hybrydowy SUV bardzo pewnie się prowadzi, a dzięki elektrycznemu wsparciu benzynowej jednostce V6 nigdy nie brakuje siły. Obszerne wnętrze bez trudu pomieści nawet 7 osób, a do tego oferuje bogate wyposażenie i przyjazną obsługę.

Ford Explorer PHEV (2020)

Ford Explorer (2021) – wymiary, pojemność bagażnika

Nowy Ford Explorer mierzy 504,9 cm długości, 228,5 cm szerokości (z lusterkami) i 177,8 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 302,5 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 635 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 2274 l. W konfiguracji 7-miejscowej kufer pomieści 240 l bagażu.

Ford Explorer Plug-In Hybrid (2021) – dane techniczne, moc, osiągi, zużycie paliwa

Nowy Ford Explorer korzysta z 457-konnego napędu hybrydowego typu plug-in. Moc jest przekazywana na wszystkie koła.

Napęd hybrydowy:

  • 3.0 V6 EcoBoost PHEV (457 KM, 825 Nm) z 10-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,0 s, prędkość maksymalna: 230 km/h, średnie zużycie paliwa: 3,1 l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 40 km
Ford Explorer PHEV (2020)
Silnik 3.0 V6 EcoBoost PHEV

Nowy Ford Explorer (2021) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikiem 3.0 V6 EcoBoost PHEV/457 KM, 10-biegowym automatem i napędem na cztery koła. Wszystkie wersje są objęte 5-letnią ochroną gwarancyjną z limitem 100 000 km.

Ford Explorer PHEV (2020)

ST-Line – od 372 700 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, częściowo lakierowane w kolorze czarnym
  • Klimatyzacja trzystrefowa z automatyczną regulacją temperatury oraz dodatkowym panelem sterowania dla tylnej części kabiny
  • Reflektory w technologii LED z funkcją samopoziomowania
  • Światła do jazdy dziennej w technologii LED
  • Dach panoramiczny otwierany
  • Dodatkowo przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia
  • Zderzaki – dolne dokładki przedniego i tylnego zderzaka w kolorze czarnym
  • Górna krata wlotu powietrza czarna, w stylizacji ST-Line
  • Relingi dachowe w kolorze czarnym
  • Podwójne końcówki wydechu
  • System nawigacji satelitarnej MP3 z SYNC3, DAB+ i B&O
  • FordPass Connect z modemem GSM
  • 12,3-calowy wyświetlacz cyfrowy na tablicy zegarów
  • System kamer 360 stopni z układem oczyszczania
  • Tapicerka skórzana, perforowana z czerwonymi przeszyciami
  • Elektrycznie regulowane, wielokonturowe, podgrzewane i wentylowane przednie fotele z funkcją masażu
  • Podgrzewana tylna kanapa
  • rząd foteli składany elektrycznie
  • Uchwyty ISOFIX (4x) do montażu fotelików na zewnętrznych fotelach drugiego i trzeciego rzędu foteli
  • Kierownica w stylizacji ST-Line
  • Terrain Management System – system wyboru trybu jazdy
  • Adaptive Criuse Control ze Stop&Go i Lane Centring Assist – tempomat adaptacyjny z funkcją automatycznego zatrzymania i ponownego rozpoczęcia jazdy oraz funkcją utrzymywania pośrodku pasa ruchu
  • Blind Spot Information (BLIS) z Cross Traffic Alert (CTA) – system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach z funkcją ostrzegania o pojazdach nadjeżdżających z prawej lub lewej strony, podczas manewru wyjazdu tyłem z prostopadłego miejsca parkingowego
  • Speed Sign Recognition – system rozpoznawania znaków drogowych
  • Dywaniki welurowe z czerwonymi przeszyciami w 1. i 2. rzędzie

Platinum – od 374 700 zł, obejmuje wyposażenie wersji ST-Line oraz dodatkowo:

  • 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, częściowo lakierowane w kolorze grafitowym
  • Obudowy lusterek bocznych w stylizacji Platinum
  • Zderzaki – dolne dokładki przedniego i tylnego zderzaka w kolorze srebrnym
  • Górna krata wlotu powietrza w kolorze satynowego aluminium
  • Klamki drzwi ze wstawkami w kolorze satynowego aluminium
  • Listwy progowe ze wstawką w kolorze satynowego aluminium
  • Relingi dachowe w kolorze satynowego aluminium
  • Tapicerka skórzana, perforowana z brązowymi akcentami
  • Deska rozdzielcza częściowo wykończona skórą, ze wstawkami ozdobnymi z naturalnego drewna
  • Kierownica w stylizacji Platinum
  • Nakładki na progi przednich drzwi w stylizacji Platinum
  • Dywaniki welurowe w 1. i 2. rzędzie

Więcej na temat Forda Explorera:

Ford Explorer kontra Audi Q7 – porównanie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here