Japoński producent zaprezentował dziś światu nowe Suzuki S-Cross. Od razu poznaliśmy także cennik tego modelu. Dowiedz się więcej o tym aucie i sprawdź, ile kosztuje.

Po 8 latach od rynkowego debiutu Suzuki SX4 S-Cross doczekało się następcy. Nowy model nazywa się po prostu S-Cross i na pierwszy rzut oka można odnieść wrażenie, że mamy do czynienia jedynie z gruntownym liftingiem. To odczucie potęguje się, gdy zajrzymy do danych technicznych – wymiary obu aut są identyczne.

Nowe Suzuki S-Cross mierzy 430,0 cm długości, 178,5 cm szerokości i 158,5 cm wysokości (z relingami), a jego rozstaw osi to 260,0 cm. Bazowa pojemność bagażnika również jest taka sama jak w SX4 S-Cross (430 litrów), natomiast maksymalna wynosi 1230 l (o 39 l mniej niż w poprzedniku).

Choć kształt nadwozia nowego S-Crossa również wygląda znajomo, to jednak na ulicy nie pomyli się go z poprzednim modelem. Z przodu auta pojawił się większy grill w kolorze fortepianowej czerni, przedzielony pojedynczą chromowaną listwą z logo Suzuki. Uwagę zwracają całkowicie zmienione reflektory oraz tylne światła LED, jak również „terenowa” stylizacja zderzaków i kwadratowe nadkola wykonane z czarnego, matowego tworzywa.

We wnętrzu nowego Suzuki S-Cross bez trudu odnajdzie się każdy, kto jeździł wcześniejszym modelem. Bowiem w porównaniu z SX4 S-Cross zmienił się głównie wygląd konsoli środkowej, nad którą góruje teraz dotykowy ekran (domyślnie ma przekątną 7 cali, a w droższych wersjach – 9 cali). Inny jest także zestaw wskaźników z kolorowym wyświetlaczem między zegarami, który zapożyczono z aktualnej Vitary.

Zaglądając pod maskę nowego S-Crossa, nie będziemy zaskoczeni. Znajdziemy tam benzynowy silnik 1.4 BoosterJet, wspomagany przez układ mild hybrid 48V SHVS. Ta turbodoładowana jednostka rozwija 129 KM oraz 235 Nm i napędza także inne modele Suzuki. Klienci mają do wyboru 6-biegową ręczną skrzynię lub automat o takiej samej liczbie przełożeń oraz napęd przedni albo na cztery koła (AllGrip Select).

Suzuki przekonuje, że nowym S-Crossem może wygodnie podróżować 5 dorosłych osób.

Standardowa specyfikacja nowego Suzuki S-Cross obejmuje 17-calowe felgi aluminiowe, manualną klimatyzację, kamerę cofania, adaptacyjny tempomat, Dual Sensor Brake Support (układ reagowania przedkolizyjnego z kamerą monoskopową i czujnikiem laserowym), Lane Departure Warning (ostrzeganie o zjeżdżaniu z pasa ruchu) oraz Lane Departure Prevention (przeciwdziałanie zjeżdżaniu z pasa ruchu). Za tak wyposażone auto z manualną skrzynią biegów i przednim napędem trzeba zapłacić 97 500 zł.

Dzięki opcjonalnemu napędowi AllGrip Select nowe Suzuki S-Cross sprawdzi się także poza utwardzonymi nawierzchniami.

Szczegółowy cennik nowego Suzuki S-Cross przedstawimy w przyszłym tygodniu, a póki co zachęcamy do sprawdzenia cen poprzedniego modelu:

Suzuki SX4 S-Cross – opis wersji i cennik

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here