NowościAktualnościNowe Porsche Taycan GTS – test i wrażenia z jazdy

Nowe Porsche Taycan GTS – test i wrażenia z jazdy

Porsche Taycan GTS zostało oficjalnie zaprezentowane w ubiegłym miesiącu. Zachęcamy do obejrzenia szczegółowej recenzji tego auta.

Porsche Taycan zadebiutowało w 2019 roku i do niedawna było oferowane w pięciu wersjach silnikowych (Taycan, Taycan 4, Taycan 4S, Taycan Turbo i Taycan Turbo S) oraz dwóch wariantach nadwozia (sedan oraz uterenowione kombi Cross Turismo). Niespełna miesiąc temu podczas targów LA Auto Show 2021 światło dzienne ujrzała trzecia odmiana – Sport Turismo. Wraz z nią pokazana została nowa wersja GTS, plasująca się między 4S a Turbo.

Z zewnątrz Taycan GTS wyróżnia się licznymi czarnymi lub przyciemnianymi detalami, takimi jak przedni zderzak, podstawki lusterek bocznych oraz obramowanie bocznych szyb. Elektryczne Porsche w tej odmianie korzysta z dwóch silników o maksymalnej mocy 598 KM i momencie obrotowym wynoszącym 850 Nm. Dzięki temu przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,7 s i może rozpędzić się do 250 km/h, a za sprawą baterii o pojemności 83,7 kWh netto przejedzie do 504 km na jednym ładowaniu. Porsche Taycan GTS zostało wycenione na 574 000 zł, a Taycan GTS Sport Turismo – na 578 000 zł.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat nowego Porsche Taycan GTS, to polecamy test przygotowany przez redakcję Autogefühl:

Sprawdź polski cennik Porsche Taycan:

Porsche Taycan (2022) – opis wersji i cennik

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

2 KOMENTARZE

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji