Nowe pick-upy w Polsce 2022

Współczesne pick-upy to wszechstronne auta, które sprawdzają się zarówno jako narzędzia pracy, jak i samochody rodzinne. Oto zestawienie pick-upów dostępnych aktualnie na polskim rynku.

Pick-upy są tradycyjnie kojarzone z rynkiem amerykańskim, jednak również w Polsce nie brakuje osób zainteresowanych zakupem tego typu samochodów. Wynika to głównie z korzystnych przepisów podatkowych (możliwość odliczenia VAT), ale nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że obecnie auta „z paką” nie są już spartańsko wykończonymi „wołami roboczymi”. Nowe pick-upy w droższych wersjach nie odbiegają w zasadzie poziomem wyposażenia i jakością wykonania od SUV-ów, a do tego nadal oferują dużą ładowność i spore możliwości w terenie. Poniżej przygotowaliśmy listę 6 pick-upów, które są aktualnie oferowane w Polsce.

Ford Ranger Raptor

  • silniki: benzynowy 3.0 V6 EcoBoost (288 KM, 491 Nm)
  • cena: od 350 304 zł brutto

Nowy Ford Ranger ujrzał światło dzienne w listopadzie ubiegłego roku, a w lutym tego roku poznaliśmy jego topową odmianę Raptor, która jako pierwsza trafiła do sprzedaży. Samochód w opisywanej wersji ma podwójną kabinę, a pod jego maską pracuje benzynowy motor 3.0 V6 z turbodoładowaniem, który osiąga 288 KM i współpracuje z 10-biegowym automatem. Wyróżnikami Forda Ranger Raptor są także terenowe opony, wyczynowe zawieszenie Fox oraz bogate wyposażenie seryjne.

Ford Ranger Raptor - przód

Ford Ranger Raptor – opis wersji i cennik

Isuzu D-Max

  • silniki: wysokoprężny 1.9 Diesel (163 KM, 360 Nm)
  • cena: od 143 848 zł brutto

Isuzu D-Max 3. generacji zadebiutowało na polskim rynku w 2020 roku. Model ten jest oferowany w wersjach z pojedynczą, wydłużoną i podwójną kabiną. Gama silnikowa ogranicza się do turbodiesla o pojemności 1,9 litra (163 KM), a klienci mają możliwość wyboru między 6-biegową skrzynią manualną oraz automatem o takiej samej liczbie przełożeń (w obu wariantach standardem jest napęd na wszystkie koła). Wyjściowa cena dotyczy samochodu z pojedynczą kabiną.

Isuzu D-Max - przód

Isuzu D-Max – opis wersji i cennik

Jeep Gladiator

  • silniki: wysokoprężny 3.0 V6 MultiJet (264 KM, 600 Nm)
  • cena: od 318 000 zł brutto

Jeep Gladiator został oficjalnie pokazany podczas targów w Los Angeles w 2018 roku, jednak w polskich salonach sprzedaży na dobre zagościł dopiero w zeszłym roku. Opisywany model występuje wyłącznie jako pick-up z podwójną kabiną. Pod maską tego auta znajdziemy turbodiesla 3.0 V6 o mocy 264 KM, który seryjnie jest łączony z 8-biegowym automatem i napędem 4×4 z reduktorem. Do wyboru dwie wersje wyposażenia – Sport (318 000 zł) oraz Overland (366 100 zł).

Jeep Gladiator - przód

Jeep Gladiator – opis wersji i cennik

Mitsubishi L200

  • silniki: wysokoprężny 2.2 Diesel (150 KM, 400 Nm)
  • cena: od 188 798 zł brutto

Odświeżone Mitsubishi L200 aktualnej generacji zostało przedstawione w 2018 roku i jest dostępne tylko z podwójną kabiną. Do napędu tego japońskiego pick-upa służy 2,2-litrowy turbodiesel, który standardowo dostarcza 150 KM i 400 Nm, ale dzięki opcjonalnemu Modułowi Power można podnieść jego moc do 185 KM, a moment obrotowy do 502 Nm. W ofercie znajdziemy dwa poziomy wyposażenia – Instyle Plus (188 798 zł) oraz Stark Basic (202 896 zł).

Mitsubishi L200 - przód

Używane Mitsubishi L200 (2006-2015) – opinie, typowe usterki

SsangYong Musso Grand

  • silniki: wysokoprężny 2.2 e-XDi (202 KM, 400 Nm)
  • cena: od 147 588 zł brutto

SsangYong Musso Grand w obecnym wcieleniu został oficjalnie zaprezentowany w 2018 roku, a niedawno przedstawiono odświeżony model. Ten koreański pick-up ma pod maską wysokoprężny motor o pojemności 2,2 litra (202 KM), który może być łączony z ręczną skrzynią biegów (400 Nm) lub automatem (441 Nm). Wariant z manualem jest seryjnie wyposażony w napęd 4×4, natomiast w przypadku wyboru przekładni automatycznej wymaga on dopłaty. Klienci mają do wyboru trzy wersje wyposażenia – Crystal (147 588 zł), Quartz (168 498 zł) oraz Sapphire (182 028 zł).

SsangYong Musso Grand - przód

Towcar of the Year 2022 – zwycięzcy plebiscytu

Toyota Hilux

  • silniki: wysokoprężne 2.4 D-4D (150 KM, 400 Nm) oraz 2.8 D-4D (204 KM, 500 Nm)
  • cena: od 132 348 zł brutto

Toyota Hilux w aktualnym wydaniu zadebiutowała w Europie w 2016 roku, a cztery lata później przeszła liftingu. Klienci mają do wyboru trzy wersje nadwoziowe – pojedyncza, półtorej i podwójna kabina, a także dwa turbodiesle – 2.4 D-4D o mocy 150 KM oraz 2.8 D-4D o mocy 204 KM. Najtańsza specyfikacja dotyczy auta z krótką kabiną i tylnym napędem. Jeśli ktoś chce wykorzystywać Hiluxa również w roli samochodu rodzinnego, powinien zainteresować się topowymi wariantami Invincible oraz GR Sport.

Toyota Hilux - przód

Toyota Hilux – opis wersji i cennik

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj