NowościAktualnościNowe BMW X7 z bliska – pierwsze wrażenia

Nowe BMW X7 z bliska – pierwsze wrażenia

Przedstawione w 2018 roku BMW X7 właśnie doczekało się liftingu. Dowiedz się, czym wyróżnia się flagowy SUV z Monachium w odświeżonej wersji.

BMW X7 (oznaczenie producenta: G07) zostało oficjalnie zaprezentowane podczas targów LA Auto Show w 2018 roku i jest największym SUV-em w ofercie tego producenta. W tym tygodniu Bawarczycy przedstawili odświeżony model, który dość znacząco różni się od dotychczas oferowanego.

BMW X7 (2022)

Lifting przyniósł radykalne zmiany w wyglądzie auta. Z przodu zamiast tradycyjnych, jednoczęściowych reflektorów pojawiły się zupełnie nowe, dwuczęściowe – ze światłami dziennymi i pozycyjnymi oraz kierunkowskazami u góry, a ze światłami mijania, drogowymi i przeciwmgielnymi u dołu. Nowość stanowią także przeprojektowany przedni zderzak oraz grill BMW Iconic Glow z subtelnym oświetleniem kaskadowym. Z tyłu zastosowano nowe, diodowe światła, które łączy wąska chromowana listwa.

BMW X7 (2022)

We wnętrzu odświeżonego X7 czeka zmieniony kokpit z dwoma ekranami pod wspólną szklaną powierzchnią zakrzywioną w stronę kierowcy. Cyfrowe zegary mają wyświetlacz o przekątnej 12,3 cala, natomiast system multimedialny z najnowszym systemem operacyjnym BMW 8 otrzymał ekran o przekątnej 14,9 cala. Uwagę zwraca także minimalistyczna konsola środkowa, pozbawiona większości fizycznych elementów obsługi znanych z modelu sprzed liftingu.

BMW X7 (2022)

Dopełnieniem zmian jest zmodernizowana gama silnikowa, która zawiera dwie jednostki benzynowe oraz jedną wysokoprężną, wszystkie trzy wspomagane przez układ mild hybrid 48V:

  • xDrive40i (3.0 R6; 380 KM, 540 Nm) z 8-biegową skrzynią automatyczną Steptronic i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,8 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 9,2-10,5 l/100 km
  • M60i xDrive (4.4 V8; 530 KM, 750 Nm) z 8-biegową skrzynią automatyczną Steptronic i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,7 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 12,2-13,3 l/100 km
  • xDrive40d (3.0 R6; 352 KM, 720 Nm) z 8-biegową skrzynią automatyczną Steptronic i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,1 s, prędkość maksymalna: 243 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,6-8,7 l/100 km

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o BMW X7 po liftingu, to zachęcamy do zapoznania się z materiałem opublikowanym na kanale Autogefuhl:

Redakcja poleca:

BMW X7 xDrive40i – nasz test

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji