BMW M3 Touring - przód

Dziś miała miejsce premiera nowego BMW M3 Touring, które od razu zyskało tytuł najszybszego kombi w gamie bawarskiej marki. Dowiedz się więcej na temat tego auta.

Producent z Monachium przez całe lata wzbraniał się przed wprowadzeniem do oferty BMW M3 z nadwoziem typu kombi. W końcu jednak Bawarczycy zmienili zdanie i tak oto dziś możemy już oglądać najmocniejszą serię 3 Touring w całej okazałości. Przekonajmy się zatem, czym wyróżnia się ten model.

BMW M3 Touring - tył

Nowe BMW M3 Touring prezentuje się tak samo dobrze, jak sedan – wygląda zadziornie, a cztery końcówki wydechu dają jasno do zrozumienia, że pod maską tego auta nie znajdziemy raczej 2-litrowego turbodiesla. Kute felgi o średnicy 19 cali z przodu i 20 cali z tyłu mogą skrywać opcjonalne hamulce ceramiczne, natomiast adaptacyjne zawieszenie M z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami i układ kierowniczy M Servotronic ze zmiennym przełożeniem należą to wyposażenia seryjnego.

BMW M3 Touring - felgi

W przeciwieństwie do sedana, BMW M3 Touring jest dostępne tylko w jednej, ale za to najwyższej wersji – Competition z napędem xDrive. Rzędowy, sześciocylindrowy silnik o pojemności 3,0 l z dwiema turbosprężarkami generuje 510 KM i 650 Nm. Siła napędowa jest rozdzielana między obie osie za pośrednictwem 8-biegowego automatu. W efekcie nowe M3 Touring potrzebuje zaledwie 3,6 s, aby rozpędzić się od 0 do 100 km/h, natomiast 200 km/h pojawia się na liczniku już po 12,9 s od startu. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, ale za dopłatą limit ten można podnieść do 280 km/h.

Otwarcie zamówień na BMW M3 Touring nastąpi we wrześniu tego roku i wówczas powinniśmy poznać jego cenę. Uwzględniając jednak aktualny cennik sedana, możemy przyjąć, że kombi zostanie wycenione na ok. 480 tysięcy zł.

Sprawdź szczegółowy cennik BMW serii 3:

BMW serii 3 – opis wersji i cennik

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj