Toyota Yaris Cross (2021)

Toyota przedstawiła polski cennik nowego Yarisa Cross. Ceny tego modelu zaczynają się od 74 900 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Toyota Yaris Cross to nowa propozycja japońskiego producenta w segmencie miejskich SUV-ów. Prezentowane auto bazuje na modułowej platformie GA-B i od strony technicznej jest blisko spokrewnione z aktualnym Yarisem. W przyszłym tygodniu (dokładnie – 1 czerwca) Toyota rozpocznie przedsprzedaż tego modelu w Polsce, a już dziś otrzymaliśmy wstępny cennik, który omawiamy poniżej. Więcej na temat tego auta: Nowa Toyota Yaris Cross – oficjalne zdjęcia i informacje

Toyota Yaris Cross (2021)

Toyota Yaris Cross (2021) – wymiary, pojemność bagażnika

Toyota Yaris Cross mierzy 418,0 cm długości, 176,5 cm szerokości i 156,0 cm wysokości. Jej rozstaw osi to 256,0 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 397 litrów. Wersja z napędem na cztery koła AWD-i oferuje nieco mniejszy kufer – 320 l.

Toyota Yaris Cross (2021)

Toyota Yaris Cross (2021) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Gama silnikowa nowej Toyoty Yaris Cross obejmuje benzynową jednostkę 1.5 Dynamic Force o mocy 125 KM (do wyboru: skrzynia manualna albo bezstopniowa) oraz 116-konną hybrydę, która jest dostępna z napędem przednim lub na wszystkie koła AWD-i. Japoński producent nie podał jeszcze szczegółowych danych technicznych – zostaną one uzupełnione w późniejszym terminie.

Silniki benzynowe:

  • 1.5 Dynamic Force (125 KM, 153 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią
  • 1.5 Dynamic Force (125 KM, 153 Nm) z bezstopniową przekładnią Multidrive S

Napęd hybrydowy:

  • 1.5 Hybrid Dynamic Force (116 KM) z bezstopniową przekładnią e-CVT
  • 1.5 Hybrid Dynamic Force AWD-i (116 KM) z bezstopniową przekładnią e-CVT

Nowa Toyota Yaris Cross (2021) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikiem 1.5 Hybrid Dynamic Force/116 KM i przednim napędem. Dopłata do napędu na cztery koła AWD-i wynosi 10 000 zł (niedostępny w podstawowej wersji Active). Toyota Yaris Cross z silnikiem 1.5 Dynamic Force/125 KM i ręczną skrzynią biegów kosztuje odpowiednio: 74 900 zł (Active) i 78 900 zł (Comfort), a dopłata do bezstopniowej przekładni Multidrive S wynosi 6000 zł (dostępna tylko w wariancie Comfort). Wszystkie wersje są objęte 3-letnią gwarancją z limitem przebiegu do 100 000 km, a hybrydę dodatkowo obejmuje 5-letnia gwarancja elementów układu hybrydowego (także z limitem 100 000 km).

Toyota Yaris Cross (2021)

Active – od 88 900 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 16-calowe felgi stalowe z kołpakami i oponami 205/65 R16
  • Klimatyzacja manualna (silniki benzynowe)
  • Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa (napęd hybrydowy)
  • Asystent utrzymania pasa ruchu (LTA)
  • System automatycznego powiadamiania ratunkowego (eCall)
  • Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów
  • System multimedialny Toyota Touch 2 z 7-calowym kolorowym ekranem dotykowym
  • Tapicerka materiałowa ciemna

Comfort – od 92 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Active oraz dodatkowo:

  • 16-calowe felgi aluminiowe z oponami 205/65 R16
  • Kamera cofania
  • Światła przeciwmgielne w technologii LED
  • Inteligentne wycieraczki z czujnikiem deszczu
  • Trójramienna kierownica obszyta skórą
  • Gałka dźwigni zmiany biegów obszyta skórą

Executive – od 111 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Comfort oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe z oponami 215/50 R18
  • Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
  • Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne
  • Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
  • System bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk)
  • Stacja do bezprzewodowego ładowania telefonu w konsoli centralnej
  • Tylna kanapa dzielona i składana w proporcji 40:20:40
  • Podgrzewane fotele przednie
  • Tapicerka materiałowa z elementami skóry w kolorze czarnym
Toyota Yaris Cross (2021)
Toyota Yaris Cross w wersji Adventure

Adventure – od 115 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Executive oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe z oponami 215/50 R18
  • Dwukolorowe nadwozie
  • Osłona przedniego i tylnego zderzaka
  • Podsufitka w kolorze czarnym
  • Tapicerka materiałowa z elementami skóry w kolorze czarnym i złotymi przeszyciami

Toyota Yaris Cross (2021)

Premiere Edition – od 122 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Adventure oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe z oponami 215/50 R18
  • Elektrycznie unoszone drzwi bagażnika otwierane bezdotykowo
  • Wyświetlacz projekcyjny na przedniej szybie (HUD)
  • Tapicerka skórzana z perforacją

3 KOMENTARZE

  1. Chciałem zamówić taką Toyotę ,zapisałem sie przez internet ale w salonie okazało sie ze wersja „premiere” nie ma tego co jest dostępne w wersji „executive” 🙂 nie mozna zamówic do wersji „premiere” asystenta parkowania Toyota Teammate, monitora panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (Panoramic View Monitor), a nawet , nawigacja satelitarnej Toyota Touch® 2 with GO w języku polskim z 3-letnią ,co jest dostępne w wersji „executive” !!! wersje „premiere” można nabyć tylko z czarnym dachem co wymyslił jakis zboczeniec smażący jajecznice na dachu samochodu latem 🙂 chyba w Toyocie jest bajzel i pracuję tam gamonie po znajomości bo nie wierzę by taka była polityka firmy żeby najwyzsza wersja miast mic najlepsze wyposażenie miała złote nici tapicerki…. nie wspomnę już o tym że widziałem Yarisa Cross testowanego na francuskim portalu który miał dach panoramiczny, w polsce niedostępny. Toyotę RAV4 można wyposażyć we wszystko , Yarisa Cross, nie…
    Nissan Quasquai wchodzący na rynek ma w wersji „premiere” WSZYSTKO ! a Toyota ma nas w zadku bo jak się pochwalił pracownik salonu i tak wszystko sprzedają i nie muszą sie wysilac. mam nadzieje ze to sie skończy bo koreańczycy produkuja juz ciekawsze auta

  2. zanim ktoś napisze to dlaczego nie zamówiłem Toyoty Cross w wersji „executive” która ma to czego brakuje w „premiere”, otóż dlatego ze w wersji „executiwe” nie ma i nie jest dostępny HUD i eletrycznie otwierana pokrywa bagażnika ,które są tylko w wersji „premiere” . ktoś naprawdę nie pomyślał w Toyocie by klient mógł skonfigurowac wyposażenie sam , takie jakie mu pasuje, bo przeciez za to płaci !

  3. Ha ha płacicie za te swoje hybrydy, płacicie potem toyocie was złoji za serwis krocie. W zeszłym roku kupiłem z Niemiec Suzuki Vitare 1.6 4*4 3 latka w najwyższej opcji wyposażenia z uszkodzonym błotnikiem i drzwiami i przebiegiem 37000km. Wyszła z naprawą na nowych częściach i założeniem LPG 57500zł
    Spalanie LPG średnio 7.5 l gazu. Dziennie robi 60 km Myślenice – Kraków.
    Dodam stać Nas na nowe auta ale jaki …kupuje auto żeby wyjeżdżając z salonu stracić 20%. Taka suzuka w tym wyposażeniu nowa 135000tys a nówki od 2018 tylko z ….1.0 co to jest :):)
    Dodam że to autko mojej baby, bo ja śmigam marką Tagaz z 2011 made in USSR czyli Ssang Young musso produkowanym u Nas jako Daewoo do 2006r a od 2001 tylko w dieslu i pickup. Prosta rzędowa V6 3.2 l stały 4*4, skóra wypas, podniesiony już na lifcie, auto dla faceta a nie elektrycznej hybrydowej piz … Taki mercedes g dla uboższych , licencja mercedesa pół samochodu od mercedesa, silnik i skrzynia l, import z Rosji w 2016, montaż LPG koszt z akcyza, vatem i cłem 62ys zł. Robię 20 km dziennie i jeszcze pośmigam nim z 5 lat. Stały napęd nie żadne dołączane, na haku ciągnie 2.5 t żaglówkę
    Hybrydy :):):)

Pozostaw odpowiedź Olaf Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here