Odświeżona Skoda Karoq została przedstawiona w jesienią ubiegłego roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 106 750 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.
Skoda Karoq została oficjalnie zaprezentowana w 2017 roku. Jesienią ubiegłego roku poznaliśmy model po liftingu, który wyróżnia się m.in. przeprojektowanym przodem z nowymi światłami i większym grillem oraz poprawioną aerodynamiką. Do głównych zalet opisywanego auta należą funkcjonalność, bogate wyposażenie seryjne oraz szeroka gama silnikowa. Warto dodać, że w ofercie znajdziemy także dwie wersje z napędem na cztery koła.
Skoda Karoq (2024) – wymiary, pojemność bagażnika
Skoda Karoq mierzy 439,0 cm długości, 184,1 cm szerokości (202,5 cm z lusterkami) i 160,3 cm wysokości. Jej rozstaw osi to 263,8 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 521 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1630 l.
Skoda Karoq (2024) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa
Gama silnikowa obejmuje 3 jednostki benzynowe i 2 wysokoprężne. W ofercie znajdziemy zarówno wersje przednionapędowe, jak i korzystające z napędu na cztery koła.
Silniki benzynowe:
- 1.0 TSI (110 KM, 200 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,2 s, prędkość maksymalna: 191 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,8-6,5 l/100 km
- 1.5 TSI ACT (150 KM, 250 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 s, prędkość maksymalna: 211 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,1-6,7 l/100 km
- 1.5 TSI ACT (150 KM, 250 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,0 s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,2-6,7 l/100 km
- 2.0 TSI 4×4 (190 KM, 320 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,0 s, prędkość maksymalna: 221 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,5-8,0 l/100 km
Silniki wysokoprężne:
- 2.0 TDI SCR (115 KM, 300 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,6 s, prędkość maksymalna: 193 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,7-5,2 l/100 km
- 2.0 TDI SCR (115 KM, 250 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,0 s, prędkość maksymalna: 192 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,9-5,3 l/100 km
- 2.0 TDI SCR (150 KM, 340 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,9-5,3 l/100 km
- 2.0 TDI SCR 4×4 (150 KM, 360 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,8 s, prędkość maksymalna: 204 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,6-6,2 l/100 km
Nowa Skoda Karoq (2024) – wersje wyposażenia i ceny
Podane ceny dotyczą aut z silnikami 1.0 TSI/110 KM (Ambition i Style) oraz 1.5 TSI/150 KM (Sportline). W pozostałych wersjach wyposażenia 150-konny wariant kosztuje odpowiednio: 115 550 zł (Ambition) oraz 121 900 zł (Style), a dopłata do dwusprzęgłowej skrzyni DSG wynosi 8150 zł (Ambition), 8500 zł (Style) lub 8400 zł (Sportline). Najmocniejsza odmiana benzynowa 2.0 TSI/190 KM została wyceniona na 158 100 zł (Sportline). Wariant 2.0 TDI/115 KM kosztuje odpowiednio: 121 550 zł (Ambition) oraz 127 850 zł (Style), a dopłata do przekładni DSG wynosi 8250 zł (Ambition) lub 8550 zł (Style). Najmocniejsza odmiana wysokoprężna 2.0 TDI/150 KM z manualną skrzynią i przednim napędem została wyceniona na: 129 550 zł (Ambition), 135 900 zł (Style) oraz 145 400 zł (Sportline), a z przekładnią DSG i napędem 4×4 – na: 148 200 zł (Ambition), 154 800 zł (Style) oraz 164 350 zł (Sportline). Skoda Karoq jest objęta 3-letnią gwarancją z limitem 60 000 km, z czego pierwsze 2 lata bez limitu kilometrów.
Ambition – od 106 750 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:
- 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich SCUTUS z czarnymi matowymi nakładkami Aero, z oponami 215/55 R17 (225/55 R17 dla wersji 4×4)
- Zestaw naprawczy do kół
- CLIMATRONIC – klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z regulacją elektroniczną
- Poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy i pasażera z przodu wraz z kurtynami powietrznymi
- Dezaktywacja poduszki bezpieczeństwa pasażera z przodu
- Poduszka kolanowa kierowcy
- Sygnalizacja niezapiętych pasów kierowcy i wszystkich pasażerów
- Uchwyty ISOFIX na zewnętrznych miejscach kanapy z mocowaniem TopTether
- System ESC z ABS
- MULTICOLLISION BRAKE – hamulec antykolizyjny
- FRONT ASSIST – kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania
- MANOEUVRE ASSIST – funkcja automatycznego hamowania podczas manewru cofania
- PEDESTRIAN MONITOR – system hamowania awaryjnego w przypadku wykrycia pieszych przed pojazdem
- HHC – system wspomagania ruszania pod wzniesienia
- DRIVER ALERT – funkcja wykrywania zmęczenia kierowcy
- Tempomat z ogranicznikiem prędkości
- TPM – system kontroli ciśnienia w ogumieniu
- Funkcja Start-Stop i odzyskiwania energii
- Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold
- Czujniki parkowania z tyłu z MANOEUVRE ASSIST
- KESSY FULL – bezkluczykowy system obsługi samochodu
- Reflektory LED BASIC
- Tylne światła wykonane w technologii LED
- Lusterka lakierowane w kolorze nadwozia
- Klamki drzwi lakierowane w kolorze nadwozia
- Relingi dachowe w kolorze czarnym
- Chromowana ramka grilla
- Nakładki plastikowe na nadkolach
- SUNSET – tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia
- 2-ramienna skórzana kierownica wielofunkcyjna
- Tapicerka materiałowa Ambition
- Fotel kierowcy i pasażera z przodu z regulacją wysokości wraz z regulacją pod lędźwie
- Składane oparcia kanapy w drugim rzędzie siedzeń 60:40
- Podłokietnik z przodu
- Podłokietnik z tyłu
- Uchwyt na bilet parkingowy
- Parasol pod fotelem pasażera
- Schowek na okulary
- Cztery składane uchwyty w podsufitce
- Zestaw haczyków w bagażniku
- Elektrycznie sterowane, podgrzewane, składane lusterka boczne
- Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu z systemem zabezpieczającym przed przytrzaśnięciem
- Gniazdo 12V w bagażniku
- Komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem Maxi DOT
- Radio SWING (6,5-calowy kolorowy ekran dotykowy, 1x USB-C)
- DAB+ (funkcja odbioru programów radiowych w formie cyfrowej)
- Bluetooth
Style – od 113 100 zł, obejmuje wyposażenie wersji Ambition oraz dodatkowo:
- 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich SCUTUS antracytowe z czarnymi matowymi nakładkami Aero, z oponami 215/55 R17 (225/55 R17 dla wersji 4×4)
- DRIVING MODE SELECT – wybór profilu jazdy
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu z MANOEUVRE ASSIST
- Kamera cofania
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
- Reflektory FULL LED Matrix
- Spryskiwacze reflektorów przednich
- Relingi dachowe w kolorze srebrnym
- Listwy chromowane wokół szyb bocznych
- 2-ramienna, skórzana, podgrzewana kierownica wielofunkcyjna (z manetkami dla DSG)
- Tapicerka materiałowa Style
- Podgrzewane fotele przednie
- Dywaniki materiałowe (dwa z przodu i dwa z tyłu)
- Ozdobne nakładki na progi w drzwiach przednich
- Pakiet wewnętrznego oświetlenia LED Ambiente
- Radio BOLERO (8-calowy kolorowy ekran dotykowy, 2x USB-C, SmartLink z połączeniem bezprzewodowym, obsługa głosowa)
Sportline – od 131 450 zł, obejmuje wyposażenie wersji Ambition oraz dodatkowo:
- 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich PROCYON czarne z czarnymi matowymi nakładkami Aero, z oponami 215/50 R18 (225/50 R18 dla wersji 4×4)
- DRIVING MODE SELECT – wybór profilu jazdy
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu z MANOEUVRE ASSIST
- Kamera cofania
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
- Reflektory FULL LED Matrix
- Spryskiwacze reflektorów przednich
- Lusterka lakierowane w kolorze czarnym
- Czarna lakierowana ramka grilla
- 3-ramienna sportowa, podgrzewana kierownica wielofunkcyjna (z manetkami dla DSG)
- Podsufitka w kolorze czarnym
- Sportowe fotele z tapicerką materiałową Thermoflux i zintegrowanymi zagłówkami
- Podgrzewane fotele przednie
- Sportowe, stalowe nakładki na pedały
- Ozdobne nakładki na progi w drzwiach przednich
- Dywaniki materiałowe (dwa z przodu i dwa z tyłu)
- Pakiet wewnętrznego oświetlenia LED Ambiente
- Radio BOLERO (8-calowy kolorowy ekran dotykowy, 2x USB-C, SmartLink z połączeniem bezprzewodowym, obsługa głosowa)
Więcej na temat Skody Karoq:
Używana Skoda Karoq – opinie, typowe usterki
Skoda Karoq po liftingu – pierwsza jazda
Skoda Karoq FL 1.5 TSI DSG – nasz test
Skoda Karoq 2.0 TDI DSG 4×4 – nasz test
Skoda Karoq 1.5 TSI DSG – test długodystansowy
Skoda Karoq kontra Nissan Qashqai – porównanie
Skoda Karoq kontra Opel Grandland X – porównanie