Najtańsze hybrydy plug-in w Polsce

Samochody z napędem hybrydowym typu plug-in zyskują coraz większą popularność w naszym kraju. Oto zestawienie 10 najtańszych hybryd plug-in na polskim rynku.

Rosnące zainteresowanie hybrydami plug-in wynika z kilku czynników. Samochody z napędem hybrydowym typu plug-in stanowią „złoty środek” między autami spalinowymi a elektrycznymi – potrafią przejechać do kilkudziesięciu kilometrów w trybie zeroemisyjnym, a jednocześnie pozwalają na wygodną i bezstresową eksploatację w trasie, bez konieczności częstych postojów na ładowanie.

Nie bez znaczenia dla popularności hybryd plug-in jest również stale powiększająca się oferta rynkowa. Obecnie już prawie każdy producent ma w swojej gamie co najmniej jeden model z tego typu napędem. Poniżej przygotowaliśmy listę 10 najtańszych hybryd plug-in, które są dostępne w Polsce.

DS 4 E-Tense 225

  • silniki: benzynowy 1.6 PureTech (180 KM) + elektryczny (110 KM)
  • moc systemowa: 225 KM
  • zasięg w trybie elektrycznym: do 55 km
  • cena: od 174 400 zł

DS 4 w aktualnym wydaniu został przedstawiony w lutym ubiegłego roku. Wariant z napędem hybrydowym typu plug-in dysponuje mocą 225 KM i potrzebuje 7,7 s, aby rozpędzić się od 0 do 100 km/h. Wyceniona na 174 400 zł wersja Bastille+ oferuje m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, zawieszenie DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, dwustrefową klimatyzację automatyczną, rozszerzony pakiet bezpieczeństwa (automatyczne hamowanie awaryjne do 140 km/h + rozszerzony system rozpoznawania znaków drogowych), cyfrowe zegary z 7-calowym wyświetlaczem oraz system multimedialny z 10-calowym ekranem dotykowym.

DS 4 - przód

DS 4 – opis wersji i cennik

Kia Ceed PHEV

  • silniki: benzynowy 1.6 GDI (105 KM) + elektryczny (60,5 KM)
  • moc systemowa: 141 KM
  • zasięg w trybie elektrycznym: do 50 km
  • cena: od 139 400 zł

Kia Ceed 3. generacji zadebiutowała na rynku w 2018 roku i jest dostępna jako hatchback oraz kombi. Opisywana hybryda plug-in występuje jedynie w gamie praktyczniejszej wersji nadwoziowej, a jej 141-konny napęd zapewnia przyspieszenie 0-100 km/h w 10,8 s. Za 139 400 zł otrzymujemy aut wyposażone m.in. w 16-calowe felgi aluminiowe, automatyczną klimatyzację dwustrefową, system autonomicznego hamowania z dodatkową funkcją wykrywania rowerzystów, dostęp bezkluczykowy, reflektory LED oraz system multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym.

Kia Ceed - przód

Kia Ceed – opis wersji i cennik

Kia XCeed PHEV

  • silniki: benzynowy 1.6 GDI (105 KM) + elektryczny (60,5 KM)
  • moc systemowa: 141 KM
  • zasięg w trybie elektrycznym: do 48 km
  • cena: od 140 400 zł

Kia XCeed pojawiła się w sprzedaży w 2019 roku. Napęd hybrydowy jest identyczny jak w Ceedzie – ma 141 KM i zapewnia przyspieszenie 0-100 km/h w 11 s. Na liście wyposażenia podstawowej wersji L za 140 400 zł znajdziemy m.in. 16-calowe felgi aluminiowe, automatyczną klimatyzację dwustrefową, elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold, dostęp bezkluczykowy, tapicerkę materiałową z elementami skóry ekologicznej oraz system multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym.

Kia XCeed - przód

Kia XCeed – opis wersji i cennik

Kia Niro PHEV

  • silniki: benzynowy 1.6 GDI (105 KM) + elektryczny (84,3 KM)
  • moc systemowa: 183 KM
  • zasięg w trybie elektrycznym: do 65 km
  • cena: od 147 900 zł

Kia Niro 2. generacji ujrzała światło dzienne w listopadzie zeszłego roku i podobnie jak poprzednik jest oferowana jako hybryda, hybryda plug-in oraz „elektryk”. Interesujący nas dziś wariant plug-in oferuje 183 KM i 9,6 s od 0 do 100 km/h. Standardowa specyfikacja tego modelu obejmuje m.in. 16-calowe felgi aluminiowe, automatyczną klimatyzację dwustrefową, asystenta utrzymania auta pośrodku pasa ruchu, kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi, reflektory LED oraz system multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym.

Kia Niro - przód

Kia Niro – opis wersji i cennik

Mercedes A 250 e

  • silniki: benzynowy 1.3 Turbo (160 KM) + elektryczny (102 KM)
  • moc systemowa: 218 KM
  • zasięg w trybie elektrycznym: do 72 km
  • cena: od 171 300 zł

Mercedes klasy A w obecnym wcieleniu jest na rynku od 2018 roku i występuje w dwóch, identycznie wycenionych wersjach nadwoziowych – hatchback oraz sedan. Hybryda plug-in o mocy 218 KM osiąga „setkę” w 6,6 s od startu, a na liście jej wyposażenia znajdują się m.in. 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, klimatyzacja automatyczna THERMATIC, tempomat, kamera cofania, alarm antywłamaniowy oraz reflektory LED.

Mercedes klasy A - przód

Mercedes klasy A – opis wersji i cennik

Opel Astra Plug-in Hybrid

  • silniki: benzynowy 1.6 Turbo (150 KM) + elektryczny (110 KM)
  • moc systemowa: 180 KM
  • zasięg w trybie elektrycznym: do 60 km
  • cena: od 169 500 zł

Opel Astra 6. generacji został oficjalnie pokazany w ubiegłym roku. Klienci mają do wyboru dwie wersje nadwoziowe – hatchbacka oraz kombi Sports Tourer (5000 zł dopłaty). Wariant plug-in dzięki mocy 180 KM może rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 7,6 s. Podstawowa odmiana Elegance oferuje w standardzie m.in. 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, automatyczną klimatyzację dwustrefową, adaptacyjny tempomat, cyfrowy zestaw wskaźników z 10-calowym wyświetlaczem oraz system multimedialny z 10-calowym ekranem dotykowym.

Opel Astra - przód

Opel Astra – opis wersji i cennik

Peugeot 308 Hybrid

  • silniki: benzynowy 1.6 PureTech (150 KM) + elektryczny (110 KM)
  • moc systemowa: 180 KM
  • zasięg w trybie elektrycznym: do 60 km
  • cena: od 164 700 zł

Peugeot 308 w najnowszej odsłonie został zaprezentowany w ubiegłym roku i jest blisko spokrewniony z Astrą. W odróżnieniu od auta z Russelsheim, francuski kompakt występuje w dwóch wariantach z napędem hybrydowym typu plug-in – 180 KM (0-100 km/h w 7,6 s) oraz 225 KM (0-100 km/h w 7,5 s). Wyceniona na 164 700 zł (model 308 SW wymaga 5000 zł dopłaty) wersja Allure zapewnia m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, dwustrefową klimatyzację automatyczną, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamerę cofania, przyciemniane szyby, cyfrowe zegary z 10-calowym wyświetlaczem oraz system multimedialny z 10-calowym ekranem dotykowym.

Peugeot 308 - przód

Peugeot 308 – opis wersji i cennik

Renault Captur E-Tech Plug-in

  • silniki: benzynowy 1.6 (91 KM) + elektryczny (66 KM)
  • moc systemowa: 160 KM
  • zasięg w trybie elektrycznym: do 50 km
  • cena: od 138 400 zł

Renault Captur 2. generacji zostało przedstawione w 2019 roku. Hybryda plug-in ma 160 KM i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,1 s. Za 138 400 zł otrzymujemy auto w środkowej wersji wyposażenia Intens, która oferuje m.in. 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, automatyczną klimatyzację, automatyczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold, światła przednie i tylne Full LED, tapicerka materiałowa z elementami skóry ekologicznej oraz system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym.

Renault Captur - przód

Renault Captur – opis wersji i cennik

Renault Megane E-Tech Plug-in

  • silniki: benzynowy 1.6 (91 KM) + elektryczny (66 KM)
  • moc systemowa: 160 KM
  • zasięg w trybie elektrycznym: do 51 km
  • cena: od 157 400 zł

Renault Megane 4. generacji zadebiutowało w 2015 roku, a 5 lat później zostało odświeżone. Opisywana wersja hybrydowa dzieli podzespoły z Capturem – ma 160 KM i osiąga „setkę” w 9,4 s od startu. Decydując się na zakup wariantu plug-in, nasz wybór ogranicza się do topowej odmiany R.S. Line, która zapewnia m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, automatyczną klimatyzację dwustrefową, system kontroli martwego pola, sportowe fotele przednie ze zintegrowanymi zagłówkami oraz system multimedialny z 9,3-calowym ekranem dotykowym i nawigacją.

Renault Megane - przód

Renault Megane – opis wersji i cennik

Skoda Octavia iV

  • silniki: benzynowy 1.4 TSI (150 KM) + elektryczny (116 KM)
  • moc systemowa: 204 KM
  • zasięg w trybie elektrycznym: do 70 km
  • cena: od 144 750 zł

Skoda Octavia 4. generacji ujrzała światło dzienne w listopadzie 2019 roku i jest dostępna jako liftback oraz kombi. Hybryda plug-in o mocy 204 KM przyspiesza do „setki” w 7,7 s od startu. Na liście wyposażenia wersji Ambition za 144 750 zł znajdziemy m.in. 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, automatyczną klimatyzację dwustrefową, tempomat z ogranicznikiem prędkości, czujniki parkowania z tyłu, kamerę cofania, tylne światła LED TOP z dynamicznymi kierunkowskazami oraz system multimedialny z 8,25-calowym ekranem dotykowym.

Skoda Octavia - przód

Skoda Octavia – opis wersji i cennik

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj