Mercedes GLC zadebiutował w 2015 roku i jest następcą modelu GLK. Klienci mają do wyboru 4 silniki benzynowe, 3 wysokoprężne i hybrydę plug-in. W każdej wersji napęd trafia na cztery koła za pośrednictwem 9-biegowego „automatu” (wyjątek: w hybrydzie zastosowano skrzynię o 7 przełożeniach).
Długość/szerokość/wysokość: 466-468/189/164 cm
Rozstaw osi: 287 cm
Średnica zawracania: 11,8-12,1 m
Pojemność bagażnika: 395-1600 l
Pojemność zbiornika paliwa: 50-75 l
Masa własna: 1735-2025 kg
Ładowność: 570-665 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 9G-TRONIC 4Matic | TB, R4, 16V | 1991 cm³ | 211 KM | 350 Nm | A9/4x4 | 7,3 s | 222 km/h | 6,5 l/100 km |
AMG 43 9G-TRONIC 4Matic | TB, V6, 24V | 2996 cm³ | 367 KM | 520 Nm | A9/4x4 | 4,9 s | 250 km/h | 8,3 l/100 km |
AMG 63 9G-TRONIC 4Matic | TB, V8, 32V | 3982 cm³ | 476 KM | 650 Nm | A9/4x4 | 4,0 s | 250 km/h | 10,3 l/100 km |
AMG 63 S 9G-TRONIC 4Matic | TB, V8, 32V | 3982 cm³ | 510 KM | 700 Nm | A9/4x4 | 3,8 s | 250 km/h | 10,7 l/100 km |
350 e 7G-TRONIC PLUS 4Matic | HB P-l, R4, 16V | 1991 cm³ | 327 KM | 350 Nm | A7/4x4 | 5,9 s | 235 km/h | 2,5 l/100 km |
220 d 9G-TRONIC 4Matic | TD, R4, 16V | 2143 cm³ | 170 KM | 400 Nm | A9/4x4 | 8,3 s | 210 km/h | 5,0 l/100 km |
250 d 9G-TRONIC 4Matic | TD, R4, 16V | 2143 cm³ | 204 KM | 500 Nm | A9/4x4 | 7,6 s | 222 km/h | 5,0 l/100 km |
350 d 9G-TRONIC 4Matic | TD, R6, 24V | 2987 cm³ | 258 KM | 620 Nm | A9/4x4 | 6,2 s | 238 km/h | 5,9 l/100 km |